De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Standaard The Matrix Resurrections (UHD)

The Matrix Resurrections krijgt een solide uitgave op 4K UHD, verpakt in een mooie Steelbook.

Lees hier de recensie

Standaard

Zo jammer dat het een matige film is geworden.

Die eerste Matrix staat zeker in mijn top 10 beste films.Die film was eind jaren 90 zo nieuw & fris!
    My game equipment: Samsung UE43KS7500--Switch Oled--PS5-- HP Envy Phoenix 860-000nd/Film:Sony KD-55XG9505--Sony UBP-X800M2--Sony HT-ZF9[soundbar]

Standaard

Ik vond de film eigenlijk best ok. Na de imo extreem matige 2e en 3e delen vond ik deze toch wat meer richting het eerste deel gaan eigenlijk. Tuurlijk haalt hij dat niveau niet, maar beter dan veel van de vage films die tegenwoordig uitkomen vind ik hem wel.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Standaard

Tja, ik had vooral moeite met het begin en de "tongue-in-cheek" humoristisch bedoelde scènes waarin Neo een computerprogrammeur was, niks herinnerde van het verleden maar toch allerlei herinneringen en beeldjes op zijn bureau had staan van de eerste films. Tuurlijk werd de achtergrond ervan uitgelegd, maar ik vond het echt zo flauw. Daarnaast vond ik de dreiging in de Matrix-wereld absoluut niet serieus en de vervanger van Agent Smith echt een aanfluiting. Ik vond het allemaal wat te geforceerd en uiteindelijk miste ik de urgentie van alles wat ze deden. En natuurlijk miste ik Morpheus, want de uitleg die ze voor hem gaven sloeg al helemaal nergens op.

Instellingen bij het plaatsen van berichten