De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard IGMP-snooping mesh systeem Nova Tenda MW3

    Ik wou mijn digitale tv Box aansluiten via mijn mesh systeem Nova Tenda MW3, maar dan zijn de tv beelden zo schokkerig dat het niet te doen is. Nu zag ik dat er zoiets bestaat als IGMP-snooping e je deze moet instellen. Nu is mijn vraag is dat mogelijk via de Tenda Nova mw3 of via de router van kpn om dit in te stellen?

    Hoe doe ik dit, heb al wat gegoogled maar kan er niet direct setup tutorials over vinden.

    Moet ik een igmp switch kopen? Zoja en hoe moet ik deze dan aan
    sluiten Zodat ik tv kan ontvangen via de lanpoort van mijn mesh systeem?
    Laatst aangepast door Wim S. : 03-04-2022 om 09:57

  2. #2

    Standaard

    Niet aan beginnen, is maar zelden op standaard spul aanwezig. Wordt toch een netwerkkabel naar de tv ontvanger.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Niet aan beginnen, is maar zelden op standaard spul aanwezig. Wordt toch een netwerkkabel naar de tv ontvanger.
    Oké dan moet de tv maar gewoon via de 2 bijbehorende kpn draadloze ontvangers, voelt een beetje dubbelop aan qua gebruik van apparaten. Had de hoop met een switch icm mesh systeem dit probleem zou kunnen oplossen en ik die 3 logge draadloze digitale ontvangers van kpn in de la kon opruimen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •