Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 62 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Goed nieuws! Seizoen 1 komt in de VS ook op UHD uit. Mijn blu-ray voorlopig gecanceld; misschien volgt de UK nog.
    Inmiddels ook op UHD in de UK dus.

    Seizoen 2 komt deze zomer al uit. Nederland stond nog niet bij de landen (wij hebben natuurlijk geen Paramount+), maar ik mag aannemen dat het op SkyShowtime komt. Het gaat om 10 delen. Seizoen 3 komt er ook aan, is al goedgekeurd voor 10 delen.

  2. #27

    Standaard

    Beste Star Trek sinds Voyager. Zou raar zijn, als het niet op SkyShowtime zou komen. Maar waar blijft Discovery seizoen 4? Is gewoon op streaming niet (legaal) te zien in Nederland.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Beste Star Trek sinds Voyager. Zou raar zijn, als het niet op SkyShowtime zou komen. Maar waar blijft Discovery seizoen 4? Is gewoon op streaming niet (legaal) te zien in Nederland.
    Wel te koop op blu ray

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Wel te koop op blu ray
    Weet ik, maar ik verzamel geen Star Trek series en ga geen los seizoen kopen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Beste Star Trek sinds Voyager. Zou raar zijn, als het niet op SkyShowtime zou komen. Maar waar blijft Discovery seizoen 4? Is gewoon op streaming niet (legaal) te zien in Nederland.
    Dat blijft inderdaad vreemd. Ik heb 'm al gezien via een andere weg, maar heb ondertussen ook al de blu-rays aangeschaft.

  6. #31

    Standaard

    Waarom geen bluray release van Strange new worlds in België of Nederland?
    Dat wordt importeren maar dan zonder NL subs.
    Vervelende hobby is dit aan het worden.

  7. #32

    Standaard

    Dat is inderdaad jammer, maar het is de trend. Ik pak nog wat ik kan hier (afhankelijk van de prijs), maar veelal is het importeren. Zeker als je straks de UHD wilt.

  8. #33

    Standaard

    Na het ijzersterke seizoen 1 (die finale!), zeer benieuwd naar seizoen 2.


  9. #34

    Standaard

    Uhd komt in mei uit, dus ik kan mooi seizoen 1 nog een keer bekijken voordat seizoen 2 in juni begint.

  10. #35

    Standaard

    lijkt me een mooie reeks, zal ook 1 van de maanden S1 kopen.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wow een live action crossover met Lower Decks.

    https://collider.com/star-trek-stran...e-lower-decks/
    Ja, dat was al bekend. Lijkt mij erg leuk, met de originele stemacteurs! Ik ben net begonnen aan Barry seizoen 4, dat is weer een hele andere rol van Jack Quaid....

    Edit: de UHD van seizoen 1 is binnen! Maar eerst Discovery seizoen 3 en 4 nog afkijken....
    Laatst aangepast door rogue : 24-05-2023 om 21:46

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, dat was al bekend. Lijkt mij erg leuk, met de originele stemacteurs! Ik ben net begonnen aan Barry seizoen 4, dat is weer een hele andere rol van Jack Quaid....

    Edit: de UHD van seizoen 1 is binnen! Maar eerst Discovery seizoen 3 en 4 nog afkijken....
    Jack Quaid in Barry? Ik ben ook net met seizoen 4 begonnen (3 afleveringen gezien), maar daar komt hij niet in voor en ook volgens z’n IMDb, zit hij niet in Barry.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Jack Quaid in Barry? Ik ben ook net met seizoen 4 begonnen (3 afleveringen gezien), maar daar komt hij niet in voor en ook volgens z’n IMDb, zit hij niet in Barry.
    Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Op een of andere manier haal ik Quaid en Hader altijd door elkaar. Ik had exact hetzelfde bij The Boys....

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Op een of andere manier haal ik Quaid en Hader altijd door elkaar. Ik had exact hetzelfde bij The Boys....
    Hebben wel wat van elkaar weg, al zit er 13 jaar tussen

  16. #41

    Standaard

    Volgende week begint seizoen 2, ben benieuwd. Net Prodigy afgekeken op SkyShowtime, vond ik zeer vermakelijk.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Volgende week begint seizoen 2, ben benieuwd. Net Prodigy afgekeken op SkyShowtime, vond ik zeer vermakelijk.
    He? Prodigy heeft meer delen? Ik heb de eerste 10 al een tijd geleden gezien, maar ik zie nu dat het seizoen later verder is gegaan....zeker een leuke serie die onderschat wordt.

    Strange New Worlds sezoen 2 haal ik niet om vanaf het begin te kijken, zit nog in de herkijk van Discovery s4 en daarna eerst Strange New Worlds s1 herkijken op UHD, dat zou een hele goede transfer moeten zijn.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    He? Prodigy heeft meer delen? Ik heb de eerste 10 al een tijd geleden gezien, maar ik zie nu dat het seizoen later verder is gegaan....zeker een leuke serie die onderschat wordt.

    Strange New Worlds sezoen 2 haal ik niet om vanaf het begin te kijken, zit nog in de herkijk van Discovery s4 en daarna eerst Strange New Worlds s1 herkijken op UHD, dat zou een hele goede transfer moeten zijn.
    Ja, de tweede helft is vorige week online gezet op SkyShowtime.

  19. #44

    Standaard

    Heeft iemand al een BD versie met NL sub gespot?

    Er zijn zover ik weet slechts 2 uitgaven in de EU en dat is de US versie en de DE versie...
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Heeft iemand al een BD versie met NL sub gespot?

    Er zijn zover ik weet slechts 2 uitgaven in de EU en dat is de US versie en de DE versie...
    US een EU versie? Je bedoelt UK denk ik?

  21. #46

    Standaard

    Inderdaad, op het eerste zicht enkel media met Engelse, Duitse en Franse subs

  22. #47

    Standaard

    Wat is er beter dan Strange New Worlds? Nou, Strange New Worlds op UHD natuurlijk!

    Prachtige release hoor, zowel qua beeld als audio. Inmiddels helemaal bekeken op een paar extra's na en het tweede seizoen blijft ook bij de tweede kijkbeurt fier overeind; sterker nog, door het beeld en geluid heb ik er nog meer van genoten. Dat wordt binnenkort even wennen met seizoen 2 op SkyShowtime....

    Ook de paar delen die ik vorige keer iets minder (maar zeker niet slecht!) vond kon ik beter waarderen, hoewel het acteren van Jesse James Keitel in The Serene Squall nog steeds echt onder de maat is. The Elysian Kingdom heeft mij wel meer kunnen bekoren dan de vorige keer, ook omdat er meer binding was met M'Benga.
    Maar er is ook zoveel te genieten in de andere delen, met als hoogtepunt het laatste deel A Quality Of Mercy. Ze zijn zo vriendelijk geweest om ook A Balance Of Terror van TOS toe te voegen als extra (in Dolby Vision!!!) en het is zeer aan te raden om deze back-to-back te kijken, dan zie je zoveel dat je anders zou missen...

    Deleted scenes zijn leuk, en in het geval bij All Thise Who Wonder eigenlijk verplicht, want die voegen echt wat toe. Gag Reel is niet bijzonder en de overige 3 extra's moet ik nog de volgende keer kijken.

    Als je de serie nog niet kent, of zelfs niet zo bekend bent met Star Trek, hier is je kans. natuurlijk haal je er veel en veel meer uit als je wel bekend bent met de series (verwijzingen zijn er genoeg...en achtergrondverhaal van de captain en crew in Discovery is ook wel handig), maar ik denk dat het heel goed te volgen is.

  23. #48

    Standaard

    Meteen doorgegaan met seizoen 2 waar de eerste 2 delen al uit zijn op SkyShowTime.
    Wat meteen opvalt is het beeld; niet heel slecht maar als je van Dolby Vision afkomt, dan valt het niet mee hoor. Ook de ondertiteling is hier vervelend en overlapt zelfs af en toe door de grootte. Ik zie niet echt hoe dit aan te passen is.

    Wat de delen betreft: weer een geweldig begin hoor! Ze gaan qua kwaliteit lekker op dezelfde voet verder, prachtig. Ik vermoed dat het tweede deel Ad Astra per aspera een klassieke status gaat binnen binnen Star Trek, zoals bijvoorbeeld The Measure of a Man van TNG.

    Wat ze bij Strange Worlds mooi hebben gedaan, is de karakters van de crew steeds wat uitdiepen, of het nou La'an of Una of M'Benga is, ze komen steeds wel aan de beurt. Bij Discovery heb je dat bijvoorbeeld wel minder. Tuurlijk, Michael, Suru, Georgiu etc hebben meer dan genoeg zendtijd. Maar anderen zoals Detmer, Owosekun en zeker Rhys en Bryce zijn echt onderbelicht.

    Op naar deel 3!

  24. #49

    Standaard

    Derde aflevering was ook weer erg goed.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Derde aflevering was ook weer erg goed.
    Zo, dat kun je wel zeggen. Christina Chong is ook wel een goed actrice hoor, poeh.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •