De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dutch FilmWorks Digital & Home Entertainment releases NL juli 2022

    Dutch FilmWorks Digital & Home Entertainment releases NL juli 2022


    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 05-07-2022 om 18:53

  2. #2

    Standaard

    Joepie, toch nog een fysieke release van Moonfall. Spijtig genoeg geen 4K, zou anders een film zijn die zich daar geweldig toe leent.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Lees dit artikel

    Toch weer twee ongetwijfeld barslechte Bruce Willis films!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Joepie, toch nog een fysieke release van Moonfall. Spijtig genoeg geen 4K, zou anders een film zijn die zich daar geweldig toe leent.
    Moonfall ben ik wel benieuwd naar, net als The Auschwitz Report. Van beiden komt in ieder geval een recensie, net als van Gasoline Alley. Benieuwd of dat een beetje iets is nu Willis bijna met pensioen is.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Moonfall ben ik wel benieuwd naar.
    Anders ik wel. Ik verwacht een typische verstand-op-nulfilm met een hoog entertainmentgehalte.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Lees dit artikel

    Toch weer twee ongetwijfeld barslechte Bruce Willis films!
    Gasoline Alley heb ik besteld op Blu-ray & die andere is (nog) niet te vinden bij Bol als Blu-ray release. Ik blijf de films die van Bruce Willis (nog) verschijnen toch kopen, want ik wil zijn collectie wel compleet maken/hebben/houden. Ik heb er namelijk al veel van hem op Blu-ray. Vind het toch een leuke acteur.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gasoline Alley heb ik besteld op Blu-ray & die andere is (nog) niet te vinden bij Bol als Blu-ray release. Ik blijf de films die van Bruce Willis (nog) verschijnen toch kopen, want ik wil zijn collectie wel compleet maken/hebben/houden. Ik heb er namelijk al veel van hem op Blu-ray. Vind het toch een leuke acteur.
    "Die andere" film -> Wrong Place, komt ook niet uit op DVD/Bluray maar alleen op VOD.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gasoline Alley heb ik besteld op Blu-ray & die andere is (nog) niet te vinden bij Bol als Blu-ray release. Ik blijf de films die van Bruce Willis (nog) verschijnen toch kopen, want ik wil zijn collectie wel compleet maken/hebben/houden. Ik heb er namelijk al veel van hem op Blu-ray. Vind het toch een leuke acteur.
    Iemand enig idee of Fortress uit 2021 met Bruce Willis een fysieke release krijgt. Is al geruime tijd uit in Duitsland.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door smooth Ron Bekijk bericht
    Iemand enig idee of Fortress uit 2021 met Bruce Willis een fysieke release krijgt. Is al geruime tijd uit in Duitsland.
    Daar zou ik eerlijk gezegd niet meer op rekenen. Dan had ie al uit moeten zijn gebracht door DFW.

  10. #10

    Standaard

    Voor wie het mocht interesseren: Moonfall ligt al bij de Mediamarkt van Wilrijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Heeft Duitse of UK release van Moonfall nl ondertitels?

    Ook op iTunes enkel maar HD.

    Het excuus was altijd dat meesten nog steeds enkel een dvd-speler hebben...

    Maar digitaal is dit toch geen excuus meer?

    Ze blijven wel de volle prijs rekenen voor standaard resolutie...

    Ook de catalogustitels krijgen meestal geen 4K upgrade in vergelijking met de rest van de wereld.

  12. #12

    Standaard

    [QUOTE=.:Quadran:.;2096849]Heeft Duitse of UK release van Moonfall nl ondertitels?.../QUOTE]

    De duitse 4K uitgave bevat enkel duitse ondertiteling (Zelf in mijn bezit & hier de info over de disc uitgave: https://bluray-disc.de/blu-ray-filme..._4k_uhd_bluray).

    En ik kan op Amazon UK geen engelse 4K uitgave vinden van deze film.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    "Die andere" film -> Wrong Place, komt ook niet uit op DVD/Bluray maar alleen op VOD.
    Dan haal ik hem vanaf 20 September a.s wel uit Amerika Rogier: https://www.blu-ray.com/movies/The-W...lu-ray/318830/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •