De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Echo [Disney+]

  1. #1

    Standaard Echo [Disney+]



    Spin-off van Hawkeye. Komt in zomer 2023.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Zo, dat is wel nieuw. IK heb zelf geen hoge verwachtingen omdat het karakter mij niet perse aanspreekt, maar we gaan het zien. De Daredevil/Kingpin link is wel een interessante.

  4. #4

    Standaard

    Trailer online en het ziet er beter uit dan verwacht. Gaan ze hiermee de kant op van Marvel Knights? Fisk is iig altijd goed....


  5. #5

    Standaard

    Is in VS ook eerste Marvel Studios serie met met TV MA rating. Vond re introductie van Echo in Hawkeye al erg cool, dus ben benieuwd naar deze 5 afleveringen.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Dat vind ik eerlijk gezegd een vreemd initiatief van Marvel. Verwijzingen zijn er (hopelijk) altijd wel, en er zijn meerdere series/films die zo gevolgd kunnen worden zonder voorkennis.

  8. #8

    Standaard

    En het seizoen (of moeten we zeggen mini-serie) staat erop!

  9. #9

    Standaard

    Zag de eerste reviews en die waren positief. Ik ga de komende vijf dagen elke dag een aflevering kijken.

  10. #10

    Standaard

    Eerste 3 delen gezien en ik ben niet overtuigd. Goede kans dat het nu beter wordt aangezien Kingpin er is .

    Vooral het begin was erg rommelig met een intro van hetgeen al deels in Hawkeye te zien was. Ik vermoed dat het wegens de Marvel Spotlight Banner bedoeld was dat je zonder voorkennis kunt kijken, maar dat kwam voor mij niet uit de verf als je bijvoorbeeld Daredevil al niet kent . Het helpt ook niet dat de actrice die Echo speelt (Alaqua Cox) nou niet bepaald de meest sympathieke actrice is om naar te kijken.

    Z.s.m. verder kijken, maar het wordt even zoeken wanneer, aangezien er van de 4 kijkers thuis er al 2 afgehaakt zijn....

  11. #11

    Standaard

    Ik heb er juist van begin tot eind erg van genoten, de spanning bouwt langzaam op.

  12. #12

    Standaard

    Oké, de 2 laatste delen waren inderdaad goed en de finale was zelfs heel sterk, dat stuk met alle voorouders was geweldig gedaan en nu zie je dan de betekenissen van alle voorgaande stukken daarover beter. Heb ik toch te vroeg gesproken .

    Op naar What if... seizoen 2.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •