De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Deelnemers gezocht voor vragenlijst over bioscopen

    Hoi allemaal,

    Ik ben Joy Mennings, 22 jaar en student communicatiewetenschappen aan de Vrije Universiteit Brussel. Voor mijn bachelorproef ben ik bezig met een onderzoek naar de ervaringen en tevredenheid van bioscoopbezoekers in Nederland en Vlaanderen. Ik ben hiervoor op zoek naar deelnemers die mijn online vragenlijst willen invullen.


    Ben jij tussen de 18 en 25 jaar oud, spreek je Nederlands en woon je in Nederland of België? Beantwoord dan de survey (duurtijd ca. 10 minuten) via: https://vub.fra1.qualtrics.com/jfe/f...XoEjoqFVfYz1Ua of scan de QR-code.


    Gezocht tester voor videospellen.jpg


    Als je de vragenlijst volledig invult, maak je kans op een bioscoopticket!


    Je mag de vragenlijst altijd doorsturen naar anderen :)

  2. #2

    Standaard

    Ik zou je graag helpen maar ik val vrees ik niet meer in de leeftijdscategorie
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zou je graag helpen maar ik val vrees ik niet meer in de leeftijdscategorie
    Zolang je je identificeert als 18-25 jarige is er niks aan de hand.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Zolang je je identificeert als 18-25 jarige is er niks aan de hand.
    Was het maar waar. Zodra er iemand echter een filmenquête wil doen voor vadsige vijftigers, ben ik van de partij
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Was het maar waar. Zodra er iemand echter een filmenquête wil doen voor vadsige vijftigers, ben ik van de partij
    Gewone vijftigers, dan doe ik ook mee

  6. #6

    Standaard

    Zijn er wel actieve 18-25 jarige op het forum? Ik ben zelf 28, dus ook ik voldoe niet aan de eisen. Zie nu dat ik 15 was toen ik lid werd van dvd.nl. Tijd gaat snel...
    --

  7. #7

    Standaard

    Ik denk niet dat veel mensen uit die demografische categorie nog op internetforums zitten, dat is net zoiets als facebook en blogs, iets voor een andere generatie. Maar velen van jullie hier hebben vast wel kinderen in die leeftijd, dus die kun je de link natuurlijk wel doorsturen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •