De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG OLED C1 vs C2 vraag

    Hallo mensen, ik heb wat hulp nodig. Ik wil weer eens naar een groter formaat scherm, waarom went dat zo snel hehe , namelijk een 77 inch.
    Nu wil ik weer graag een LG Oled, maar weet niet goed of ik moet gaan voor de nieuwe C2 of de aardig afgeprijsde C1.
    Het prijsverschil is zo'n 1000 euro en is de C2 goed genoeg om zo'n prijsverschil te rechtvaardigen.

    Veel schrijvende reviews zeggen dat de C2 de betere TV is, veel mensen op Youtube en mensen die reageren daar, zeggen dat het verschil marginaal is. Valt me wel op dat dit vaak C1 bezitters zijn, misschien voor zichzelf rechtpraten dat ze echt geen upgrade nodig hebben.

    De C2 zou helderder moeten zijn door het EVO paneel, maar de beloofde 10 tot 30 procent wordt niet gehaald als ik het zo lees. 10 procent misschien wel maar 30 bij lange na niet. En is dit alleen een factor in een lichte kamer, ik kijk voornamelijk in een vrij donkere kamer. Kleuren zouden out of the box beter moeten zijn bij de C2, anderen zeggen weer dat deze wat uitgewassen ogen door de hogere helderheid. Qua games zijn het beide toppers, de C2 zou verbeterde gamemodus hebben, waaronder dark room om de ogen wat meer rust te gunnen.
    Ik heb nu de CX, ook een prachtig scherm, maar zag toch aardig wat verbetering bij de C1 die mijn neef heeft. En wil groter dus moet sowieso vervangen worden.

    Iemand die me hiermee kan helpen, alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Ik ben tevreden van mijn C1 die ik vorig jaar gekocht heb.
    Ik denk wel degelijk dat de C2 iets beter gaat zijn, waarom anders een nieuwe versie op de markt brengen als er geen verschil zou zijn he.

    Het enige jammere vind ik dat de Magic remote bij mijn vorige LG-tv had een stop play en pauze knop voor streaming.
    Dat heeft mijn nieuwe Magic remote niet. En dat irriteer me dagelijks.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •