Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 164 van 164 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    De terugkeer van Sony producten is toch wel het physical media nieuws van het jaar vind ik persoonlijk.
    Maar ik vraag me nu af wat de backcatalogus betreft, binnenkort verschijnt in Duitsland het nieuwe seizoen van The Crown namelijk seizoen 5.
    Gaat dit ook uitkomen bij ons en wat dan met seizoen 4 want die is hier ook niet verschenen.
    De vraag kan ook gesteld worden over het laatste seizoen van Better call Saul. Nooit uitgekomen bij ons.

    Heb deze seizoenen nooit willen importeren. Zou er nog hoop zijn of niet meer?

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    De terugkeer van Sony producten is toch wel het physical media nieuws van het jaar vind ik persoonlijk.
    Maar ik vraag me nu af wat de backcatalogus betreft, binnenkort verschijnt in Duitsland het nieuwe seizoen van The Crown namelijk seizoen 5.
    Gaat dit ook uitkomen bij ons en wat dan met seizoen 4 want die is hier ook niet verschenen.
    De vraag kan ook gesteld worden over het laatste seizoen van Better call Saul. Nooit uitgekomen bij ons.

    Heb deze seizoenen nooit willen importeren. Zou er nog hoop zijn of niet meer?
    Ik stel me dezelfde vragen. Alhoewel The Crown me niet interesseert.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock op 25-02-2022, 17:34 in Het grote algemene Sony topic
    Ik ben bang dat je Sony releases voortaan zal moeten gaan importeren als je tenminste fysiek product wil hebben.
    Het gaat echt niet meer gebeuren dat Sony hier een nieuw distributie netwerk gaat opbouwen, misschien dat ze nog heil zien in een deal met een locale distributeur zoals Paramount doet met Dutch FilmWorks maar zo niet is fysieke media voor Sony in Nederland voorbij.
    En ik denk dat meer distributeurs dit uiteindelijk zullen gaan doen in de wereldwijde filmverdeling, goedkoper en makkelijker voor de studio's.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic op 12-03-2022, 06:41 in Het grote algemene Sony topic
    Door er Nederlandse ondertitels op te zetten blijft de mogelijkheid bestaan om nog met een lokale partij een distributie deal te sluiten. Als die er uiteindelijk niet komt, zullen die Nederlandse ondertitels ook wel verdwijnen.
    Zo zie je maar weer

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Workaholic Bekijk bericht
    Zo zie je maar weer

    Quint heeft voorzienende gaven inderdaad

  5. #155

    Standaard

    ja goed he
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  6. #156

    Standaard

    Het nadeel is wel dat de prijzen gewoon met € 8,- omhoog gegooid woeden (Spider-Man Across the Spider verse) Blu-Ray en de 4K met € 5,-

    Big George Foreman Blu-Ray € 3,- bij Bol en € 30.99 bij DVDoutletstore

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Het nadeel is wel dat de prijzen gewoon met € 8,- omhoog gegooid woeden (Spider-Man Across the Spider verse) Blu-Ray en de 4K met € 5,-

    Big George Foreman Blu-Ray € 3,- bij Bol en € 30.99 bij DVDoutletstore
    Bol.com doet aan dynamisch prijzen, dus dat kan over een paar uur weer anders zijn. Ik kocht een paar weken geleden een (Engels) boek voor een verjaardag voor 47 euro, paar dagen later was deze 36 euro, dus opnieuw besteld en de eerste teruggestuurd. Nu kost datzelfde boek 97 euro.

    Omdat wij nu meelopen met de Scandinavische uitgave kun je bij een partij als coolshop.nl de UHD voor 30 euro kopen. Dat heb ik gedaan en de eerste ervaring was prima.

    Koop Spider-Man: Across the Spider-Verse - 4K Blu-Ray - Standard - Gratis verzending (coolshop.nl)

  8. #158

    Standaard

    Spide-Man is gelukkig het probleem niet, die had ik gereserveerd bij Bol, met een Kado bon van € 2.50, en heb ik gisteren gekregen voor € 30.49.

    Het is juist Big George Foreman op BD die blijkbaar een week levertijd heeft bij Bol, en sinds vanochtend ineens € 3.- gestegen is, en bij DVDoutlet €30.99 kost (via Bol).

    Edit: in de tijd dat ik dit bericht maakte, was de prijs bij DVDoutlet (via Bol) ineens gezakt naar € 25.19

    Op de site van DVDoutlet kost diezelfde film € 21.79, Maar DVDoutlet is weer niet bereikbaar via het telefoonnummer op hun site, en is daarmee voor mij dus onbetrouwbaar geworden.
    Laatst aangepast door TifKag : 21-09-2023 om 10:23 Reden: Prijs

  9. #159

    Standaard




    Het gaat weer mis met The Crown seizoen 5, soort gevalletje Disney Grey's Anatomy seizoen 15.
    Nederlandse kijkwijzer, Nederlandse vlag en stukje Nederlandse tekst maar geen Nederlandse ondertiteling.
    Disc is mogelijk zelfde als UK versie die ook nog melding maakt van Duitse/Spaanse ondertitels.


    Uk

    Seizoen 4 is ook verschenen zonder NL subs, maar daar geen misleiding op te zien en dat is zoals het ook met seizoen 5 had moeten zijn, .


    En net verschenen 4K is ook niet helemaal goed gegaan. Tekst over de film alleen het Engels. Maar wel NL subs, dus terecht gebruik Nederlandse kijkwijzer

  10. #160

    Standaard

    Ik zou niet 100% vertrouwen op de info op de backcover, aangezien andere recente Sony titels meer talen aan ondertitels bevatten dan op de backcover staan aangegeven (bijv Gran Turismo en Equalizer 3).

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zou niet 100% vertrouwen op de info op de backcover, aangezien andere recente Sony titels meer talen aan ondertitels bevatten dan op de backcover staan aangegeven (bijv Gran Turismo en Equalizer 3).
    Bij The Equallizer 3 klopt het alvast niet (in de positieve zin): er staan meer ondertitelingen op dan de cover aangeeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #162

    Standaard

    Na 65 als nog uit kwam verschijnt op 16 Februari volgens bol.com Bullet Train ook op Bluray, 4K en DVD. Voor ons verschijnt de release voor het eerst, maar voor de vier landen waar me nu mee delen is dit gewooon re-release met nieuwe cover. Hopelijk verschijnt Where The Crawdads Sing ook snel.

    Laatst aangepast door pietdvd : 22-01-2024 om 21:26

  13. #163

    Standaard

    Wat heeft het voor zin om een film uit te brengen die al meer dan een jaar uit is in alle andere landen?

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat heeft het voor zin om een film uit te brengen die al meer dan een jaar uit is in alle andere landen?
    Omdat er mensen zijn die films met Nederlandse ondertitels willen kopen. Die kopen over het algemeen niet in het buitenland. Ook al vanwege de taal. Bestellen op een Zweedse of Franse website is dan lastig. En daar kun je ook niet met iDeal betalen.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •