De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Matrix Resurrections, The (Streaming)

    Matrix Resurrections, The (Streaming)

    The Matrix Resurrections is een matig vervolg waar niemand echt op zat te wachten.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Misschien aan het begin een spoilerwaarschuwing? Ik snap dat een review spoilers kan bevatten,maar hier staan er wel erg veel in. Niet lezen als je de film nog niet hebt gezien!

    Ik ben het trouwens absoluut oneens dat het een matig vervolg is.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem gekeken maar vond er helemaal niets aan. Maar dat vind ik ook al bij de eerste 3 films.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien aan het begin een spoilerwaarschuwing? Ik snap dat een review spoilers kan bevatten,maar hier staan er wel erg veel in. Niet lezen als je de film nog niet hebt gezien!

    Ik ben het trouwens absoluut oneens dat het een matig vervolg is.
    Over welke spoilers heb je het? Als je de trailer hebt gezien dan weet je al meer dan ik heb geschreven. En een review schrijven zonder tot bepaalde hoogte vertellen wat er gebeurt in de film gaat natuurlijk niet. Dus die valt allemaal reuze mee. Ik denk dat je dit schrijft omdat je het niet met me eens bent, maar geheel ontkennen wat ik stel kan je natuurlijk ook niet

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Over welke spoilers heb je het? Als je de trailer hebt gezien dan weet je al meer dan ik heb geschreven. En een review schrijven zonder tot bepaalde hoogte vertellen wat er gebeurt in de film gaat natuurlijk niet. Dus die valt allemaal reuze mee. Ik denk dat je dit schrijft omdat je het niet met me eens bent, maar geheel ontkennen wat ik stel kan je natuurlijk ook niet
    En als je de trailer niet hebt gezien of vermeden hebt? Dan staan er imo veel spoilers in. En dat heeft niets te maken dat ik het niet eens ben hoor, het viel mij gewoon op. Maar het is alleen mijn mening natuurlijk, ik verwacht niet dat je er iets mee zal doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •