De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Uncharted (Streaming)

    Uncharted (Streaming)

    Uncharted kan helaas de hoge verwachtingen vanuit de games niet helemaal waarmaken, maar is desondanks wel erg vermakelijk.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze viel mij wel tegen, meer van verwacht terwijl ik meestal wel redelijk makkelijk ben met dit soort films en Tom Holland altijd wel een pluspunt vind.

    Het grootste minpunt was voor mij het gebrek aan humor. De pogingen waren er wel maar sloegen bij mij allemaal dood. Dan vond ik The Lost City die ik vlak ervoor had gezien een stuk beter geslaagd.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze viel mij wel tegen, meer van verwacht terwijl ik meestal wel redelijk makkelijk ben met dit soort films en Tom Holland altijd wel een pluspunt vind.

    Het grootste minpunt was voor mij het gebrek aan humor. De pogingen waren er wel maar sloegen bij mij allemaal dood. Dan vond ik The Lost City die ik vlak ervoor had gezien een stuk beter geslaagd.
    De games zijn gewoon veel beter geschreven dan dit.Games vertalen naar een film is in mijn ogen nog nooit goed gelukt.

  4. #4

    Standaard

    Deze film ging wel, er waren wel een paar actie scenes maar daar houd het ook wel mee op.
    De Jumanji films vind ik persoonlijk beter!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •