De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dvd-speler kan de dvd niet lezen

    Hallo vrienden, onlangs heb ik een probleem dat de dvd-speler niet kan lezen. Kan iemand me alsjeblieft helpen wat te doen?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PresleyRyan Bekijk bericht
    Hallo vrienden, onlangs heb ik een probleem dat de dvd-speler niet kan lezen. Kan iemand me alsjeblieft helpen wat te doen?
    De speler kan versleten zijn (die dingen hebben helaas niet het eeuwige leven; heb er sinds 1999 ook al de nodige "versleten") of de disc zelf is kaputt.
    Werkt de disc wel op een andere speler?

  3. #3

    Standaard

    Welke speler?
    Welke dvd?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    The player may be worn out (unfortunately those things don't last forever; have also "worn out quite a few since 1999") or the disc itself is broken.
    Does the disc work on another player?
    Ik heb niet geprobeerd dit te gebruiken voor de andere speler. Maar ik probeerde een andere schijf te gebruiken, die prima werkte.

  5. #5

    Standaard

    Hallo @Werner, Het is mijn LG DP132 dvd-speler. Maar ik heb het probleem opgelost met een beetje hulp van dit artikel https://silicophilic.com/what-are-dvd-region-codes/. Eigenlijk waren de dvd-regio's daar vergrendeld. dus na het ontgrendelen van de dvd-regio is het probleem opgelost.

  6. #6

    Standaard

    That explains a lot...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Bij de meeste dvd-spelers kun je maar een beperkt aantal keer de regio wijzigen. voordat 'ie zichzelf locked op laatstgebruikte regio.

    Opletten dus.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Bij de meeste dvd-spelers kun je maar een beperkt aantal keer de regio wijzigen. voordat 'ie zichzelf locked op laatstgebruikte regio.

    Opletten dus.
    Meen je dat? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is daar het nut van? Regiovrij is regiovrij, anders hebben ze je een foutief product verkocht. Ik heb bij mijn regiovrije Blu-rayspelers in ieder geval zoiets nog nooit meegemaakt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Meen je dat? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is daar het nut van? Regiovrij is regiovrij, anders hebben ze je een foutief product verkocht. Ik heb bij mijn regiovrije Blu-rayspelers in ieder geval zoiets nog nooit meegemaakt.
    Het gaat dan om niet-regiovrije spelers. Die kun je vaak maar een paar keer aanpassen voordat hij zichzelf lockt. Bij dvd-romspelers is dat bijv altijd zo. Bij een regiovrije dvd-speler speelt dit niet natuurlijk. Het gaat ook niet om een regiovrije blurayspeler bij TS (dat moet altijd hardwarematig gebeuren).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PresleyRyan Bekijk bericht
    Ik heb niet geprobeerd dit te gebruiken voor de andere speler. Maar ik probeerde een andere schijf te gebruiken, die prima werkte.
    Waarom is mijn tekst (die ik in het nederlands schreef) opeens engelstalig in jouw quote?

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •