De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Moonfall (Blu-ray)

  1. #1

    Standaard Moonfall (Blu-ray)

    Moonfall (Blu-ray)

    Moonfall had een leuke rampenfilm kunnen worden, maar faalt jammerlijk genoeg door teveel ideeën een te rommelige uitvoering. De Blu-ray Disc is helaas niet veel beter.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 19-07-2022 om 17:04

  2. #2

    Standaard

    Dank voor je verhelderende bespreking. Deze stond wel op mijn 'lijstje', maar ik ga dit dan toch maar heroverwegen. Films waar te pas en te onpas opeens weer 'monsters' opduiken, ik heb het er helemaal mee gehad.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deze film gezien. Het begin was best wel aardig. Typisch Ronald Emmerich, maar toen kwam de plot twist waarom de maan valt en toen had ik zoiets als: waar is hier de noodgang. Het slot mag niet eens een b-film heten naar mijn mening. Ondanks dit leuk om een keer te zien, maar kopen: nee. Of hij moet bijna niets kosten.

  4. #4

    Standaard

    Ach, heb de film ook gezien en in bezit. Best leuke actiefilm, maar wel met het verstand op nul.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #5

    Standaard

    bedankt voor de review. Zal hem wel eens in de grabbelbakken kopen.

  6. #6

    Standaard

    Het concept klonk leuk en de trailer zag er best wel aardig uit. Maar wow, wat een verschrikkelijke film zeg. Zelfs als je een beetje popcornfilm wel kunt waarderen zul je bij het bekijken van deze snel tot de conclusie komen dat ie op bijna elk aspect een behoorlijk eind onder het niveau zit van bijna iedere andere popcornfilm van de laatste 25 jaar. Vergelijkbare films als Armageddon en Deep Impact zijn echt lichtjaren beter dan Moonfall.

  7. #7

    Standaard

    Nou, net de film bekeken. Moet helaas zeggen wat een rampenfilm, in de letterlijke zin. Ik dacht aan de hand van de trailers iets leuks te zien, maar wat een shit zooi. En maar niet te spreken over de plot... WTF! Ik kan dan ook niet begrijpen dat deze film een voldoende krijgt van sommige kijkers.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •