De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl en HardwareZone HCC actie!

    DVD.nl en HardwareZone HCC actie!



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb geen DVD-speler nodig en ga ook niet naar de HCC, maar het is zeker een leuke actie, daar mogen jullie er meer van hebben
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad leuke actie! maar heb al 2 dvd's thuis taan moet wel leuk blijven maar suc6 voor de gene die wel mee doen

  4. #4

    Standaard

    Jammer alleen dat de link naar hardwarezone.nl helemaal niets doet...
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Jammer alleen dat de link naar hardwarezone.nl helemaal niets doet...
    Klopt helaas. Een technisch probleem ligt hieraan ten grondslag. Ik heb onderaan het bericht de Cyberhome link van Etility, de mensen achter HardwareZone, toegevoegd.

    Net trouwens zelf even een Cyberhome 402 voor een kennis gescoord. Met een beetje mazzel heeft 'ie 'm maandag ook nog eens erg voordelig.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Volgens mij (Alexander verbeter me als ik foutzit) zijn de beurprijzen:

    -109 Euro voor de 402
    -129 Euro voor de 505
    Eric van Ballegoie

  8. #8

    Standaard

    De HCC dagen... Het is toch alweer een jaar of 8 geleden dat ik daar geweest ben, nooit meer. Wat een drukte, je kon dus gewoon over de hoofden lopen. Niks voor mij, ondanks de leuke dingen die daar allemaal tentoon zijn gesteld.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Volgens mij (Alexander verbeter me als ik foutzit) zijn de beurprijzen:

    -109 Euro voor de 402
    -129 Euro voor de 505
    Klopt als een bus. Dat waren in ieder geval de prijzen van gisteren.

  10. #10

    Standaard

    bij funprice hadden ze ook een leuke dvd.nl actie, waneer je je beurstas, die je bij binnen komst krijgt, daar inleverd kreeg je een funprice tas met daarin een magazine.
    en toen ik er was waren ze mooi nr.1 van DVD.NL magazine aan het uitdelen, en kentucky fried movie zat er ook nog eens bij.
    toch lekker zo'n dagje hcc, 1 gratis dvd ontvagen en een leuk blad!

  11. #11

    Standaard

    Ik las vanochtend in de Telegraaf dat een of andere proleet er op e HCC vandoor is gegaan met 130 dvd-spelers. Hopelijk waren dat niet jullie spelers.

  12. #12
    XCPL
    Guest

    Standaard Waar blijven die bon nummers nou?

    Hallo mensen,

    Maandag gaat reeds bijna heen, maar geen nummers voor geld terug gave.

    groeten,
    Xander

  13. #13

    Standaard

    De hele nasleep van de HCC-dagen heeft iets meer tijd in beslag genomen dan verwacht. Rond een 10:30 vandaag hebben wij alles op orde en maken we het winnende bonnummer bekend. Mijn excuses voor de vertraging.
    Eric van Ballegoie

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Burp*
    bij funprice hadden ze ook een leuke dvd.nl actie, waneer je je beurstas, die je bij binnen komst krijgt, daar inleverd kreeg je een funprice tas met daarin een magazine.
    en toen ik er was waren ze mooi nr.1 van DVD.NL magazine aan het uitdelen, en kentucky fried movie zat er ook nog eens bij.
    toch lekker zo'n dagje hcc, 1 gratis dvd ontvagen en een leuk blad!

    Ze kunnen het blad zeker aan de staatstenen niet kwijt ...

    GEINTJE...
    Born in Lust turn to Dust , Born in Sin come on In.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •