De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Dark Knight Rises (Collector's Edition) (UHD)

    Ook The Dark Knight Rises krijgt een geweldige uitgave met deze 4K UHD Collector's Edition met Steelbook.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    Het is misschien een kwestie van smaak, maar ik vond deze geluidstrack dan weer wat aangenamer dan die van BB. De film staat zelf een beetje in de schaduw van TDK maar Tom Hardy is toch een formidabele tegenstander voor Batman, die na Heath Ledger big shoes to fill heeft.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Tom Hardy heeft idd goed werk geleverd.

    @Rogier:Zijn er zo dat jij weet sites te vinden waar je net als bij games ziet hoevel UHD/Blu-rays er per week verkocht worden ?
    En zie jij het gebeuren dat ook Warner op een korte termijn stopt met fysieke films ?

    HBOMax is leuk een aardig maar ik zag gisteren dat zij deze Batman Trilogy nog niet eens in 4K streamen.Gisteren voor de 1ste keer een HBO check gedaan en het viel me tegen.

    De Warner films blijf ik nog mooi fysiek kopen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Rogier:Zijn er zo dat jij weet sites te vinden waar je net als bij games ziet hoevel UHD/Blu-rays er per week verkocht worden ?
    En zie jij het gebeuren dat ook Warner op een korte termijn stopt met fysieke films ?
    Hoi Jeroen, nee die sites ken ik eigenlijk niet. Misschien via Google te vinden ofzo? Tja, eerlijk gezegd zou het me niks verbazen. Sony deed het al ineens vorig jaar en die hebben niet eens een eigen streaming-kanaal. Dus wat dat betreft kan Warner er zo mee stoppen en alles gooien op HBO Max. deze CE's verbazen me wat dat betreft ook al want je ziet tegenwoord nog maar weinig nieuwe, luxere uitgaven van back-catalogue films die al eerder op hetzelfde formaat zijn uitgegeven. Edge of Tomorrow vind ik ook al een positieve uitzondering. Ook de Harry Potter Train-uitgave van eind vorig jaar is eigenlijk niet iets wat je meer zou verwachten. Ik denk dat Warner uiterlijk 2023/2024 af gaat van fysiek, en daarna Universal. Paramount verwacht ik ook niet heel veel meer van. Dien doen alles al via DFW maar die titels zijn ook maar een handjevol. Dat wordt (duur) importeren ben ik bang. Maar dan houden de recensies hier ook op denk ik. Ik verwacht dat ik ook uiterlijk tot 2024 blijf schrijven, en dat het daarna ophoudt.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor reactie Rogier.Ik was al bang voor deze trieste reactie.

    Het beste wat wij kunnen hopen is dat andere streams ook dezelfde kwaliteit status krijgen als Disney.Disney+ is toch top of vind je dat iets te overdreven ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-07-2022 om 16:58

  6. #6

    Standaard

    Ik deel je pessimisme toch niet. Vinyl was ook dood en begraven; en zie nu.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bedankt voor reactie Rogier.Ik was al bang voor deze trieste reactie.

    Het beste wat wij kunnen hopen is dat andere streams ook dezelfde kwalteit status krijgen als Disney.Disney+ is toch top of vind je dat de iets te overdreven ?
    Disney+ is inderdaad wel oke, maar wel via AppleTV. Want dan krijg je Dolby Vision en Atmos, en via mn PS5 niet (logisch want Sony heeft nog geen toeging tot DV maar Atmos ook niet). Vind verder HBO MAX wel aardig met 4K. Maar ik probeer de laatste tijd veel fysieke 4K titels te kijken die ik de laatste tijd heb gekocht. Vooral veel back catalogue zoals Beverly Hills Cop II, Drive, Hard Target ed.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik deel je pessimisme toch niet. Vinyl was ook dood en begraven; en zie nu.
    Ik denk dat er een soort van opleving nodig is maar in wat voor vorm is natuurlijk de vraag.Vinyl heeft een coolheids factor.

    In heel de 90s was vinyl dood dus wil jij 10 droog zitten ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-07-2022 om 16:22

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Disney+ is inderdaad wel oke, maar wel via AppleTV. Want dan krijg je Dolby Vision en Atmos, en via mn PS5 niet (logisch want Sony heeft nog geen toeging tot DV maar Atmos ook niet). Vind verder HBO MAX wel aardig met 4K. Maar ik probeer de laatste tijd veel fysieke 4K titels te kijken die ik de laatste tijd heb gekocht. Vooral veel back catalogue zoals Beverly Hills Cop II, Drive, Hard Target ed.
    Sony KD-55XG9505:Via dit scherm heb ik DV en Atmos hoor.Heb jij een oud scherm ofzo ?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Sony KD-55XG9505:Via dit scherm heb ik DV en Atmos hoor.Heb jij een oud scherm ofzo ?
    Nee hoor, zeker niet. Heb ook DV en Atmos, maar niet via de D+ app op de PS5.

  11. #11

    Standaard

    Als fysieke film stopt hoe gaan mensen dat hier overleven ???

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als fysieke film stopt hoe gaan mensen dat hier overleven ???
    Ik denk dat dat wel goedkomt want iedereen importeert toch drie kwart van de aankopen. Ik zelf ook, koop bijna niks meer in Nederland.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk dat dat wel goedkomt want iedereen importeert toch drie kwart van de aankopen. Ik zelf ook, koop bijna niks meer in Nederland.
    Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat het voor een groot deel bij die wegen ook ophoud.

    Maar goed niemand kan in de toeksomst kijken en ik heb sowieso geleerd om nog meer van het moment te genieten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •