De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Standaard Daredevil: Born Again [Disney+]

En de serie Daredevil krijgt een herstart of een vervolg (nog onduidelijk) op Disney+! Met Charlie Cox en Vincent D'Onofrio.
    Met maar liefst 18 afleveringen.

Ik ben zeer benieuwd of ze de comic verhaallijn van Born Again aanhouden, ik neem aan van wel.

Standaard

Maar geen Deborah Ann Woll/Karen Page.

De comic van FM gaat juist over haar en ze staat zelfs op de trade cover.

https://cdn.marvel.com/u/prod/marvel...41e/detail.jpg

Tja. Het is Disney, dus deze zogenaamde TV adaptie zal het nivo van de brute Netflix niet gaan halen.

Standaard

Wat niet is kan nog komen, misschien willen ze nog dingen geheim houden.

Standaard

Ik geef toe dat het vreemd zou zijn als je wel dezelfde acteurs voor The Punisher, Kingpin en Daredevil neemt en niet dezelfde actrice voor Karen Page. Maar dat kan inderdaad dan nog bekendgemaakt worden.

Standaard

‘Daredevil: Born Again’ Gets Premiere Date on Disney+

Bron: variety.com https://variety.com/2024/tv/news/dar...te-1236183549/

Standaard

Hier word ik wel heel enthousiast van!

Standaard

Ik ben als voorbereiding de 'oude' serie aan het herkijken en die is toch nog steeds wel heel goed hoor...ben ergens in het 3e seizoen deel 5/6.

De seizoenen zijn nog steeds net wat te lang (hadden wel 10 afleveringen i.p.v. 13 kunnen zijn denk ik) maar er zit zoveel goeds bij....memorabel zijn weer de delen van de jeugd van Kingpin en de Punisher in de gevangenis . Zo goed.

Standaard

Eerste twee afleveringen begonnen meteen heftig. Op naar volgende week!

Standaard

Deze heeft iets van 17, 18 delen? Dan wacht ik nog wel even met kijken tot er meer staan al ben ik erg benieuwd.....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze heeft iets van 17, 18 delen? Dan wacht ik nog wel even met kijken tot er meer staan al ben ik erg benieuwd.....
    Seizoen 1 is 9 afleveringen en een tweede zal dat ook hebben, maar wanneer die uitkomt is nog onbekend.

Standaard

Aha, dat valt dan inderdaad wel mee. Kan ik sneller gaan kijken .

Standaard

Ik ben gisteren begonnen met kijken en heb meteen in 1 ruk 4 delen gekeken, echt een geweldige serie tot nu toe. Dat begin alleen al....zeer onverwacht (want ik heb er ook weinig over gelezen). Zeer benieuwd naar het vervolg, hopelijk heb ik vanavond nog tijd!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben gisteren begonnen met kijken en heb meteen in 1 ruk 4 delen gekeken, echt een geweldige serie tot nu toe. Dat begin alleen al....zeer onverwacht (want ik heb er ook weinig over gelezen). Zeer benieuwd naar het vervolg, hopelijk heb ik vanavond nog tijd!
    Zeker! Ik heb me toen ook laten verrassen. Aflevering 5 is een soort van bottle episode die zich afspeelt op dezelfde locatie (IRL) als Inside Man van Spike Lee.

Standaard

Wow, heftige aflevering! Met een mid credit scène. Nu het ‘lange’ wachten op seizoen 2.

Standaard

De overeenkomsten tussen Trump en Fisk en de situatie in de VS zijn enorm in deze serie.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    De overeenkomsten tussen Trump en Fisk en de situatie in de VS zijn enorm in deze serie.
    Dat spookte tijdens de finale ook door mijn hoofd.

Standaard

Laatste 5 ook in 1 ruk afgekeken; het is bijna niet mogelijk om tussentijds te stoppen. Hoewel een plotlijn ook in seizoen 3 voorkomt (Matt wil geen Daredevil meer zijn) is het hier toch wat anders uitgewerkt, zeker omdat we ook een Kingpin zien die eigenlijk geen Kingpin wil zijn.Verbazingwekkend hoe weinig Daredevil we eigenlijk zien en hoeveel Matt . En dat is geen slecht iets hoor, want ik heb mij erg vermaakt. Qua geweld is het weer ouderwets bruut...die scene na de bankoverval, poeh.

Kijk wel uit naar het vervolg!

Instellingen bij het plaatsen van berichten