Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Strange New Worlds

    Inmiddels al 2 delen onderweg, die ik hoop van het weekend te kunnen bekijken...


  2. #2

    Standaard

    Paramout + hebben wij nog niet die begint hier op de 24ste maar is gewoon een tv zender geen app.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Paramout + hebben wij nog niet die begint hier op de 24ste maar is gewoon een tv zender geen app.
    Nee, dat is een misverstand. Paramount + gaat hier niet komen, maar wordt samen met Peacock (van NBC Universal) hier tzt gelanceerd als SkyShowtime. Nog niet bekend wanneer dat gaat gebeuren.

    Paramount Network wat op 24 mei "van start" gaat, is niets anders dan een rebranding van de kabelzender Spike. Dus een naamsverandering, niets meer en niets minder. Die naamsverandering was in de VS al in 2018 gedaan: Paramount Network - Wikipedia

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Paramout + hebben wij nog niet die begint hier op de 24ste maar is gewoon een tv zender geen app.
    Dat snap ik, maar die worden dan maar op een andere manier bekeken

  5. #5

    Standaard

    Het eerste deel gezien en zo, die was echt heel goed. Het is wat lastig peilen, maar ik vermoed dat deze ook goed valt bij mensen die alles wat na Enterprise uitkwam niets vonden (Kelvin timeline etc). Anson Mount speelt met zo'n gemak en natuurlijk overwicht de kapitein, poeh. En neem dan alle nieuwe maar toch ook oude toevoegingen, dan word ik wel enthousiast over deze serie. Op naar deel 2.....

  6. #6

    Standaard

    En ook bij deel 2 was het genieten. Er is nu al na 2 afleveringen zo'n duidelijke chemie tussen de bemanningsleden, alsof ze al jaren samenspelen, prachtig! En ik moet zeggen dat de opzet, dat je elke week een afgerond verhaal krijgt, mij prima bevalt na de doorlopende verhaallijnen van Discovery.

  7. #7

    Standaard

    Zelf nog niks van gezien, maar seizoen 1 krijgt een 10 van IGN.

    https://www.ign.com/articles/star-tr...eason-1-review

  8. #8

    Standaard

    Een 10 is wel erg hoog, maar het is goed hoor....het deel van verleden week was weer van heel hoog niveau. Wil niets verklappen, maar ze hebben een oude vijand magnifiek aangepast. En ja, het deed ergens aan denken en ja, dat strookt niet met TOS, maar zulke dingen laat ik tegenwoordig los.

  9. #9

    Standaard

    Waar word de serie uitgezonden?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Waar word de serie uitgezonden?
    In de VS op het streaming kanaal van Paramount. In Nederland helaas nog nergens...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In de VS op het streaming kanaal van Paramount. In Nederland helaas nog nergens...
    En hoe heb jij hem dan gekeken mr.Rogue?
    Gedownload?

  12. #12

    Standaard

    Uiteraard heeft iedereen die serie gewoon gedownload.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uiteraard heeft iedereen die serie gewoon gedownload.
    Dat is een woord dat we op deze site niet meer gebruiken, zo hebben we ooit afgesproken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Uiteraard heeft iedereen die serie gewoon gedownload.
    Iedereen ?
    Doe dit even verwijderen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Iedereen ?
    Doe dit even verwijderen.
    Hoe hebben degenen die deze serie gezien hebben dan gekeken?
    Ben ik benieuwd naar.

    Geldt overigens ook voor alle andere series die hier niet te kijken zijn maar waarvan wel draadjes zijn op dit forum aarin gepost wordt dat men ze het gezien heeft.
    Overigens hang ik er verder geen oordeel aan.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 09-07-2022 om 18:26

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hoe hebben degenen die deze serie gezien hebben dan gekeken?
    Ben ik benieuwd naar.

    Geldt overigens ook voor alle andere series die hier niet te kijken zijn maar waarvan wel draadjes zijn op dit forum aarin gepost wordt dat men ze het gezien heeft.
    Overigens hang ik er verder geen oordeel aan.

  17. #17

    Standaard

    Paramount heeft zelf de serie nergens beschikbaar gemaakt in Europa. Ik weet niet wat hun verwachtingen zijn wat niet-Amerikaanse Star Trek fans die de serie willen kijken dan gaan doen, maar ik ga dan niet lang wachten op een fysieke release die misschien niet komt. Overigens zal ik uiteraad ook die release kopen, met zoals ik alle fysieke releases van Star Trek koop.

    Laatste deel was overigens weer fenomenaal; kenners van TOS komen heel erg aan hun trekken. En je kan meteen je box van TOS pakken, want er is 1 deel die je meteen wilt herkijken (wat ik heb gedaan). Wat een serie...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Paramount heeft zelf de serie nergens beschikbaar gemaakt in Europa. Ik weet niet wat hun verwachtingen zijn wat niet-Amerikaanse Star Trek fans die de serie willen kijken dan gaan doen, maar ik ga dan niet lang wachten op een fysieke release die misschien niet komt. Overigens zal ik uiteraad ook die release kopen, met zoals ik alle fysieke releases van Star Trek koop.

    Laatste deel was overigens weer fenomenaal; kenners van TOS komen heel erg aan hun trekken. En je kan meteen je box van TOS pakken, want er is 1 deel die je meteen wilt herkijken (wat ik heb gedaan). Wat een serie...
    Maw: gedow.......

    (ik snap niet dat daar hier steeds zo omheen wordt gedraaid)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Maw: gedow.......

    (ik snap niet dat daar hier steeds zo omheen wordt gedraaid)
    Het is net wat Marcel aangeeft TWD .

  20. #20

    Standaard





    (heb zelf 1 aflevering gezien vandaag. Ik kijk vooralsnog verder)

  21. #21

    Standaard

    Hahaha, hij is leuk TWD .

    Kijk gerust verder. In het midden zakt het iets in, maar dan wordt het echt wel weer goed opgepakt....
    Beste delen vond ik zelf (wel maar na 1x kijken) 1, 2, 9 en 10.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is een woord dat we op deze site niet meer gebruiken, zo hebben we ooit afgesproken.
    Zo staat het in de regels:
    Het is niet toegestaan om uitleg te geven of vragen te stellen over het kopiëren en/of rippen van dvd’s, blu-ray's of downloads. Het is dan ook niet toegestaan om links te plaatsen of discussies daarover te voeren. En al het andere wat inbreuk kan doen op de copyrights.
    Tja, zolang er geen links of websites worden genoemd kan je echt wel aangeven dat je iets hebt gedownload hoor, vind ik. De communicatie erover wordt toch wel uitgekristalliseerd door de voor- en tegenstanders hier op het forum. Maar berichten die alleen maar bedoelt zijn om te sarren over de regels hier worden op een gegeven moment wel verwijderd, want dan is het wel bekend hoe iemand over iets denkt. Het moet wel OT blijven.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zo staat het in de regels:


    Tja, zolang er geen links of websites worden genoemd kan je echt wel aangeven dat je iets hebt gedownload hoor, vind ik. De communicatie erover wordt toch wel uitgekristalliseerd door de voor- en tegenstanders hier op het forum. Maar berichten die alleen maar bedoelt zijn om te sarren over de regels hier worden op een gegeven moment wel verwijderd, want dan is het wel bekend hoe iemand over iets denkt. Het moet wel OT blijven.
    Ik kan het niet meer zeggen. Het is net als bij Harry Potter met hij-die-niet-genoemd-mag-worden....het is nu veilig maar we zeggen het toch niet .

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zelf nog niks van gezien, maar seizoen 1 krijgt een 10 van IGN.

    https://www.ign.com/articles/star-tr...eason-1-review
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een 10 is wel erg hoog, maar het is goed hoor....het deel van verleden week was weer van heel hoog niveau. Wil niets verklappen, maar ze hebben een oude vijand magnifiek aangepast. En ja, het deed ergens aan denken en ja, dat strookt niet met TOS, maar zulke dingen laat ik tegenwoordig los.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hahaha, hij is leuk TWD .

    Kijk gerust verder. In het midden zakt het iets in, maar dan wordt het echt wel weer goed opgepakt....
    Beste delen vond ik zelf (wel maar na 1x kijken) 1, 2, 9 en 10.
    Net seizoen 1 afgerond als eerste wat ik op SkyShowtime heb gekeken en ik moet zeggen dat ik het inderdaad een erg goeie serie vind. De finale was wat mij betreft echt geweldig. Zeer benieuwd wat seizoen 2 gaat brengen.

  25. #25

    Standaard

    Goed nieuws! Seizoen 1 komt in de VS ook op UHD uit. Mijn blu-ray voorlopig gecanceld; misschien volgt de UK nog.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •