De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Brideshead Revisited (de TV-serie)

    Er liggen momenteel nieuwe, 3-disc en 4-disc uitgaves van Brideshead Revisited in de winkel. Weet iemand of deze beter beeld hebben dan de eerder uitgekomen versie?

  2. #2

    Standaard

    Niemand die het antwoord weet op deze vraag? Ik ben erg benieuwd, maar ik durf de gok niet aan om hem meteen maar te kopen.

  3. #3

    Standaard

    Ik kan op internet maar één Nederlandse release vinden en dat is de door Memphis Belle een aantal jaren geleden uitgebrachte versie (met overigens een bedroevend slechte beeldkwaliteit).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Ik kan op internet maar één Nederlandse release vinden en dat is de door Memphis Belle een aantal jaren geleden uitgebrachte versie (met overigens een bedroevend slechte beeldkwaliteit).
    Er is er een tijdje geleden een nieuwe uitgekomen, in zowel een 3- als 4-disc versie. De cover ziet er als volgt uit:


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er liggen momenteel nieuwe, 3-disc en 4-disc uitgaves van Brideshead Revisited in de winkel. Weet iemand of deze beter beeld hebben dan de eerder uitgekomen versie?
    In de hoop dat het antwoord op de vraag "ja" zou zijn heb ik hem uiteindelijk toch maar aangeschaft. Helaas ten onrechte want qua video blijkt ie exact hetzelfde als de oude editie te zijn.

    Nou ja, in ieder geval heb ik nu wat extra's die ik kan bekijken. En op zich is dit wel een serie waar ik meer over zou willen weten.

  6. #6

    Standaard

    Inmiddels (14 jaar later) zijn er voor de fans van deze serie gelukkig wat opties om van deze klassieke serie te genieten middels releases met een wat betere beeld kwaliteit:

    - Brideshead Revisited 30th Anniversary Edition blu-ray (VS) Dit is waarschijnlijk zo goed als het kan worden met het gebrekkige bronmateriaal. Het beeld is vrij schoon en redelijk scherp. Veel en veel beter dan wat we met de Nederlandse releases gekregen hebben. Het bevat ook een mooie selectie extra's. Deze versie is helaas OOP waardoor ie wel wat prijzig is op Ebay etc.
    - Brideshead Revisited: The Complete Collection (30th Anniversary Remastered Edition) DVD (UK) Deze lijkt gebaseerd te zijn op hetzelfde bronmateriaal als de Amerikaanse blu-ray: de kleuren (die wat afwijken van eerdere DVD-releases) zijn namelijk vergelijkbaar. Het beeld is wat minder scherp dan de blu-ray maar het beeld is evengoed duidelijk beter dan dat van de eerdere DVD.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •