De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Edge Of Tomorrow (4K Ultra HD + Blu-Ray)

    Dit is toch wel veel geld voor een UHD/Blu Ray 46.99 bij bol. 41.39 bij Bookspot.


  2. #2

    Standaard

    Hey Driekus,

    Mocht je liever een standaard versie willen hebben dan kan ik hem wel voor je bestellen in Amerika....er zitten NL subs op dussss
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Hey Driekus,

    Mocht je liever een standaard versie willen hebben dan kan ik hem wel voor je bestellen in Amerika....er zitten NL subs op dussss
    Standaard versie bij Amazon.de bevat ook NL subs en kost maar € 25,99: https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._4k_uhd_bluray

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Standaard versie bij Amazon.de bevat ook NL subs en kost maar € 25,99: https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._4k_uhd_bluray
    Dat klopt maar dan heb je geen slipcover en daar komen nog verzendkosten bij.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #5

    Standaard

    Heerlijke film en als er nu een echte grote poster van badass Emily Blunt bijzat, zou ik het overwegen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Dat klopt maar dan heb je geen slipcover en daar komen nog verzendkosten bij.
    Ik betaal helemaal geen verzendkosten:

    Besteloverzicht

    Subtotaal item(s):
    EUR 21,84

    Porto- en verpakkingskosten:
    EUR 0,00


    Totaal excl. btw:
    EUR 21,84

    Btw:
    EUR 4,59


    Totaal:
    EUR 26,43


    Eindtotaal:
    EUR 26,43

  7. #7

    Standaard

    Je hebt zeker Prime ?

  8. #8

    Standaard

    zeer waarschijnlijk......anders betaal je gewoon nog 3 euro verzendkosten.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de dure boxset gewoon gekocht bij Bol, had even geen zin om iets anders te bedenken. En ik bespaar heel wat met de nieuwe uitgaves, dus dan kan ik soms wat lijden

  10. #10

    Standaard

    Ik wacht wel even af tot dichter bij de verschijningsdatum, dan zal er nog wel wat van de prijs afgaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Ik heb nog de fantastische 3D versie, dus ik heb geen haast.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb nog de fantastische 3D versie, dus ik heb geen haast.
    Ja, die disc ligt al klaar in een envelopje om erbij te voegen. Geweldige 3D disc inderdaad

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Je hebt zeker Prime ?
    Dat heb ik inderdaad ja. En al zouden er paar euro verzendkosten bij komen, dan is ie nog stukken goedkoper dan hier. De maatschappijen willen het gewoon hier zelf kapot maken!

  14. #14

    Standaard

    Ik heb hem ook gewoon in 3D.
    Maar heb gelezen dat de 4K het kopen waard is.

    En daar bij ben ik een Cruise fan, ik heb al zijn films in meerdere formaten VHS LASERDISC DVD BLU RAY en 4K.

    @Wedlock ik heb je een PB gestuurd.

  15. #15

    Standaard

    Duitsland
    Edge Of Tomorrow (bron: in bezit member) [Blu-Ray geen NL subs],
    Deze heeft een gewone keep-case zonder slipcover, maar de hoesfoto is wel om te draaien, zodat dat groene logo weg is.

    Het viel me wel op dat de Blu-ray geen nieuwe uitgave is, want de duitse Blu-ray heeft zelfs dezelfde trailer van "Into the Storm" als de
    NL Blu-Ray + Blu-Ray 3D versie die ik al heb.
    Laatst aangepast door TifKag : 21-07-2022 om 20:06

  16. #16

    Standaard

    Voor wie met de Duitse versie tevreden is (zonder al de swag bij), die staat momenteel bij amazon.de voor 25,79 euro. Relatief gezien een koopje.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •