De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Venom: Let There Be Carnage (UHD)

    Venom: Let There Be Carnage krijgt voor liefhebbers van de film een uitstekende UHD+BD-uitgave die het waard is om te importeren.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    Ik vind de film alleszins niet de stinker waar hij soms voor wordt uitgemaakt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind de film alleszins niet de stinker waar hij soms voor wordt uitgemaakt.
    Ik vond de film zeker wel redelijk maar erg kort en de dreiging van Carnage ook maar erg beperkt. Er had meer van gemaakt kunnen worden. Beetje "lazy filmmaking" en best wel wat "shortcuts", die genomen zijn. Ik denk dat de slechte recensies voornamelijk komen door de teleurstelling die de mensen hadden na het kijken van dit vervolg. En best terecht IMO.

  4. #4

    Standaard

    Dus Sony heeft jullie de Duitse uhd geleverd voor recensie. Dan vinden ze het kennelijk wel prima dat er geïmporteerd wordt en zullen ze bij toekomstige films ook de Nederlandse ondertitels er op zetten. Of ben ik iets te enthousiast met deze conclusie?

  5. #5

    Standaard

    Het persbureau heeft deze titel opgestuurd, niet Sony zelf. Ik heb dat nog even verduidelijkt in de recensie, want dat is een groot verschil.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •