De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geen nl subs dvd The Batman

    Ik heb gisteren de dvd gekocht van The Batman.
    Toen ik de disc in de lader deed, selecteerde ik in het hoofdmenu de talen. Wat blijkt: er is geen Nederlandse ondertiteling aanwezig op de dvd. Zowel in het hoofdmenu als via de afstandsbediening kan je geen Nederlandse ondertiteling selecteren. Ik weet niet of de blu-ray en de 4k UHD hetzelfde probleem hebben. Dit is toch wel een grote blunder van Warner; hopelijk zetten ze deze fout snel recht.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    De Nederlandse versie komt pas op 6 juli uit.

  4. #4

    Standaard

    Is hier en daar al te krijgen hoor. En op sociale media melden verschillende mensen inderdaad het ontbreken van Nederlandse ondertiteling.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Retroboy Bekijk bericht
    Ik weet niet of de blu-ray en de 4k UHD hetzelfde probleem hebben.
    Nee, zowel de UHD, Blu-ray als de bonus disc hebben Nederlandse ondertitels.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De Nederlandse versie komt pas op 6 juli uit.
    Officiëel wel, maar zoals Werner zegt hier en daar al verkrijgbaar. Ik heb mijn exemplaar afgelopen week bij Boekenvoordeel in Helmond gekocht (in Eindhoven was hij nog niet te koop, ook niet bij de Media Markt).

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, zowel de UHD, Blu-ray als de bonus disc hebben Nederlandse ondertitels...


    Officiëel wel, maar zoals Werner zegt hier en daar al verkrijgbaar. Ik heb mijn exemplaar afgelopen week bij Boekenvoordeel in Helmond gekocht (in Eindhoven was hij nog niet te koop, ook niet bij de Media Markt).
    Gisteren heb ik de afdelingsleider daar gesproken & die vertelde mij dat ze hem al wel verkochten.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gisteren heb ik de afdelingsleider daar gesproken & die vertelde mij dat ze hem al wel verkochten.
    Dan verkopen ze 'm inmiddels wel. Toen ik er woensdag was nog niet.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Nee, zowel de UHD, Blu-ray als de bonus disc hebben Nederlandse ondertitels.


    Officiëel wel, maar zoals Werner zegt hier en daar al verkrijgbaar. Ik heb mijn exemplaar afgelopen week bij Boekenvoordeel in Helmond gekocht (in Eindhoven was hij nog niet te koop, ook niet bij de Media Markt).
    Twee vraagjes
    1 ik lees nergens iets over een bonusdisc ? (In de NL shops staat 2 discs voor de 4K versie)
    2 Zit die bonusdisc ook in de keepcase versie ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Twee vraagjes
    1 ik lees nergens iets over een bonusdisc ? (In de NL shops staat 2 discs voor de 4K versie)
    2 Zit die bonusdisc ook in de keepcase versie ?
    Het klopt dat daar geen melding over wordt gemaakt, maar alle extra's staan op een aparte disc. De 4K-uitgave heeft daarom 3 discs (1 UHD met de film, 1 Blu-ray met de film, 1 Blu-ray met de extra's). Ik heb de keepcase-versie. Ik neem aan dat er bij de Steelbook ook ruimte is voor 3 discs en bij de Blu-ray ruimte voor 2 discs, maar dat weet ik niet zeker.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het klopt dat daar geen melding over wordt gemaakt, maar alle extra's staan op een aparte disc. De 4K-uitgave heeft daarom 3 discs (1 UHD met de film, 1 Blu-ray met de film, 1 Blu-ray met de extra's). Ik heb de keepcase-versie. Ik neem aan dat er bij de Steelbook ook ruimte is voor 3 discs en bij de Blu-ray ruimte voor 2 discs, maar dat weet ik niet zeker.
    Dank je voor de info, ik vind de keepcase gewoon mooier

  11. #11

    Standaard

    Misschien toch even melden dat de dvd fout geperst is, dat daar een Nederlands ondertitelingsspoor ontbreekt. Ik zag vorige week nog in de Fnac dat dit werd aangekondigd als een productiefout, en dat er nieuwe schijfjes zouden komen, het is alleen niet duidelijk wanneer.

    Ik heb nu de film zelf ook, ik ga één dezer 'm eens bekijken en beoordelen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Bij zowel Bol.com als Bookspot.nl is de DVD momenteel niet voorradig, maar wel te reserveren. Beide winkels geven echter verschillende releasedatums aan: Bol 2 augustus en Bookspot 19 juli). Wellicht dat het hier gaat om de correcte versie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •