De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Moonfall

  1. #1

    Standaard Moonfall

    Weet iemand misschien of de film "Moonfall" ook uitkomt met Nederlandse ondertiteling?
    In o.a. Engeland en Duitsland is de film al verkrijgbaar op blu ray maar daar staat geen Ned. ondert. op.....?
    Dank

  2. #2

    Standaard

    voorlopig is er officieel alleen een aankondiging voor de digitale release welke op 14 Juni uitkomt.
    Dutch FilmWorks heeft voor als nog geen Blu-Ray aangekondigd maar ik denk dat dat Juli / Augustus zal worden.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    voorlopig is er officieel alleen een aankondiging voor de digitale release welke op 14 Juni uitkomt.
    Dutch FilmWorks heeft voor als nog geen Blu-Ray aangekondigd maar ik denk dat dat Juli / Augustus zal worden.
    Klopt inderdaad, ik heb vandaag van DFW vernomen dat het waarschijnlijk juli gaat worden. Of het ook een 4K release gaat worden werd niet bevestigd maar ook niet ontkend. Afwachten dus.

  4. #4

    Standaard

    Zoals eerder gezegd: het zou me verbazen dat een film van het kaliber van Moonfall NIET op fysieke media zou uitkomen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Bij Bookspot staat hij inmiddels op de site voor 8 Juli (DVD en Blu-Ray)
    Laatst aangepast door TifKag : 04-06-2022 om 12:44

  6. #6

    Standaard

    Verschijnt op 8 Juli 2022 volgens bol.com


    met die startprijs van nu 13,99 denk ik dat we geen extra's krijgen. Toch hoop ik minstens gevalletje Midway (Wel extra's, helaas niet ondertiteld.)


    Extra's op de Amerikaanse disc:

    Audio Commentary by Director/Writer Roland Emmerich and Writer/Producer/Composer Harald Kloser
    "Against Impossible Odds: Making Moonfall" documentary (58:40)
    "Exploring the Moon: Past, Present and Future" featurette (26:29)
    "Dr. K.C. Houseman Speaks the Truth!" featurette (7:49)
    Bron: dvdcompare

  7. #7

    Standaard

    Ik ben in ieder geval blij met mijn 4k steelbook uit de US.
    Mag misschien niet de beste film zijn ik vond hem wel grappig en de disc is demo materiaal qua beeld en geluid !!
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  8. #8

    Standaard

    Dank allemaal voor de reacties

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •