Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Batman (Collector's Edition) (UHD)

    De geweldige 4K-uitgave van Batman heeft nu een nog betere uitgave gekregen in deze Collector's Edition met Steelbook.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    Mooie uitgave, maar de film is me in bepaalde scènes toch een beetje te carnavalesk. Zeker als je ze naast de Nolanfilms bekijkt zijn de Burtonfilms toch een klasse minder.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mooie uitgave, maar de film is me in bepaalde scènes toch een beetje te carnavalesk. Zeker als je ze naast de Nolanfilms bekijkt zijn de Burtonfilms toch een klasse minder.
    De eerste vind ik ook wat te cartoonesk inderdaad, en teveel Prince-muziek erin. Batman Returns kan ik wel wat meer waarderen, en daarbij Forever ook (ben vooral benieuwd naar de donkerdere Director's Cut die we waarschijnlijk nooit gaan zien). Jammer dat Forever deze CE-uitgave niet heeft gekregen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De eerste vind ik ook wat te cartoonesk inderdaad, en teveel Prince-muziek erin. Batman Returns kan ik wel wat meer waarderen, en daarbij Forever ook (ben vooral benieuwd naar de donkerdere Director's Cut die we waarschijnlijk nooit gaan zien). Jammer dat Forever deze CE-uitgave niet heeft gekregen.
    Ik vind Batman Forever en zelfs Batman & Robin ook wel okee. Camp, dat wel, maar okee. Behalve dan dat Clooney voor mij niet werkt als Batman.

    En de fascinatie voor Prince begrijp ik al helemaal niet. De man heeft wel een paar nummers die goed zijn (Sign of the Times) maar ik zou hem zeker geen muzikaal genie noemen, Batdance is een prutnummer.
    Laatst aangepast door Werner : 04-07-2022 om 12:35
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind Batman Forever en zelfs Batman & Robin ook wel okee. Camp, dat wel, maar okee. Behalve dan dat Clooney voor mij niet werkt als Batman.

    En de fascinatie voor Prince begrijp ik al helemaal niet. De man heeft wel een paar nummers die goed zijn (Sign of the Times) maar ik zou hem zeker geen muzikaal genie noemen, Batdance is een prutnummer.
    In 1 post niet alleen zeggen dat Batman & Robin ook wel okee is, maar erger nog dat dat Prince geen muzikaal genie is. Poeh.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    In 1 post niet alleen zeggen dat Batman & Robin ook wel okee is, maar erger nog dat dat Prince geen muzikaal genie is. Poeh.
    Daar gaan we weer. Afwijkende meningen zijn blijkbaar taboe op dit forum. You know what? I DON'T CARE!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    In die tijd waren dat prima Batman films.Nu kan dat stijltje niet meer.[voor toekomstige delen dan]
    Laatst aangepast door jeroeni : 04-07-2022 om 17:41

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    In die tijd waren dat prima Batman films.Nu kan dat stijltje niet meer.[voor toekomstige delen dan]
    De tijd is de film inderdaad niet gunstig gezind geweest. Maar vergelijk deze op zijn beurt eens met de Batman van Adam West... dan valt deze nog reuze mee. Er staat op het scherm niet POING! en KA-POW!
    Laatst aangepast door Werner : 04-07-2022 om 19:35
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Daar gaan we weer. Afwijkende meningen zijn blijkbaar taboe op dit forum. You know what? I DON'T CARE!
    Zo Werner, uit de zak opvliegertjes zitten knabbelen?

    Rustig hoor, ik zeg dat nergens dat het taboe is? Het is allleen .... opvallend. En dat vond je blijkbaar zelf uit, getuige je "afwijkende meningen". Misschien de volgende keer even tot 10 tellen voordat je zo'n reactie plaatst?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo Werner, uit de zak opvliegertjes zitten knabbelen?

    Rustig hoor, ik zeg dat nergens dat het taboe is? Het is allleen .... opvallend. En dat vond je blijkbaar zelf uit, getuige je "afwijkende meningen". Misschien de volgende keer even tot 10 tellen voordat je zo'n reactie plaatst?
    Zoals eerder gezegd, ik ga hier niet op reageren. Geen zin in zinloze polemiek.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Hoe verhoudt de beeld- en geluidskwaliteit van deze 4k zich tot de al jaren bestaande 4k editie van de film?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Hoe verhoudt de beeld- en geluidskwaliteit van deze 4k zich tot de al jaren bestaande 4k editie van de film?
    Ik denk dat het gewoon dezelfde schijf is. Bij de drie Nolan-films is dat in elk geval zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Klopt, de disc is hetzelfde.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zoals eerder gezegd, ik ga hier niet op reageren. Geen zin in zinloze polemiek.
    You know what? I DON'T CARE!

    Geef toe, komt toch niet leuk over. Maar goed, je geeft er niet om dus daar laten we het dan maar bij.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, de disc is hetzelfde.
    Ok, miste dit namelijk in het verder uitstekende artikel.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ok, miste dit namelijk in het verder uitstekende artikel.
    Ik heb het er even bijgezet (plus ook in de andere recensies die de komende dagen worden gepubliceerd )

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De eerste vind ik ook wat te cartoonesk inderdaad, en teveel Prince-muziek erin. Batman Returns kan ik wel wat meer waarderen, en daarbij Forever ook (ben vooral benieuwd naar de donkerdere Director's Cut die we waarschijnlijk nooit gaan zien). Jammer dat Forever deze CE-uitgave niet heeft gekregen.
    Zou Warner het echt bij Batman1989 & Returns houden ?
    Persoonlijk vind ik Forever nog wel oke.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zou Warner het echt bij Batman1989 & Returns houden ?
    Persoonlijk vind ik Forever nog wel oke.
    Ja, dat denk ik wel. De Nolan Batman-films zijn tegelijkertijd uitgebracht dus als Warner Forever en Robin ook uit wilde brengen dan hadden ze dat meteen al gedaan. Overigens wel jammer, ik was wel benieuwd naar het groene ontwerp van Forever en misschien rood of roze voor Robin. Ach ja, niks aan te doen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat denk ik wel. De Nolan Batman-films zijn tegelijkertijd uitgebracht dus als Warner Forever en Robin ook uit wilde brengen dan hadden ze dat meteen al gedaan. Overigens wel jammer, ik was wel benieuwd naar het groene ontwerp van Forever en misschien rood of roze voor Robin. Ach ja, niks aan te doen.
    Die eerste vier heb ik op Blu-ray dus ik zit nog even te denken op ik voor Batman & Returns een upgrade ga doen.De Nolan films heb ik al op UHD.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die eerste vier heb ik op Blu-ray dus ik zit nog even te denken op ik voor Batman & Returns een upgrade ga doen.De Nolan films heb ik al op UHD.
    Alle vier de Batman films uit de jaren 90 zijn echt een aanrader op 4K. Zie recensies: https://allesoverfilm.nl/recensies/6...ollection/uhd/
    Ook Forever en Robin zijn de upgrade meer dan waard.

  21. #21

    Standaard

    Deze & Returns besteld.krijg ze rond de 20e.

    Deze is te groot voor brievenbus he ?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Deze & Returns besteld.krijg ze rond de 20e.

    Deze is te groot voor brievenbus he ?
    Ja, ze zijn te dik voor een brievenbuspakket inderdaad.

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind Batman Forever en zelfs Batman & Robin ook wel okee. Camp, dat wel, maar okee. Behalve dan dat Clooney voor mij niet werkt als Batman.

    En de fascinatie voor Prince begrijp ik al helemaal niet. De man heeft wel een paar nummers die goed zijn (Sign of the Times) maar ik zou hem zeker geen muzikaal genie noemen, Batdance is een prutnummer.
    Ik post hier niet vaak, ik lees vooral mee. Maar voor deze kom ik graag weer eens uit mijn lurker-hol!
    Ik vind Batman Forever ook nog wel okee, maar Batman & Robin heb ik slechts één keer gezien, destijds in de bioscoop. Ik kan me vooral herinneren dat ik me enorm ergerde aan het camp-gehalte, waar ik dat bij de beide Burton films (vooral Returns) juist een pre vond. Dat, en de aanhoudende kritiek van anderen op Batman & Robin hebben me er tot nu toe van weerhouden om die laatste een tweede kans te geven. Ik was van plan om binnenkort deze Batman films weer eens te bekijken. De Burton films heb ik al een tijdje in 4K in de kast staan en de andere 2 heb ik op Blu-ray, want die kreeg ik erbij in de boxset. Maar om eerlijk te zijn was ik van plan om Batman & Robin bij deze nieuwe ronde (weer) over te slaan... Wat zijn volgens jou redenen om dat deze keer juist niet te doen?

    Ik vind Prince overigens wel zonder twijfel een muzikaal genie, maar ik ben ook geen fan van Bat-Dance. Maar dat terzijde, smaken verschillen nu eenmaal!

  25. #25

    Standaard

    Tim Burton had met Batman & Robin al niets meer te maken.Ze zijn met de stijl van Forever doorgegaan maar dan nog meer over de top.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •