De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wild Things - Limited Edition 4K

    https://www.arrowfilms.com/blu-ray/w.../13681006.html

    Een van mijn favoriete films, binnenkort in 4K…
    Zal helaas precies niet verkrijgbaar zijn met NL ondertiteling…

  2. #2

    Standaard

    Dit bericht kan verplaatst worden naar het Arrow topic. Ik ga hem ook bestellen. Hopelijk hebben ze weer geen fouten op de 4k.

  3. #3

    Standaard

    Pas op netflix weer gezien (ook in hele goede kwaliteit trouwens). Het was zeker 15 jaar geleden dat ik 'm had gezien, maar ik wist nog verbazingwekkend veel. Voor mij geen film die ik perse in de collectie wil hebben wegens de voor mij lage herkijkwaarde.

  4. #4

    Standaard

    Hou Arrow goed in de gaten want hun laatste uitgaven (Henry: Portrait of a Serial Killer en 12 Monkeys) hebben fouten op hun 4K disc.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Dit bericht kan verplaatst worden naar het Arrow topic. Ik ga hem ook bestellen. Hopelijk hebben ze weer geen fouten op de 4k.
    Noot vanuit de crew: Dit hoeft niet persé hoor. Voor discussies over individuele releases mag je nog steeds gewoon een apart topic aanmaken. Voor discussies over Arrow in het algemeen (releases in het algemeen of bijv klantenservice van hun webshop) kan je wel het beste in het algemene Arrow-topic zijn.

  6. #6

    Standaard

    What is a sex crime?
    - Not getting any...

    Die lijn doet me nog altijd schaterlachen. Zou in woke-tijden niet meer kunnen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •