Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Spies In Disguise 4K

    Een verhaaltje.

    Ik ben al een tijdje op zoek naar de 4K-uitvoering van de CGI-animatietitel Spies In Disguise met Will Smith en Tom Holland. Het moet daarbij wel de Hong Kong-versie of de Zuid-Koreaanse versie zijn, want die twee hebben als enige releases Nederlandse ondertitels (en zelfs spraak, doch dit terzijde).

    Nu zag ik op ebay een handelaar staan die desbetreffende schijf verkocht, locatie: Duitsland. Ik heb geboden (en stevig wat ook), maar de minimumprijs werd niet gehaald, en op gegeven moment werd het te gortig. De veiling is intussen afgelopen en de verkoper veilt nu desbetreffende schijf met vaste prijs 75 euro, plus nog eens 15 euro verzendkosten! Proberen gaat mee, zullen we maar zeggen, maar met dit soort woekerprijzen blijft hij er hopelijk mee aan zijn been zitten. Ik heb intussen een andere shop gevonden waar de schijf redelijker geprijsd is. De site heet Bad Panda Shop, niet bepaald een naam die vertrouwen wekt, en is gevestigd in Hong Kong, maar de adresgegevens van de toko staan wel op de site, en je kan met Paypal betalen, dus als ze je proberen op te lichten, kan je de kopersbescherming inschakelen en je geld terugkrijgen. De gok dan maar gewaagd. Prijs was uiteindelijk 47,99 US$ inclusief verzenden - bij YesAsia kwam er bij een vergelijkbare prijs nog een behoorlijke sloef verzendkosten bovenop. Ik hoop alleen dat de invoerkosten voor de douane verrekend zijn (ze beweren zelf van wel).

    Het is natuurlijk te laat om me te beklagen, maar ik wilde toch eens informeren of er al iemand van Bad Panda Shop heeft gehoord. Het zagen er alleszins geen bootlegs uit wat ze verkochten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ik zou m gewoon hier halen als ik jou was, of verzenden ze niet naar Nederland?

    https://www.play-asia.com/spies-in-d...x?tagid=363822

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik zou m gewoon hier halen als ik jou was, of verzenden ze niet naar Nederland?

    https://www.play-asia.com/spies-in-d...x?tagid=363822
    Dat was inderdaad ook een optie geweest, maar hier komen nog verzendkosten bij, dus komt het ongeveer op het zelfde neer. Bij Play Asia echter niets te vinden of ze customs friendly zijn en bij Bad Panda beweren ze van wel. Afwachten is de boodschap. Toch bedankt!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Wanneer verwacht je de Hong Kong versie binnen te krijgen, Werner?
    Ik ben erg benieuwd of er daadwerkelijk NL subs op staan.
    Ik zie verschillende specs van de Hong Kong versie, zowel met als zonder NL subs.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Wanneer verwacht je de Hong Kong versie binnen te krijgen, Werner?
    Ik ben erg benieuwd of er daadwerkelijk NL subs op staan.
    Ik zie verschillende specs van de Hong Kong versie, zowel met als zonder NL subs.
    Ik ben nog altijd in blijde verwachting Ik laat hier zeker een berichtje zodra die binnen is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [Martin] Bekijk bericht
    Fingers crossed...
    Komt in orde...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    @[Martin]: ik heb net het bericht gekregen dat 'ie onderweg is. Hong Kong is wel niet bij de deur, dus het wordt nog even geduld, maar ik laat zeker iets weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Dank je voor de update, Werner.
    Ik hoop echt dat de info over de subs klopt.
    Nog even wachten dan maar.
    Ik hou je topic in de gaten.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb 'm binnen en heb het met de hand gechekt. De 4K heeft Nederlandse ondertiteling (de Blu-ray niet)
    Wel weer douanetoeslag van de dieven van bpost gehad. Grrr.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb 'm binnen en heb het met de hand gechekt. De 4K heeft Nederlandse ondertiteling (de Blu-ray niet)
    Wel weer douanetoeslag van de dieven van bpost gehad. Grrr.
    Heb de HK editie ook zonet binnengekregen & zonder douanetoeslag van bpost. Besteld op Play-Asia& was verzonden met PostNL ePac.

    Voor de Belgen ook interessant: zowel NL als Vlaamse audio aanwezig.
    Laatst aangepast door Kev : 27-04-2022 om 15:34

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    zonder douanetoeslag van bpost
    Dan heb je weer eens geluk gehad. Officieel jaloers.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Dat is goed nieuws Werner en Kev!
    Bedankt voor de update.

  14. #14

    Standaard

    Het is jammer (en het verbaast mij ook wel een beetje) dat jullie als frequente filmkijkers zoveel moeite hebben met Engelse ondertitels. Bij Frans of Duits kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen, maar Engels? Is Engels dan geen verplicht vak op de scholen in Vlaanderen? Ik heb 'Spies in Disguise' ook in 4K, maar dan de US-versie en deze heeft Engelse SDH-ondertitels en kostte maar $ 12.99. En geen douanekosten of wat dan ook.

    Spies in Disguise (4K) (A).jpg
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het is jammer (en het verbaast mij ook wel een beetje) dat jullie als frequente filmkijkers zoveel moeite hebben met Engelse ondertitels. Bij Frans of Duits kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen, maar Engels? Is Engels dan geen verplicht vak op de scholen in Vlaanderen? Ik heb 'Spies in Disguise' ook in 4K, maar dan de US-versie en deze heeft Engelse SDH-ondertitels en kostte maar $ 12.99. En geen douanekosten of wat dan ook.

    Spies in Disguise (4K) (A).jpg
    In mijn geval is het net andersom. Ik heb geen issues met Engelse audio/ondertitels & koop meestal al mijn physical media in de US. Maar... mijn (ondertussen) vrouw is Amerikaanse en om haar NL te leren (zodat ze met mijn familie kan praten ), laat ik haar kijken naar films met NL subs en in sommige gevallen ook naar NL gesproken animatiefilms. Het lukt haar wel aardig om NL woorden op te pikken op deze manier, zeker omdat in dit huis wel elke dag een film op de planning staat.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het is jammer (en het verbaast mij ook wel een beetje) dat jullie als frequente filmkijkers zoveel moeite hebben met Engelse ondertitels. Bij Frans of Duits kan ik mij daar nog wel iets bij voorstellen, maar Engels? Is Engels dan geen verplicht vak op de scholen in Vlaanderen? Ik heb 'Spies in Disguise' ook in 4K, maar dan de US-versie en deze heeft Engelse SDH-ondertitels en kostte maar $ 12.99. En geen douanekosten of wat dan ook.

    Spies in Disguise (4K) (A).jpg
    Mijn zoon van 13 zet meestal geen ondertiteling aan. Hij verstaat engels al erg goed. Mijn vrouw en ik hebben soms moeite met verstaan, en derhalve is ondertiteling prettig.
    Niet noodzakelijk dus, maar prettig.

    Verbaasd me dat je zo'n sterke mening hebt, Marcel.
    Beetje achtergrond informatie winnen, inde vorm van vragen helpt soms.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #17

    Standaard

    Die discussie hebben we al 'tig keer gevoerd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Het staat niet aangegeven op hun hoofdsite, maar Play-Asia is IOSS registered.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Het staat niet aangegeven op hun hoofdsite, maar Play-Asia is IOSS registered.
    Dat had ik eerder moeten weten. Mea culpa. Maar dat weten we dan voor een volgende keer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    Ik zou deze nu ook wel graag bestellen. Welke site neem ik het best aangezien ik geen ervaring heb met deze sites?

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Ik zou deze nu ook wel graag bestellen. Welke site neem ik het best aangezien ik geen ervaring heb met deze sites?
    Blijkbaar NIET doen wat ik heb gedaan, kennelijk is PlayAsia douanevriendelijk. Gebruik de link in de tweede post, die van Batmaster.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #22

    Standaard

    Ik had Spies In Disguise 4K op 3 mei bij PlayAsia besteld, maar kreeg op 31 mei te horen dat hij niet meer leverbaar is.

  23. #23

    Standaard

    Werner, is dit de versie die je besteld had bij Bad Panda Shop?
    https://www.badpandashop.com/product...g-kong-version

    Er staat overigens geen NL bij de audio en subs.

    Bij YesAsia wel:
    https://www.yesasia.com/global/spies...0-en/info.html

  24. #24

    Standaard

    Dat was ' m ja. Achteraf bekeken had ik beter bij Playasia besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Ik heb hem gisteren ontvangen van Bad Panda Shop.
    Verzenden naar Nederland was gratis.
    Ik moest wel €6,32 inklaringskosten betalen aan PostNL.
    Dat is nog altijd beter dan de ruim €21 verzendkosten bij YesAsia!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •