Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 112 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik heb de standaard 4K editie bij Bookspot in pre-order staan.
    De pagina is echter verdwenen van de Bookspot website...

    Op sommige duitse websites wordt gesproken over keepcase voor de standaard editie, maar dat klopt denk ik niet.
    Andere duitse websites vermelden digipack.

    Afwachten denk ik tot 25 maart, dan weten we het.
    Laatst aangepast door [Martin] : 20-03-2022 om 19:37

  2. #27

    Standaard

    De Amerikaanse versie is ook niet zo heel stevig….hier een foto van een Facebook groep met 4K collectors:

    C64D248C-1F4D-4D92-B048-CADECBE29BF7.jpg

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De Amerikaanse versie is ook niet zo heel stevig….hier een foto van een Facebook groep met 4K collectors:

    C64D248C-1F4D-4D92-B048-CADECBE29BF7.jpg
    Zeker een bezorger van US Postal die de trilogie niet erg kon waarderen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #29

    Standaard

    Duitse review van "The Godfather - Part I", met een vergelijking tussen de 4K en Blu-ray versie.
    Duitse review van "The Godfather - Part II", met een vergelijking tussen de 4K en Blu-ray versie.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Ik heb de standaard 4K editie bij Bookspot in pre-order staan.
    De pagina is echter verdwenen van de Bookspot website...
    Bij Bol.com is de reguliere 4K versie ook niet meer beschikbaar...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Ik heb de standaard 4K editie bij Bookspot in pre-order staan.
    De pagina is echter verdwenen van de Bookspot website...

    Op sommige duitse websites wordt gesproken over keepcase voor de standaard editie, maar dat klopt denk ik niet.
    Andere duitse websites vermelden digipack.

    Afwachten denk ik tot 25 maart, dan weten we het.
    Bij bookspot is een storing. Bijna alle 4K titels zijn verdwenen. Ik wilde nou net van mn salaris vandaag wat titels kopen. Via de chat zeiden ze dat vandaag alles weer online zou moeten staan.

  7. #32

    Standaard

    heb deel 1 en 2 bekeken in UHD. wat een transfer. je kan je 1080P set met een gerust hard verkopen.

  8. #33

    Standaard

    Ik was helaas te laat bij Bookspot... ook uitverkocht. Ik begin Dutch Film Works een beetje vervelend te vinden. Ze hadden ook de Indiana Jones collectie op 4K uitgegeven en die was ook uitverkocht voordat ie uitkwam. Volgens mij onderschatten ze de markt.

  9. #34

    Standaard

    Het is inderdaad heel opvallend dat je zowel bij bol.com als Bookspot de standaarduitgave momenteel niet kunt bestellen. Of de eerste aanlevering is inderdaad 'op' of er zijn in het algemeen leveringsproblemen. We zullen het zien. Ik heb die van mij bij bol.com besteld en die zou a.s. vrijdag bezorgd moeten worden. Overigens kun je evenzo goed de Engelse versie bestellen, want die heeft ook Nederlandse ondertitels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Overigens kun je evenzo goed de Engelse versie bestellen, want die heeft ook Nederlandse ondertitels.
    Dat kan, maar dan ben je wel een stuk duurder uit. Omgerekend zo'n € 90,- zonder verzendkosten, terwijl hij in Nederland voor zo'n € 62,- te koop is/was.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat kan, maar dan ben je wel een stuk duurder uit. Omgerekend zo'n € 90,- zonder verzendkosten, terwijl hij in Nederland voor zo'n € 62,- te koop is/was.
    Dat klopt, daarom ben ik ook voor de Nederlandse versie gegaan. Ben wel benieuwd waar dat prijsverschil dan in zit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat klopt, daarom ben ik ook voor de Nederlandse versie gegaan. Ben wel benieuwd waar dat prijsverschil dan in zit.
    De verpakking?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De verpakking?
    Nope, in UK klagen ze over slechte goedkope verpakking
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Nope, in UK klagen ze over slechte goedkope verpakking
    Zal hier niet veel beter zijn. Krijg net een verzendbevestiging via PostNL.
    Hij past door de brievenbus!!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zal hier niet veel beter zijn. Krijg net een verzendbevestiging via PostNL.
    Hij past door de brievenbus!!
    Dan is het een dikke keep case met 5 discs ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan is het een dikke keep case met 5 discs ...
    Daar lijkt het wel op. Nu nog de vraag of er een slipcase om zit. Morgen het verlossende antwoord.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan is het een dikke keep case met 5 discs ...
    Een digipack past ook door de brievenbus...

  18. #43

    Standaard

    Net binnen gekomen en het is een dikke digipack. Erg mooi verzorgd, ook echt een upgrade tov de BD set die ik heb gekregen. En beide cuts van deel 3 op UHD. Erg netjes hoor allemaal. Maar bij Paramount releases moet je dus snel zijn, want deze is dus net als Indiana Jones al voor de releasedatum OOP.

  19. #44

    Standaard

    Ik heb die van mij ook binnen. Het lijkt erop dat de verpakking identiek is aan de Engelse, dus ik vraag me nog steeds af waarin dan het prijsverschil van omgerekend zo'n 30, 35 euro zit. Ik vind wel dat Paramount van deze standaarduitgave van de 50th Anniversary Edition iets meer had mogen maken, bijv. een dikkere kartonnen hoes en een klein boekje met foto's en info. Maar ja, op alles wordt bezuinigd tegenwoordig. En anders had ik maar de luxe uitgave moeten kopen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb die van mij ook binnen. Het lijkt erop dat de verpakking identiek is aan de Engelse, dus ik vraag me nog steeds af waarin dan het prijsverschil van omgerekend zo'n 30, 35 euro zit. Ik vind wel dat Paramount van deze standaarduitgave van de 50th Anniversary Edition iets meer had mogen maken, bijv. een dikkere kartonnen hoes en een klein boekje met foto's en info. Maar ja, op alles wordt bezuinigd tegenwoordig. En anders had ik maar de luxe uitgave moeten kopen...
    Jouw glas is toch wel vaak half leeg he Marcel...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Jouw glas is toch wel vaak half leeg he Marcel...
    Valt wel mee hoor! Maar ik drink altijd wel uit longdrinkglazen ipv borrelglaasjes
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  22. #47

    Standaard

    Ik ben benieuwd naar de UK Collector's deluxe edition. Hij zou toegekomen zijn, maar kan er pas morgenvroeg omgaan. Ik zal zeker foto's hiervan posten. Toch blijf ik de prijs van 120 GBP erg hoog, terwijl dit gemakkelijk 80 of 90 GBP kon zijn. Het lukte in de US wel degelijk om er amper 107 USD voor te vragen tijdens de pre-order.

  23. #48

    Standaard

    Ik heb hem ook binnen van Bookspot.
    Volgens de tekst op de achterkant zit er geen NL ondertiteling op.
    Bij de productinformatie stond volgens mij wel dat er NL ondertitels op zitten, in elk geval wel bij bol.com.
    Heeft iemand van jullie de discs al gecontroleerd?
    Zit er wel of niet NL ondertitels op?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Ik heb hem ook binnen van Bookspot.
    Volgens de tekst op de achterkant zit er geen NL ondertiteling op.
    Bij de productinformatie stond volgens mij wel dat er NL ondertitels op zitten, in elk geval wel bij bol.com.
    Heeft iemand van jullie de discs al gecontroleerd?
    Zit er wel of niet NL ondertitels op?
    Ja
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    Ik moet mijn exemplaar die ik bij Bookspot heb besteld nog krijgen, maar ik verwacht niet dat dit vandaag nog zal zijn. Volgens de tracking is de zending gesorteerd, maar er staat niet dat hij onderweg is. Hopelijk morgen.

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •