De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Dark Knight (Collector's Edition) (UHD)

    The Dark Knight krijgt op 4K UHD een geweldige uitgave met deze Collector's Edition met Steelbook.

    Lees hier de recensie
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 07-07-2022 om 11:16

  2. #2

    Standaard

    Niet alleen de beste Batmanverfilming ooit, ook de beste superheldenfilm ooit tout court. Alleen vind ik een 10 wat royaal voor de extra's. Alleen spijtig wat er met Heath Ledger gebeurd is. Hij zet hier de perfecte sociopaat neer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet alleen de beste Batmanverfilming ooit, ook de beste superheldenfilm ooit tout court. Alleen vind ik een 10 wat royaal voor de extra's. Alleen spijtig wat er met Heath Ledger gebeurd is. Hij zet hier de perfecte sociopaat neer.

    Ja, dat klopt wel inderdaad. Ik heb het aangepast naar een 9 gezien de twee toch uitgebreide docu's en de fysieke extra's bij deze CE-uitgave.

  4. #4

    Standaard

    Ik vind het verschil in beeldkwaliteit tussen imax en de rest te groot. Verder geweldige film.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #5

    Standaard

    Ik vind die IMAX-shots eigenlijk oogstrelend! Jammer dat niet de hele film in IMAX geschoten is, zou een meerwaarde geweest zijn. In TDKR zijn er meer IMAX-shots te zien, en die geven de film toch wel meerwaarde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik vind die IMAX-shots eigenlijk oogstrelend! Jammer dat niet de hele film in IMAX geschoten is, zou een meerwaarde geweest zijn. In TDKR zijn er meer IMAX-shots te zien, en die geven de film toch wel meerwaarde.
    Ja, dat alles te maken met ten tijde van het filmen van TDK de IMAX-camera's grote logge en zeer luidruchtige dingen waren die alleen voor wijde shots konden worden gebruikt in grote open ruimtes. Bij TDKR waren ze al wat handzamer en minder luidruchtig en dus meer geschikt voor scènes in kleinere ruimtes en ook voor dialoogscènes (de acteurs konden elkaar tijdens IMAX opnames bij TDK totaal niet verstaan). Intussen zijn ze al volledig handheld te verkrijgen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet alleen de beste Batmanverfilming ooit, ook de beste superheldenfilm ooit tout court. Alleen vind ik een 10 wat royaal voor de extra's. Alleen spijtig wat er met Heath Ledger gebeurd is. Hij zet hier de perfecte sociopaat neer.
    Moet The Batman nog gaan zien dus voor nu ben ik het nog met je eens.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Moet The Batman nog gaan zien dus voor nu ben ik het nog met je eens.
    Ik heb 'm ook nog niet gezien...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niet alleen de beste Batmanverfilming ooit, ook de beste superheldenfilm ooit tout court. Alleen vind ik een 10 wat royaal voor de extra's. Alleen spijtig wat er met Heath Ledger gebeurd is. Hij zet hier de perfecte sociopaat neer.
    Oei, er zijn wel een paar die ik hoger aansla, zoals Watchmen, Avengers Infinity War en Endgame, Guardians of the Galaxy, X2, Spider-man: Into the Spiderverse, Captain America: Winter Soldier etc. De nieuwe Batman komt er voor mij nu ook boven, maar die heb ik pas 1x gezien, dus dat kan nog wijzigen.
    Allemaal smaak natuurlijk, dat snap ik.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb 'm ook nog niet gezien...
    Gisteren gezien.Het is alles wat je van een Batman film wil.

    Ik zet hem boven The Dark Knight.

    TIP:Boek nooit een vakantie naar Gotham City
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-07-2022 om 09:30

  11. #11

    Standaard

    De discs in deze uitgaven verschillen toch niet van de eerdere uitgaven, qua beeld en geluid?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    De discs in deze uitgaven verschillen toch niet van de eerdere uitgaven, qua beeld en geluid?
    Zo ver ik weet niet nee.
    Zelf heb de 1ste UHD box dus ik ga nu geen upgrade doen.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de originele eerste UHD-uitgave en ik ga deze zeker niet kopen alleen maar omdat de verpakking anders is (steelbook) en er wat prullaria bij zitten. Je kunt er op wachten dat er over een aantal jaren een Ultimate Collector's Edition van alle Batman-films uitkomt. Van "The Dark Knight Rises" (en "Batman Begins") heb ik bovendien erg fraaie (Engelse) UHD digibook-uitgaven in de kast staan. Die hebben voor mij persoonlijk toch net wat meer toegevoegde waarde dan deze Collector's Edition.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •