Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Notoire 1-stemmer op Recensies

    Beste leden,

    Iets moet me iets van het hart: sinds jaren is er hier op de leden een zielig figuur (of meervoud) die recensies continue "beloont" met het cijfer 1. Dat was een tijdje stil maar sinds kort is het alweer meer geworden, met als recente voorbeeld mijn twee Top Gun-reviews. Maar ook bijvoorbeeld een DVD van Paw Patrol en aangezien die bestemd is voor kinderen dan ben je als volwassene wel heel erg zielig als je daarvoor een 1 geeft.
    Ik wil via dit topic even vragen of dit figuur/figuren hiermee ophoudt. Ik heb (nog) niet gevonden hoe ik via de backend kan opsporen wie dit is geweest, maar als ik dat heb kunnen vinden dan krijgt dat lid of die leden direct een permanente ban. Het kan zijn dat je het niet eens bent met een review, maar wees dan zo mans (of vrouws) om dat te vermelden in het daarvoor bestemde topic. Om maar een beetje te pesten met cijfers 1 vind ik een beetje zielig en haalt de lol van het recensies schrijven aardig weg. Dus doe gewoon even normaal, heb wat respect en hou op met deze kl*tegeintjes.

    Bedankt.

    Rogier

  2. #2

    Standaard

    Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is Rogier, je besteedt veel tijd aan je reviews en hoewel ik het niet altijd eens ben met je beoordeling (daarom is het een mening ), waardeer ik het wel dat je hier zoveel tijd aan kwijt bent op dit forum waar toch niet zoveel meer gepost wordt.
    Inderdaad dan kinderachtig van die persoon.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben het helemaal met je eens. Dat soort figuren zie je ook op WhatIWatch voorbijkomen, en op IMDb zullen ze vast ook wel aanwezig zijn, al is hun invloed daar natuurlijk veel kleiner. Als ik een film heel slecht vind, dan is een 4 toch echt mijn laagste cijfer. Kunnen jullie de waarderingsschaal eventueel niet zo aanpassen dat deze van 4 naar 10 loopt? Je voorkomt het gedrag van dit soort mensen niet, maar het ontmoedigt ze misschien wat. En anders zit er niets anders op om dan maar de mogelijkheid om als forumlid op een film te stemmen, te blokkeren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ben het helemaal met je eens. Dat soort figuren zie je ook op WhatIWatch voorbijkomen, en op IMDb zullen ze vast ook wel aanwezig zijn, al is hun invloed daar natuurlijk veel kleiner. Als ik een film heel slecht vind, dan is een 4 toch echt mijn laagste cijfer. Kunnen jullie de waarderingsschaal eventueel niet zo aanpassen dat deze van 4 naar 10 loopt? Je voorkomt het gedrag van dit soort mensen niet, maar het ontmoedigt ze misschien wat. En anders zit er niets anders op om dan maar de mogelijkheid om als forumlid op een film te stemmen, te blokkeren.
    Daar ben ik het weer niet mee eens. Als je een 10 kan geven, moet je ook een 1 kunnen geven. Ik doe dat ook niet snel, maar in zo'n 10 jaar WhatIWatch zie ik dat ik dit staan bij mij, dus hele lage cijfers komen weleens voor.

    1.0 - 2.0 0.1%
    2.0 - 3.0 0.7%
    3.0 - 4.0 1.3%

  5. #5

    Standaard

    Om een eventuele vraag van Marcel (welke zijn dat dan?) voor te zijn en omdat ik ook wel nieuwsgierig was, heb ik wat films opgehaald die bij mij heel laag gescoord hebben. Ik zal er ongetwijfeld nog wat gemist hebben, ik wilde er ook niet teveel tijd aan besteden....

    De Film van Dylan Haegens (2018) 1.0
    The Mummy Resurrected (2014) 1.0
    Age of Tomorrow (2014) 1.0

    3 Geezers! 2.0
    Santa Claus Conquers the Martians (1964) 2.0
    La via della prostituzione (1978) 2.0
    Nekromantik (1987) 2.0
    Movie 43 (2013) 2.0
    Big Game (2014) 2.0
    Everly (2014) 2.0
    The 5th Wave (2016) 2.0
    Er ist wieder da (2015) 2.0
    London Has Fallen (2016) 2.0
    Big Momma's House (2000) 2.0
    Free Fire (2016) 2.0
    Maximum Ride (2016) 2.0
    Wo De Ye Man Nu You 2 (2010) 2.0
    Force of Nature (2020) 2.0

  6. #6

    Standaard

    Is niet te achterhalen welke grapjas dat doet?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Is niet te achterhalen welke grapjas dat doet?
    Vooralsnog helaas niet nee. Nu heb ik niet alle rechten en mogelijkheden in de backend op developers-niveau (die heeft alleen de eigenaar Ludo, maar die is al meer dan een jaar MIA) maar ik heb niks kunnen vinden. Ik kan ook de beoordelingssystematiek zoals Marcel aangeeft niet aanpassen, helaas.

  8. #8

    Standaard

    Overigens zie ik dat de 1-stemmer op mijn recensie van Top Gun zijn beoordeling heeft aangepast. 3 stemmen met een gemiddelde van een 8 kan niet meer betekenen dat bij twee beoordelingen van maximaal een 10 de andere een 1 is geweest. Dus dat is dan minimaal een 3 geweest. Nog een beetje flauw, maar het kan en het betekent dat de boodschap van dit topic in ieder geval is aangekomen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Beste leden,

    Iets moet me iets van het hart: sinds jaren is er hier op de leden een zielig figuur (of meervoud) die recensies continue "beloont" met het cijfer 1. Dat was een tijdje stil maar sinds kort is het alweer meer geworden, met als recente voorbeeld mijn twee Top Gun-reviews. Maar ook bijvoorbeeld een DVD van Paw Patrol en aangezien die bestemd is voor kinderen dan ben je als volwassene wel heel erg zielig als je daarvoor een 1 geeft.
    Ik wil via dit topic even vragen of dit figuur/figuren hiermee ophoudt. Ik heb (nog) niet gevonden hoe ik via de backend kan opsporen wie dit is geweest, maar als ik dat heb kunnen vinden dan krijgt dat lid of die leden direct een permanente ban. Het kan zijn dat je het niet eens bent met een review, maar wees dan zo mans (of vrouws) om dat te vermelden in het daarvoor bestemde topic. Om maar een beetje te pesten met cijfers 1 vind ik een beetje zielig en haalt de lol van het recensies schrijven aardig weg. Dus doe gewoon even normaal, heb wat respect en hou op met deze kl*tegeintjes.

    Bedankt.

    Rogier
    Ik zou het niet persoonlijk opvatten Rogier. Je neemt de moeite om voor ons een film te beoordelen en probeert een objectief oordeel te geven op basis van jouw kennis en ervaring.

    Wanneer sommige mensen het niet mee eens zijn en dat graag willen laten merken of weten hoort dat er gewoon bij. Zoals je weet ben ik het soms ook niet eens met jouw mening, maar ik geef dan vaak wel een reden er bij en ik ben het met je eens dat het niet netjes is om een 1 te geven zonder duidelijke reden(en).

    Aan de andere kant zou iemand een "1" kunnen geven om het algemene cijfer te verlagen, als protest tegen de industrie of marktwerking, iets alleen goed of slecht vinden of een combinatie daarvan. Er zullen ongetwijfeld nog een paar redenen zijn om een dergelijke waardering te geven, maar dat vind ik geen reden om die persoon een ban te geven, want dat kan beoordelingen ongeloofwaardiger maken. Daar komt bij dat een lage waardering bijna nooit een garantie is dat een film weinig gekocht of gestreamd zal worden.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 15-06-2022 om 00:32
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  10. #10

    Standaard

    Ik ben het eigenlijk met Gerco eens. Als je niet wil dat mensen een 1 geven, dan moet je die mogelijkheid ook niet voorzien, maar dat gaat om het met wiskundige termen te zeggen ten koste van de validiteit van het cijfer. Even advocaat van de duivel spelen: iedereen heeft het recht om een film af te kraken. Maar wat maakt het uit? Als iemand een 1 geeft en 99 anderen geven een 10, dan zal dat uiteindelijk toch weinig tot geen effect hebben. Ik durf ook al eens een 1 uitdelen (maar dan moet de schijf écht slecht zijn, zoals bijv. die mismeesterde versie van Gladiator eertijds waar er zoveel DNR toegepast werd dat de rondvliegende pijlen onzichtbaar werden), maar zeker niet systematisch en ik geef even zo lief 10 en alle cijfers daartussen, als je mijn scoreprofiel zou opvragen dan krijg je volgens mij een mooie normaalverdeling.

    En nogmaals, vat het niet persoonlijk op. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je werk uiterst wordt geappreciëerd.
    Laatst aangepast door Werner : 15-06-2022 om 08:05
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Ik zou het niet persoonlijk opvatten Rogier. Je neemt de moeite om voor ons een film te beoordelen en probeert een objectief oordeel te geven op basis van jouw kennis en ervaring.

    Wanneer sommige mensen het niet mee eens zijn en dat graag willen laten merken of weten hoort dat er gewoon bij. Zoals je weet ben ik het soms ook niet eens met jouw mening, maar ik geef dan vaak wel een reden er bij en ik ben het met je eens dat het niet netjes is om een 1 te geven zonder duidelijke reden(en).

    Aan de andere kant zou iemand een "1" kunnen geven om het algemene cijfer te verlagen, als protest tegen de industrie of marktwerking, iets alleen goed of slecht vinden of een combinatie daarvan. Er zullen ongetwijfeld nog een paar redenen zijn om een dergelijke waardering te geven, maar dat vind ik geen reden om die persoon een ban te geven, want dat kan beoordelingen ongeloofwaardiger maken. Daar komt bij dat een lage waardering bijna nooit een garantie is dat een film weinig gekocht of gestreamd zal worden.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben het eigenlijk met Gerco eens. Als je niet wil dat mensen een 1 geven, dan moet je die mogelijkheid ook niet voorzien, maar dat gaat om het met wiskundige termen te zeggen ten koste van de validiteit van het cijfer. Even advocaat van de duivel spelen: iedereen heeft het recht om een film af te kraken. Maar wat maakt het uit? Als iemand een 1 geeft en 99 anderen geven een 10, dan zal dat uiteindelijk toch weinig tot geen effect hebben. Ik durf ook al eens een 1 uitdelen (maar dan moet de schijf écht slecht zijn, zoals bijv. die mismeesterde versie van Gladiator eertijds waar er zoveel DNR toegepast werd dat de rondvliegende pijlen onzichtbaar werden), maar zeker niet systematisch en ik geef even zo lief 10 en alle cijfers daartussen, als je mijn scoreprofiel zou opvragen dan krijg je volgens mij een mooie normaalverdeling.

    En nogmaals, vat het niet persoonlijk op. Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat je werk uiterst wordt geappreciëerd.
    Dank voor jullie steun!
    Ja, ik weet dat ik niet persoonlijk op moet vatten, maar ik hou niet zo van die flauwe grappen. Overigens gebeurt dit al een tijd hoor, ook tijdens de periode dat Ludo en meerdere recensenten nog aanwezig waren en recensies maakten. Maar als je het ergens niet mee eens bent, maak dan je stem kenbaar, op dit discussieforum is ruimte genoeg om je mening kenbaar te maken. En als je het als protest tegen iets algemeens doet, zoals bijv. Sony vanwege hun releasebeleid, ga dan lekker op hun Facebook-pagina rellen denk ik dan. Maar goed.
    Tja, vwb de cijfers: het moet echt wel mogelijk zijn. Recent gaf ik bijvoorbeeld een bluray ook een 2, omdat het echt niet best was. En zoals Werner aangeeft als een titel technisch echt niet in orde is. Maar dat zouden de uitzonderingen moeten zijn. En ik kan het helaas technisch ook niet aanpassen. Laten we hopen dat door dit bericht en deze aandacht de flauwe 1-stemmers wat achterblijven.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar heb ik me in het verleden ook vaak aan gestoord en probeerde dat enigszins te compenseren met een 10, maar dat schiet natuurlijk niet op. Tegenwoordig is dat sowieso een ding; review bombing. Gelukkig blijft het hier beperkt tot één of twee en valt er helaas niks aan te doen. Je zou daar in je recensie een melding of toevoeging van kunnen maken. Wellicht de aan leden vragen/ bemoedigen wat actiever om ook een cijfer te geven aan de recensies.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Het komt eigenlijk overal voor. Kijk maar eens op de site van bijv. Autoweek. Als daar een bepaald model auto getest of gepresenteerd wordt, dan kun je wachten op de azijnpissers die zo'n merk/type/model helemaal niets vinden zonder deze in het echt gezien te hebben of er in gereden te hebben. En ja, hun eigen auto is natuurlijk het summum, alleen verschuilen die stakkers zich altijd achter schuilnamen en zijn ze te schijterig om in hun profiel te laten zien in wat voor 'geweldige' auto ze zelf rijden. Bij films heb je dat natuurlijk ook: zoveel smaken zoveel meningen. Maar klakkeloos een 1 geven zonder onderbouwing (of inderdaad om het gemiddelde omlaag te halen) vind ik wel erg sneu.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het komt eigenlijk overal voor. Kijk maar eens op de site van bijv. Autoweek. Als daar een bepaald model auto getest of gepresenteerd wordt, dan kun je wachten op de azijnpissers die zo'n merk/type/model helemaal niets vinden zonder deze in het echt gezien te hebben of er in gereden te hebben. En ja, hun eigen auto is natuurlijk het summum, alleen verschuilen die stakkers zich altijd achter schuilnamen en zijn ze te schijterig om in hun profiel te laten zien in wat voor 'geweldige' auto ze zelf rijden. Bij films heb je dat natuurlijk ook: zoveel smaken zoveel meningen. Maar klakkeloos een 1 geven zonder onderbouwing (of inderdaad om het gemiddelde omlaag te halen) vind ik wel erg sneu.
    Of je hebt die figuren die een film op imdb afbranden terwijl die nog niet eens uit is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Overigens gebeurt dit al een tijd hoor, ook tijdens de periode dat Ludo en meerdere recensenten nog aanwezig waren en recensies maakten. Maar als je het ergens niet mee eens bent, maak dan je stem kenbaar, op dit discussieforum is ruimte genoeg om je mening kenbaar te maken. En als je het als protest tegen iets algemeens doet, zoals bijv. Sony vanwege hun releasebeleid, ga dan lekker op hun Facebook-pagina rellen denk ik dan. Maar goed.
    Rellen op een Facebook pagina is ook een optie, maar ik denk dat het weinig op zal lossen. Het gaat dan allemaal langs elkaar en dan zal bedrijf X alleen zijn/haar doelgroep tevreden willen stellen terwijl bedrijf Y daar niets mee zal doen om zo onzinnige producten uit te kunnen brengen en het algemene consumenten-vertrouwen te laten dalen, wat volgens mij de afgelopen jaren meer van toepassing is geworden. Dan is er ook nog bedrijf Z wat alleen producten van bedrijf Y wilt verkopen vanwege een hoge winstmarge. Vervolgens gaat bedrijf X zich aanpassen op bedrijf Y om zo hopelijk nog afzet te kunnen genereren en daarom verkoopt bedrijf Z alleen nog maar spullen waar we niet op zitten te wachten en is de markt nu een chaos.

    Wat dat betreft vind ik een forum beter, omdat daar meer ruimte is voor het delen van meningen. Het lijkt er voor mij op dat er steeds minder met die bevindingen wordt gedaan. Een forum is volgens mij nog steeds bedoeld om informatie te delen met gebruikers, er vervolgens over te discussiëren en die informatie terug te koppelen naar de fabrikanten of aanbieders, zodat deze producten kunnen maken die wel te verkopen zijn. Als er dan niets met die informatie wordt gedaan vind ik dat teleurstellend.

    Kortom:
    Ik denk dat door gebrek aan kennis van bedrijf Z en de massa de wisselwerking van de markt verstoord is en dat sommigen daarom alleen nog maar een cijfer durven te geven. uur
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 16-06-2022 om 06:36
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  16. #16

    Standaard

    Op Metacritic geven mensen bij videogames een 0 omdat een bepaalde game niet op hun gewenst platform uitkomt.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Rellen op een Facebook pagina is ook een optie, maar ik denk dat het weinig op zal lossen. Het gaat dan allemaal langs elkaar en dan zal bedrijf X alleen zijn/haar doelgroep tevreden willen stellen terwijl bedrijf Y daar niets mee zal doen om zo onzinnige producten uit te kunnen brengen en het algemene consumenten-vertrouwen te laten dalen, wat volgens mij de afgelopen jaren meer van toepassing is geworden. Dan is er ook nog bedrijf Z wat alleen producten van bedrijf Y wilt verkopen vanwege een hoge winstmarge. Vervolgens gaat bedrijf X zich aanpassen op bedrijf Y om zo hopelijk nog afzet te kunnen genereren en daarom verkoopt bedrijf Z alleen nog maar spullen waar we niet op zitten te wachten en is de markt nu een chaos.
    Toch als je een "protest tegen de industrie of marktwerking" wilt geven dan is een algemeen discussieforum vaak niet de goede plek als je de betreffende producent wilt aanspreken. Vaak zijn dit soort bedrijven gevoeliger voor meningen die ze op hun eigen socials krijgen dan op algemene en kleine (want dat zijn we ook wel een beetje) en achterhaalde (dat zijn we ook) discussiefora.

    Wat dat betreft vind ik een forum beter, omdat daar meer ruimte is voor het delen van meningen. Het lijkt er voor mij op dat er steeds minder met die bevindingen wordt gedaan. Een forum is volgens mij nog steeds bedoeld om informatie te delen met gebruikers, er vervolgens over te discussiëren en die informatie terug te koppelen naar de fabrikanten of aanbieders, zodat deze producten kunnen maken die wel te verkopen zijn. Als er dan niets met die informatie wordt gedaan vind ik dat teleurstellend.

    Kortom:
    Ik denk dat door gebrek aan kennis van bedrijf Z en de massa de wisselwerking van de markt verstoord is en dat sommigen daarom alleen nog maar een cijfer durven te geven. uur
    Tja, hier was een forum ooit voor bedoeld maar dit was echt wel 20 jaar geleden. Bedrijven zijn gevoeliger en luisteren meer naar feedback op socials zoals Instagram, TikTok en Snapchat. Zelfs Facebook wordt door sommigen gezien als "ouderwets", kan je nagaan.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Of je hebt die figuren die een film op imdb afbranden terwijl die nog niet eens uit is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het komt eigenlijk overal voor. Kijk maar eens op de site van bijv. Autoweek. Als daar een bepaald model auto getest of gepresenteerd wordt, dan kun je wachten op de azijnpissers die zo'n merk/type/model helemaal niets vinden zonder deze in het echt gezien te hebben of er in gereden te hebben. En ja, hun eigen auto is natuurlijk het summum, alleen verschuilen die stakkers zich altijd achter schuilnamen en zijn ze te schijterig om in hun profiel te laten zien in wat voor 'geweldige' auto ze zelf rijden. Bij films heb je dat natuurlijk ook: zoveel smaken zoveel meningen. Maar klakkeloos een 1 geven zonder onderbouwing (of inderdaad om het gemiddelde omlaag te halen) vind ik wel erg sneu.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Op Metacritic geven mensen bij videogames een 0 omdat een bepaalde game niet op hun gewenst platform uitkomt.
    Tja, het "geluk" dat deze sites hebben is dat er veel mensen stemmen, en dat daardoor het "kromme" cijfer dat als protest wordt gegeven vaak nog een beetje wordt rechtgezet. Hier stemmen soms maar een paar mensen, en dan heeft die flauwe 1 een stuk meer impact. Dat maakt het zo irritant.

  19. #19

    Standaard

    @Rogier

    Geef die gast een ban en dan is het klaar.Onkruid is er al genoeg op het web.

    Als je hem gevonden hebt.

  20. #20

    Standaard

    als je de persoon kunt achterhalen, gewoon een ban. Iemand die continue 1-en geeft, heb je niks aan.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    als je de persoon kunt achterhalen, gewoon een ban. Iemand die continue 1-en geeft, heb je niks aan.
    Voor al dat werk dat Rogier hier doet is dat de enige optie.

  22. #22

    Standaard

    Ik ben de gezochte persoon niet, maar ik heb weleens op deze site een film een 1 gegeven. Ik deed dit uit protest omdat er naar mijn mening sprake was van een ongezonde hype en dat er niets goed was aan desbetreffende film. Ik weet alleen niet meer welke het was, maar als voorbeeld Avatar 1. Het is een goede film en het is prachtig gemaakt maar niet meer dan dat. Avatar 2 begint ook al ongezonde vormen aan te nemen. Ik zal het misschien ook een 1 geven omdat een hoog cijfer naar mijn mening onterecht is.Een ander voorbeeld zijn the Kardashians. Zij krijgen op IMDB respectievelijk 2,7 en 4,3 en ook dat is veel te hoog. Ik zou een 0 geven. Disney Plus geeft ze honderden miljoenen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik ben de gezochte persoon niet, maar ik heb weleens op deze site een film een 1 gegeven. Ik deed dit uit protest omdat er naar mijn mening sprake was van een ongezonde hype en dat er niets goed was aan desbetreffende film. Ik weet alleen niet meer welke het was, maar als voorbeeld Avatar 1. Het is een goede film en het is prachtig gemaakt maar niet meer dan dat. Avatar 2 begint ook al ongezonde vormen aan te nemen. Ik zal het misschien ook een 1 geven omdat een hoog cijfer naar mijn mening onterecht is.Een ander voorbeeld zijn the Kardashians. Zij krijgen op IMDB respectievelijk 2,7 en 4,3 en ook dat is veel te hoog. Ik zou een 0 geven. Disney Plus geeft ze honderden miljoenen.
    Dat je de 1ste Avatar niets vind dat is jou mening en daar is verder niets mis mee.Maar gezien Avatar detijds indrukwekkende 3D weergave had en vette visuals was het verre van een bout product.

    Van de Avatar 2 trailer werd ik ook niet heel warm maar ondanks dat geloof ik niet dat Cameron product maakt dat het aanzien niet waard is.

    Avatar was met zij plus en minpunten een vette ervaring!

  24. #24

    Standaard

    Ik zie zelfs dat er nu een term voor is: ge-review-bombed.
    Wat een triest gedrag heb je toch.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Ik ben de gezochte persoon niet, maar ik heb weleens op deze site een film een 1 gegeven. Ik deed dit uit protest omdat er naar mijn mening sprake was van een ongezonde hype en dat er niets goed was aan desbetreffende film. Ik weet alleen niet meer welke het was, maar als voorbeeld Avatar 1. Het is een goede film en het is prachtig gemaakt maar niet meer dan dat. Avatar 2 begint ook al ongezonde vormen aan te nemen. Ik zal het misschien ook een 1 geven omdat een hoog cijfer naar mijn mening onterecht is.Een ander voorbeeld zijn the Kardashians. Zij krijgen op IMDB respectievelijk 2,7 en 4,3 en ook dat is veel te hoog. Ik zou een 0 geven. Disney Plus geeft ze honderden miljoenen.
    Kijk, en dit vind ik dus echt een beetje flauw. Heb dan naast het geven van die 1 ook het lef om dit ook aan te geven in het bijbehorende topic of elders. Want eigenlijk geef je aan dat je de film niet goed vind door externe omstandigheden die eigenlijk niks met de kwaliteit van de film zelf te maken hebben. Dan vind ik het erg flauw dat je de recensie en de recensent dan gaat pesten met dat cijfer. Want eigenlijk geef je aan bij Avatar dat deze een hoger cijfer verdient dan een 1 omdat je zelf al aangeeft dat het een goede film is en dat het prachtig is gemaakt. Dus eigenlijk ben jij wel (één van de) de perso(o)n(en) die ik zoek en mag jij je dus wel aangesproken voelen over hetgeen wat ik aangeef.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •