De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Leuke dingen doen met je VHS video collectie.

    Wie heeft er ook nog koop VHS banden liggen.
    Leuke films waar je toch ook wel leuke dingen mee kan doen.

    Ik heb er een kale muur mee bekleed, leuk voor als je mijn woonkamer binnen komt, zie je gelijk die wand met films.


  2. #2

    Standaard

    O, daar zijn die videobanden uit de videotheek gebleven...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Leuk bedacht en uitgevoerd Driekus!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    O, daar zijn die videobanden uit de videotheek gebleven...
    Ik heb er nog een paar 100 lols

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Leuk bedacht en uitgevoerd Driekus!!
    Ja ik vind het ook wel leuk staan en je kunt ze nog steeds open doen en de band spelen als het moet.

  6. #6

    Standaard

    Een verborgen talent als binnenhuisarchitect
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja ik vind het ook wel leuk staan en je kunt ze nog steeds open doen en de band spelen als het moet.
    Heb jij dan nog een videorecorder die het doet en een TV waarop je die dan kunt aansluiten?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb jij dan nog een videorecorder die het doet en een TV waarop je die dan kunt aansluiten?

    Ja die heb ik inderdaad.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ja die heb ik inderdaad.
    Ik heb hier op zolder ook nog wel ergens een videorecorder staan, maar geen TV meer die met een SCART-aansluiting overweg kan...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb hier op zolder ook nog wel ergens een videorecorder staan, maar geen TV meer die met een SCART-aansluiting overweg kan...
    Koop een scart naar HDMI adapter.

  11. #11

    Standaard

    Mijn oled heeft ook nog een (mini)componentaansluiring, moet inderdaad nog wel een te sluiten zijn. En het beeld is hoe dan ook slecht dus de kwaliteit van de kabels maakt niet echt meer uit bij een signaal als dat van vhs. Laagste kwaliteit YT zal nog beter zijn qua scherpte.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #12

    Standaard

    Ziet er leuk uit. Goed idee. Helaas heb ik met mijn eigen collectie de afgelopen 2 decennia al de binnenkant van mijn vuilnisbak bekleed.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •