Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 164 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jefster Bekijk bericht
    Van een goede vriend heb ik vernomen dat er weer Sony films uit gaan komen op schijf op de NLse markt. De uktgifte daarvan gaat waarschijnlijk verlopen via DFW. Ik ben erg benieuwd
    Ik ben ook eens benieuwd...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #127

  3. #128

    Standaard

    Ondanks dat Sony de film officeel niet laat verschijnen in NL/BE en daarom bol.com de releases inport noemt, heeft Sony voor de release van The Pope's Exorcist (ook op DVD) naast Nederlandse ondertitels ook Nederlandse tekst/kijkerwijzer toegevoegd en dus een een Scandinavische/NL release gemaakt. Bron: Bol.com.

    Wel weer een reden als je het al lukt om de prijs omhoog te gooien. Maar als dat nieuws over DFW waar is... komt het misschien als nog uit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jefster Bekijk bericht
    Van een goede vriend heb ik vernomen dat er weer Sony films uit gaan komen op schijf op de NLse markt. De uktgifte daarvan gaat waarschijnlijk verlopen via DFW. Ik ben erg benieuwd
    Was me opgevallen dat Paramount veel titels van Sony nu in bioscoop uitbrengt (Voorheen soms ook door Universal). Helaas heb ik ook gezien bij Babylon van Paramount zelf, meer richting DFW is gegaan zonder extra's.

    Fijn als we een release van Napoleon van Ridley Scott hier krijgen. Echte NL cover met alleen disc gebruik is nog fijner, maar opzich zijn bovenstaande voorbeelden van die Pope/Spider-Man film al prima als ze die hier uitbrengen.
    Laatst aangepast door pietdvd : 17-08-2023 om 17:38

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Ondanks dat Sony de film officeel niet laat verschijnen in NL/BE en daarom bol.com de releases inport noemt, heeft Sony voor de release van The Pope's Exorcist (ook op DVD) naast Nederlandse ondertitels ook Nederlandse tekst/kijkerwijzer toegevoegd en dus een een Scandinavische/NL release gemaakt. Bron: Bol.com.

    Wel weer een reden als je het al lukt om de prijs omhoog te gooien. Maar als dat nieuws over DFW waar is... komt het misschien als nog uit.



    Was me opgevallen dat Paramount veel titels van Sony nu in bioscoop uitbrengt (Voorheen soms ook door Universal). Helaas heb ik ook gezien bij Babylon van Paramount zelf, meer richting DFW is gegaan zonder extra's.

    Fijn als we een release van Napoleon van Ridley Scott hier krijgen. Echte NL cover met alleen disc gebruik is nog fijner, maar opzich zijn bovenstaande voorbeelden van die Pope/Spider-Man film al prima als ze die hier uitbrengen.
    In dat geval wordt de Deense webshop Coolshop, die een NL site heeft, mogelijk een interessante optie:

    https://www.coolshop.nl/product/popes-exorcist/23G59Z/

    Bij Budgetgaming krijgt Coolshop goede beoordelingen: https://www.budgetgaming.nl/shopsurv....html#c2076777
    Laatst aangepast door tmvde : 17-08-2023 om 18:28

  5. #130

    Standaard

    Ik heb ook wel eens wat dingen bij Coolshop besteld. Nette service, goede verpakking en vlotte verzending. Ook verzendkosten erg schappelijk. Dus voor mij zeker een optie bij deze titels.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb ook wel eens wat dingen bij Coolshop besteld. Nette service, goede verpakking en vlotte verzending. Ook verzendkosten erg schappelijk. Dus voor mij zeker een optie bij deze titels.
    Boven de 25 euro zelfs gratis verzending.

  7. #132

    Standaard

    Als onderstaande het geval is, dan lijkt het erop dat Sony ook gebruik maakt van Sudio Distibution Sevices.
    Het SDS logo zie ook terug op de achter kant van veel fysieke producten.


    https://www.sds.media.

    Dat is nu Universal, Paramount en Warner + veel andere partners.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Ondanks dat Sony de film officeel niet laat verschijnen in NL/BE en daarom bol.com de releases inport noemt, heeft Sony voor de

    Was me opgevallen dat Paramount veel titels van Sony nu in bioscoop uitbrengt (Voorheen soms ook door Universal). Helaas heb ik ook gezien bij Babylon van Paramount zelf, meer richting DFW is gegaan zonder extra's.

    Fijn als we een release van Napoleon van Ridley Scott hier krijgen. Echte NL cover met alleen disc gebruik is nog fijner, maar opzich zijn bovenstaande voorbeelden van die Pope/Spider-Man film al prima als ze die hier uitbrengen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #133

    Standaard

    Helemaal prima dit! Ik deze moeilijke tijden kan ik elke release met NL-subs toejuichen. Is het een mooi hoesje? Niet echt, maar dat we de film zo met subs kunnen kijken is top!

  9. #134

    Standaard

    Er gebeurt in ieder geval genoeg positiefs op het gebied van fysieke uitgaven dus dat is alleen maar mooi

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Er gebeurt in ieder geval genoeg positiefs op het gebied van fysieke uitgaven dus dat is alleen maar mooi
    Wat Rogier zegt +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #136

    Standaard

    De nieuwe Sony Pictures releases met NL+Nordic hoesjes staan nu op Vendor Services Nederland https://www.vendorservices.nl/nl/fil...+pictures!!0!!

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    De nieuwe Sony Pictures releases met NL+Nordic hoesjes staan nu op Vendor Services Nederland https://www.vendorservices.nl/nl/fil...+pictures!!0!!
    Ik hoop dat die info klopt, maar geen van die Sony films is nog verschenen op Bol.com
    En bij imusic.nl staat bij al die Sony films expliciet vermeld "Deze film is niet ondertiteld in Nederlands".

    Ook als je in google zoekt op EAN nummers (Die bij de Vendor Services Nederland artikelen staan), staat bij geen link van een film Nederlandse ondertitels vermeld.

    Dus........wat is nu waar ?
    Laatst aangepast door TifKag : 24-08-2023 om 18:13

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik hoop dat die info klopt, maar geen van die Sony films is nog verschenen op Bol.com
    En bij imusic.nl staat bij al die Sony films expliciet vermeld "Deze film is niet ondertiteld in Nederlands".

    Ook als je in google zoekt op EAN nummers (Die bij de Vendor Services Nederland artikelen staan), staat bij geen link van een film Nederlandse ondertitels vermeld.

    Dus........wat is nu waar ?
    Kijk maar eens op de back cover, NL subs en dubs.

    https://www.coolshop.nl/product/spid...-verse/23G6WS/

    Dat geeft de UK uitgave ook aan.

    https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0C...b_b_prod_image

  14. #139

    Standaard

    Across the Spider-verse is nu te bestellen bij bol.com (bij coolshop, zie bovenstaande post, ben je wel goedkoper uit en heb je exact dezelfde release):

    https://www.bol.com/nl/nl/p/spider-m...00000152433092

  15. #140

    Standaard

    Andere Sony titels zijn nu ook te bestellen, op Resident Evil: Death Island en Insidious: The Red Door na.

  16. #141

    Standaard

    Sinds wanneer is Spider-man 2 the extended cut uitgekomen? Dat wist ik nog niet.

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Sinds wanneer is Spider-man 2 the extended cut uitgekomen? Dat wist ik nog niet.
    Bedoel je Spider-Man 2.1? In 2007 op DVD en Blu-ray.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Bedoel je Spider-Man 2.1? In 2007 op DVD en Blu-ray.
    Ja, maar op coolshop staat een 4K van de extended cut. En die was bij mijn weten nog niet uitgebracht op 4K.

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ja, maar op coolshop staat een 4K van de extended cut. En die was bij mijn weten nog niet uitgebracht op 4K.
    Waarschijnlijk staat de theatrical cut op de 4K en de extended cut op de Blu-ray.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarschijnlijk staat de theatrical cut op de 4K en de extended cut op de Blu-ray.
    Volgens dvdcompare.net is dat het geval. Theatrical Cut op 4K en Theatrical/Extended Cut op de Blu-ray.

  21. #146

    Standaard

    Onderstaande is correct.
    De check is de Franse triologie box met de 4k en BD en NL subs in eigen bezit (was 23,99 eur0).

    Je kan nu ook alleen de 4k versie kopen voor 14,49 euro
    Amazon: Trilogy 2 + Spider-Man 3 [4K Ultra HD]: DVD en Blu-ray: HD-DVD

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarschijnlijk staat de theatrical cut op de 4K en de extended cut op de Blu-ray.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #147

    Standaard

    Er is zelfs een editors cut van Spider-man 3. Maar die is in maar 1 box te krijgen.

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Er is zelfs een editors cut van Spider-man 3. Maar die is in maar 1 box te krijgen.
    Deze: http://www.dvdinfo.be/bespreking.php?id=10167
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb de italiaanse origin 4k + bluray digibook met 7 discs. Daar staat die versie ook op. Had ik nog niet opgemerkt. Bedankt
    Laatst aangepast door Mark van L. : 08-09-2023 om 11:49
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  25. #150

    Standaard

    VSN brengt Sony Pictures-releases terug op dvd en Blu-ray - Entertainment Business

    Per 11 september brengt Vendor Services Nederland de dvd- en Blu-ray-releases van Sony Pictures terug op de Nederlandse en Belgische entertainmentmarkt. Dit is het resultaat van een distributieovereenkomst die VSN met de uitgever van deze producten sloot.

    Jeroen Visser, CEO van VSN, is erg verheugd over het feit dat de fysieke producten van Sony Pictures terugkomen op de markt: “Na enkele maanden van overleg en onderhandelen hebben wij een overeenkomst met de uitgever kunnen sluiten, waardoor de prachtige nieuwe releases en backcatalogus titels van Sony Pictures via VSN weer op DVD, Blu-ray en UHD beschikbaar zullen zijn voor retailers en consumenten in de Nederlandse en Belgische markt. Na een afwezigheid van bijna drie jaar wilde Sony toch weer graag fysiek beschikbaar zijn op onze markt, waarbij zij in VSN de ideale partner zagen. Wij denken dat dit een mooie opsteker is voor de fysieke markt en zijn dan ook erg blij met deze nieuwe samenwerking.”De eerste worp Sony Pictures-titels, die beschikbaar komt op 11 september, bestaat onder meer uit de titels 65, The Pope’s Exorcist, Resident Evil – Death Island en Spider-Man – Across the Spider-Verse. Op 11 oktober staat de release van de horrorfilm Insidious – The Red Door gepland.


Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •