Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 62 van 62 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Het komt zelden voor dat ik een deel van een serie 2x achter elkaar herkijk, de laatste keer volgens mij met BSG, maar deel 7 was zo'n deel: de crossover met Lower Decks.

    Wat was dit genieten. Ze hebben het ook zo goed opgezet dat het helemaal klopte en Boimler en Mariner waren ook 'live' precies zoals ze in Lower Decks zijn (dezelfde (stem)acteurs natuurlijk).

    En dat einde dan...prachtig.

    Wat een seizoen.
    Laatst aangepast door rogue : 27-07-2023 om 09:20

  2. #52

    Standaard

    Was een bijzondere aflevering inderdaad en doordat er ook animatie scènes in zaten was het een echte crossover.

  3. #53

    Standaard

    Wow, wat een enorm duistere aflevering. Zeker in vergelijking met de vorige toch wat luchtige crossover.

  4. #54

    Standaard

    Wat een bijzonder en mooi deel.

    Na het duistere van vorige week, hebben ze weer een uniek deel in Star Trek historie neergezet. Star Trek en musical, het werkt vreemd genoeg heel goed. Wat een creativiteit en originaliteit loopt daar nu rond bij de productie! Geweldig, van begin tot tijd. Bij mij schiet deze de top 15 binnen van meest favoriete delen.

  5. #55

    Standaard

    Top 15 van alle Star Trek of deze serie? Vond de aflevering ook erg goed gedaan, haalde bijna het niveau van Once More with Feeling, de musical aflevering van Buffy the Vampire Slayer.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Top 15 van alle Star Trek of deze serie? Vond de aflevering ook erg goed gedaan, haalde bijna het niveau van Once More with Feeling, de musical aflevering van Buffy the Vampire Slayer.
    Alles. Al zeg ik erbij dat het een momentopname is omdat ik 'm op dat moment zo goed vond. Once More with Feeling is voor mij even te lang geleden dat ik Buffy heb gezien. Heb nog wel alle seizoenen op DVD hier in de kast staan .

  7. #57

    Standaard

    Geweldige seizoensfinale met een klassieke Star Trek cliffhanger!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Geweldige seizoensfinale met een klassieke Star Trek cliffhanger!
    Inderdaad, ik kreeg een enorme Best of Both Worlds vibe!

    Tegelijkertijd ook jammer dat we nu lang moeten wachten, nog langer dan normaal door de stakingen.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Inderdaad, ik kreeg een enorme Best of Both Worlds vibe!

    Tegelijkertijd ook jammer dat we nu lang moeten wachten, nog langer dan normaal door de stakingen.
    Ja, dat zal wel even gaan duren. Helaas.

  10. #60

    Standaard

    Weet iemand wat er aan de hand is met deze serie en waarom er nog geen BD uitgaven van S1 en S2 zijn of aangekondigd?

    Sowieso zijn er voor de EU alleen UK, SP, Fr en DE uitgaven, waarbij de 1e 3 meeliften op de US uitgave en DE alleen een eigen uitgave heeft.
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Weet iemand wat er aan de hand is met deze serie en waarom er nog geen BD uitgaven van S1 en S2 zijn of aangekondigd?

    Sowieso zijn er voor de EU alleen UK, SP, Fr en DE uitgaven, waarbij de 1e 3 meeliften op de US uitgave en DE alleen een eigen uitgave heeft.
    Er is zelfs een UHD uitgave in de UK die zeer de moeite waard is, dus mij hoor je niet klagen. Als je wacht op een Nederlandse uitgave: die zal er wel niet komen vrees ik, als seizoen 1 nog niet verschenen is.

  12. #62

    Standaard

    Ik kijk niet alleen en dan is de situatie anders

    Wat ik vreemd vind is dat normaal Scandinavië (meestal op de UK uitgave) en Italië enz . net als bij Picard en Discovery als land ook aanwezig zijn, maar ook geen van die landen heeft een uitgave.

    NB. de UK heeft gewoon de US uitgave, net als de Fr en Sp uitgave.
    Alleen DE heeft een eigen uitgave. En de rest van de EU niet. Heel apart.

    Maar goed als ze niet ons/mijn geld willen zijn er andere manieren...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is zelfs een UHD uitgave in de UK die zeer de moeite waard is, dus mij hoor je niet klagen. Als je wacht op een Nederlandse uitgave: die zal er wel niet komen vrees ik, als seizoen 1 nog niet verschenen is.
    Laatst aangepast door Hombre : 28-12-2023 om 08:48
    "A man's got to know his limitations", ...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •