De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spider-Man: No Way Home komt thuis met wereldwijde home entertainment lancering

    Spider-Man: No Way Home komt thuis met wereldwijde home entertainment lancering

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geen interesse. Ik wil en zal een schijf hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen interesse. Ik wil en zal een schijf hebben.
    Idem. Die kun je altijd kijken wanneer en waar je wilt, en zo vaak als je maar wilt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen interesse. Ik wil en zal een schijf hebben.
    Volgens mij heeft de Duitse 4K en bluray NL subs. Importeren maar weer.

    Physical media rules.

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop nog op een 3D schijf, maar de kans is klein...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Volgens mij heeft de Duitse 4K en bluray NL subs. Importeren maar weer.

    Physical media rules.
    Ik vermoed dat, ja. Dan zal het Der Spinnenmensch worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Geen interesse. Ik wil en zal een schijf hebben.
    Helemaal mee eens. Moet dat streaming gedoe niet...volgens Blu-ray.com heeft de Franse versie op UHD en Blu-ray ook Nederlandse ondertiteling. Dan daar maar kopen.
    Laatst aangepast door reusla : 25-02-2022 om 13:57
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  8. #8

    Standaard

    @iedereen: ik begrijp dat iedereen is teleurgesteld over het ontbreken van een fysieke release in Nederland, maar dit is nu wel voldoende aangegeven. Graag vanaf nu inhoudelijke reacties, persoonlijke voorkeuren als "geen interesse" en "moet dat streaming gedoe niet" worden vanaf nu verwijderd. We weten het nu wel.

  9. #9

    Standaard

    Zolang Sony op de Franse en Duitse UHD's nl ondertitels blijft zetten hoor je mij niet klagen.

    Deze tactiek bevalt me beter dan wat Disney doet.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Zolang Sony op de Franse en Duitse UHD's nl ondertitels blijft zetten hoor je mij niet klagen.

    Deze tactiek bevalt me beter dan wat Disney doet.
    daarnaast zijn in Duitlsand de UHD blu-ray's van Sony in laatse tijd aardig in prijs gedaald.
    Ghostbusters Afterlife voor 19,99, Venom: Let There Be Carnage voor 16,99,..dat zijn prijzen die zelfs lager liggen dan in Italie en Spanje terwijl Duitsland juist tot de duurdere landen behoorde.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #11

    Standaard

    "Het volledige pakket bonusmateriaal is beschikbaar op Apple TV bij aankoop van Spider-Man: No Way Home, en geselecteerd materiaal is ook verkrijgbaar bij andere geselecteerde verkooppunten. Meer details volgen."

    Is apple tv wat anders als itunes? Ik vind dit maar een onduidelijk verhaal. Maar duidelijk is dat als je van extra's houdt, je goed moet uitzoeken waar je je film digitaal koopt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Anthonie Bekijk bericht
    "Het volledige pakket bonusmateriaal is beschikbaar op Apple TV bij aankoop van Spider-Man: No Way Home, en geselecteerd materiaal is ook verkrijgbaar bij andere geselecteerde verkooppunten. Meer details volgen."

    Is apple tv wat anders als itunes? Ik vind dit maar een onduidelijk verhaal. Maar duidelijk is dat als je van extra's houdt, je goed moet uitzoeken waar je je film digitaal koopt.
    Itunes is beschikbaar op appletv.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #13

    Standaard

    .
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •