Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mooie uitgave, maar de film is me in bepaalde scènes toch een beetje te carnavalesk. Zeker als je ze naast de Nolanfilms bekijkt zijn de Burtonfilms toch een klasse minder.
    Ik vind ze meer anders, dan beter of slechter. De Burton variant is meer de comic versie met humor. De Nolan variant is een rauwere versie, met zwartgallige humor. Zoals je ook in strips verschillende varianten hebt. Afhankelijk van schrijver en tekenaar.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #27

    Standaard

    Ik lees in de recensie dat bij deze uitgave ook de Blu-ray een upgrade heeft gekregen wat beeld en geluid betreft, maar mijn vandaag gekocht exemplaar bevat de oude Blu-ray disc. Dus geen upgrade wat beeld en geluid betreft.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik lees in de recensie dat bij deze uitgave ook de Blu-ray een upgrade heeft gekregen wat beeld en geluid betreft, maar mijn vandaag gekocht exemplaar bevat de oude Blu-ray disc. Dus geen upgrade wat beeld en geluid betreft.
    De tekst is gekopieerd vanuit de vorige 4K-recensie, dus de upgrade ging toen tov de eerste uitgave op BD. Maar ik zal de recensie morgen even aanpassen

  4. #29

    Standaard

    Wel bijzonder dat ze geen geremasterde Blu-ray erbij hebben gedaan, want zo'n schijfje bestaat wel.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    De tekst is gekopieerd vanuit de vorige 4K-recensie, dus de upgrade ging toen tov de eerste uitgave op BD. Maar ik zal de recensie morgen even aanpassen
    Ik heb bij de vorige 4k uitgave ook de niet geremasterde blu-ray erbij gehad zoals ik je toen ook al gemeld had.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ik heb bij de vorige 4k uitgave ook de niet geremasterde blu-ray erbij gehad zoals ik je toen ook al gemeld had.
    Dat kan, bij mij zat die er dus wel bij.

  7. #32

    Standaard

    Ik heb toen al aangegeven dat het geen fout is maar dat op de hoes de specificaties staan van de niet geremasterde blu-rays.
    Ik heb toen ook gezegd om misschien bij de bespreking te vermelden dat ze schijnbaar niet bij alle uitgaves erbij zitten.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ik heb toen al aangegeven dat het geen fout is maar dat op de hoes de specificaties staan van de niet geremasterde blu-rays.
    Ik heb toen ook gezegd om misschien bij de bespreking te vermelden dat ze schijnbaar niet bij alle uitgaves erbij zitten.
    Dat klopt, dat heb je via PB aangegeven en daar heb ik ook op gereageerd. Ik blijf het een vreemd verhaal vinden.
    Ik zal het erbij zetten in de recensies in elk geval.

    Ik heb nog wel even de Steelbook versie nagekeken en daar zitten WEL de oude versies met TrueHD 5.1-audio erbij. Erg verwarrend allemaal. Ik zal ook deze recensie aanpassen.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 20-09-2022 om 09:38

  9. #34

    Standaard

    Ik wil je wel een foto van de achterkant van de hoes sturen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •