De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG: John Wick 2 Steelbook

    Op zoek naar de Benelux Steelbook uitgaven van John Wick. Liefst nog met het papiertje dat rond de Steelbook zat.
    Laatst aangepast door TomVDJ : 13-09-2023 om 21:39

  2. #2

    Standaard

    Ik heb king kong nog.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb king kong nog.
    Thanks, net één van de twee die ik reeds heb: King Kong en E.T. (ook nog een aantal recentere digibooks zoals Dunkirk, Justice League, etc... Maar van de Universal Anniversary series heb ik enkel King Kong en E.T.) Ik heb mijn openingspost even aangepast en dit erbij gezet.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb ze alle drie (en nog een aantal meer), maar je hebt de pech dat ik ze - als digibook-liefhebber - helaas niet van de hand wil doen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb ze alle drie (en nog een aantal meer), maar je hebt de pech dat ik ze - als digibook-liefhebber - helaas niet van de hand wil doen.
    Tja, beetje nutteloze reactie dan, niet? Als iedereen in "te koop gevraagd" draadjes gaat antwoorden dat ze iets NIET verkopen, schiet het zijn nut wat voorbij denk ik.

    Anyway, graag enkel reacties van mensen die WEL willen verkopen (of nuttige info hebben over waar er nog te koop zijn).

  6. #6

    Standaard

    Ik heb uit dezelfde serie nog Pillow Talk.
    Daarnaast nog Schindlers List in seal.

    Jaws pas verkocht ivm steelbook 4k.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Kan je me een fotootje van Schindler's List PM-en? Daar heb ik eventueel wel interesse in. Ikzelf heb wel al deze prachtige versie (EAN 5050582940107):

    Laatst aangepast door TomVDJ : 12-07-2022 om 20:47

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Kan je me een fotootje van Schindler's List PM-en? Daar heb ik eventueel wel interesse in. Ikzelf heb wel al deze prachtige versie (EAN 5050582940107):

    Het is dezelfde. Geen interesse in Pillow Talk?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9

    Standaard

    Mijn exemplaar van Schindler's List is wel licht beschadigd. Mogelijk dus wel interesse in uw gesealde versie. Kan je me enkele goede foto's doorsturen van jou versie? In Pillow Talk heb ik niet meteen interesse.

  10. #10

    Standaard

    Djeezes, een verkoper op marktplaats gecontacteerd ivm twee digibooks. Simpele vraag of hij ook van de achterkant van de blurays even een fotootje kon maken. Antwoord: "Laat maar, te veel gedoe!" Ongelofelijk... Ja, verkoop dan niet op marktplaats, hé, als het "te veel gedoe" is om deftige foto's te plaatsen... Hopelijk heb ik hier meer geluk.

    Ondertussen ook de digibook van The Amazing Spiderman 2 toegevoegd (EAN 8712609652093) was er niet meteen naar op zoek, want ik had de 2 disc steelbook al (EAN 8712609652024), maar voor de lage prijs dat ik hem kon kopen, kon ik deze niet laten liggen (was nieuw in seal).

    Nog steeds op zoek naar Jaws en The Gladiator in de Universal 100th anniversary uitgaves...

  11. #11

    Standaard

    Ik hen Schindler's List (sealed) en Jaws (in nieuwstaat). Verzenden naar Belgie is alleen duur (ik stuur alleen met tracking), maar je kunt me een pm sturen wat je er voor over hebt .

  12. #12

    Standaard

    Topic aangepast (aangezien we maar één TKG thread per persoon mogen hebben).

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TomVDJ Bekijk bericht
    Topic aangepast (aangezien we maar één TKG thread per persoon mogen hebben).
    Check naast Ebay en MP ook Vinted eens, daar wordt ook veel aangeboden, en soms vanuit Belgie de Benelux versie. Ik zoek zelf de Fnac exclusive Steelbook van JW2. Succes!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •