Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Marvels [Phase 5]

    Komt in juli 2023...

    The Marvels is an upcoming superhero film, based on the Marvel Comics superheroes Captain Marvel, Monica Rambeau and Ms. Marvel. The film is a sequel to Captain Marvel, Avengers: Endgame, WandaVision, Ms. Marvel and Secret Invasion.


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Uitstel is een gevolg van een andere strategie. Uitsmeren, zodat je meer kwaliteit krijgt tov kwantiteit.

    Daar hadden ze eigenlijk al met Avengers: Endgame moeten gaan beginnen.
    Helaas lopen hier mensen rond met desillusie dat Marvel zijn/haar/hun momentum nog niet is kwijtgeraakt.

    Wellicht dat het ook heel ten goed komt van CGI.
    Neem aan dat het bekend is wat Marvel laatste jaren deed mbt de VFX bedrijven.
    Zag je meteen op het scherm. Ant-man 3 schijnt daar ook last van te hebben, mbt een welbekende karakter.

    Naast de uitstel van The Marvels, worden er slechts 2 MCU series verwacht op D+.
    Minder MCU content. Goh, het lijkt of Marvel iemand misgunt

    Het wordt nog een zwaar jaar voor onze rogue de Marvel [redacted].

  4. #4

    Standaard

    Iets meer dan 3 maanden uitstel, geen probleem toch?

  5. #5

    Standaard

    Langzamerhand komen de verse details binnen.

    https://cosmicbook.news/brie-larson-...e-than-thought
    https://comicbookmovie.com/captain-m...larson-a200969

    Van een grote zomer blockbuster hit naar een mogelijke november flop.
    Concurrentie is moordend. Trolls 3 en Disney's Wish kunnen The Marvels naar beneden duwen.
    Dan is er nog The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Langzamerhand komen de verse details binnen.

    https://cosmicbook.news/brie-larson-...e-than-thought
    https://comicbookmovie.com/captain-m...larson-a200969

    Van een grote zomer blockbuster hit naar een mogelijke november flop.
    Concurrentie is moordend. Trolls 3 en Disney's Wish kunnen The Marvels naar beneden duwen.
    Dan is er nog The Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes.
    UPDATE: Well-placed sources have indicated that there is no truth to this rumor.

  7. #7

    Standaard

    Ik zou zelf niet zo snel op geruchten afgaan, zeker niet van een youtuber die hits wil scoren. En dan blijkt dan ook. We zullen het wel zien in november hoe de film uitpakt. De eerste Captain Marvel was erg geslaagd. Qua 3D was het ook wel 1 van de beste van de MCU tot nu toe.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik kijk trailers zelden af omdat ik bang ben voor spoilers, maar het zag er nu al erg leuk uit.... Nu nog maar geduld hebben tot november.

  10. #10

    Standaard

    Tja, ik moet zeggen dat het me echt he-le-maal niks lijkt. Te krampachtig proberen grappig te doen. Nee, bij mij slaat deze trailer echt de plank mis. Misschien een keer op D+, maar dat heb ik helaas steeds meer bij het MCU.

  11. #11

    Standaard

    Zoals verwacht. Troep. Na BP Wakanda en Ant-man wordt dit de zoveelste flop voor Marvel

  12. #12

    Standaard

    3x niets!
    Gezien Disney+ draaiend moet blijven snap ik het wel hoor maar ik doe daar niet aan mee.Nog ff en ik heb echt niets meer met Marvel & Star Wars.
    Laatst aangepast door jeroeni : 11-04-2023 om 22:23

  13. #13

    Standaard

    Ik begreep van de klantenservice van Pathé dat deze niet in de IMAX zal draaien.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik begreep van de klantenservice van Pathé dat deze niet in de IMAX zal draaien.
    Als het maar in de Dolby Cinema zaal in 3D komt, dan ben ik tevreden....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als het maar in de Dolby Cinema zaal in 3D komt, dan ben ik tevreden....
    Ook niet, mij gaven ze aan 2D, 3D, Atmos en ScreenX.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik begreep van de klantenservice van Pathé dat deze niet in de IMAX zal draaien.
    Zijn ze bij Pathé helemaal van de pot gerukt.
    Heel stom hoor. Ze laten een kans liggen.
    The Marvels heeft de potentie om Barbie van de troon af te stoten.
    3 sterke vrouwen, veel katten, voldoet aan de diversiteit en inclusie.
    Daar komen vooral vrouwen op af, met af en toe een verdwaalde man die zich Marvel fan noemt.
    De M-SHE-U is populairder dan ooit, dat moet Pathé toch beseffen!


    Maar welke films gaan ze dan draaien in IMAX.
    Lord of the rings? Killers of the flower moon? Tiger 3? Hunger Games met Sneeuwwitje?
    Dat zijn toch geen betere films dan The Marvels....toch?




    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als het maar in de Dolby Cinema zaal in 3D komt, dan ben ik tevreden....
    En sommigen zijn ook tevreden als ze deze film gewoon overslaan.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carlos Santuna Bekijk bericht
    UPDATE: Well-placed sources have indicated that there is no truth to this rumor.
    Well done. Je hebt ChatGPT ontdekt. Proud of you

  17. #17

    Standaard

    Het is Disney die de film hier niet naar IMAX brengt, ligt niet aan Pathé.

  18. #18

    Standaard

    Jammer hoor, ik zie dat de 3D niet bij mijn Pathe komt . Maar goed, dat zal de pret niet drukken. Wel even kijken wanneer ik kan gaan (afhankelijk van anderen), hopelijk wel de eerste week.

  19. #19

    Thumbs up

    Nieuwe poster van The Marvels
    Deze is zo mooi, die moet ik gewoon delen.

    https://ibb.co/DM79N91

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Nieuwe poster van The Marvels
    Deze is zo mooi, die moet ik gewoon delen.

    https://ibb.co/DM79N91
    Als je hier alleen maar komt en blijft trollen dan volgt er gewoon een ban crocs. En direct een definitieve. Of je past je post gedrag aan en gaat daadwerkelijk een positieve bijdrage leveren aan dit forum, of je gaat ergens anders maar je kinderachtige onzin posten, maar niet hier. Zie dit als een waarschuwing.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als je hier alleen maar komt en blijft trollen dan volgt er gewoon een ban crocs. En direct een definitieve. Of je past je post gedrag aan en gaat daadwerkelijk een positieve bijdrage leveren aan dit forum, of je gaat ergens anders maar je kinderachtige onzin posten, maar niet hier. Zie dit als een waarschuwing.
    Rogier laat het gewoon gebeuren joh.De kracht van dit forum is dat mensen hier zichzelf kunnen zijn.
    Hij valt hier persoonlijk niemand aan.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Rogier laat het gewoon gebeuren joh.De kracht van dit forum is dat mensen hier zichzelf kunnen zijn.
    Hij valt hier persoonlijk niemand aan.
    Ik durf het bijna niet meer zeggen, maar ik vond crocs meme zelfs grappig...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik durf het bijna niet meer zeggen, maar ik vond crocs meme zelfs grappig...
    Precies.

  24. #24

    Standaard

    Ik wilde eigenlijk gewoon helemaal niet meer reageren op crocs, want uit het verleden blijkt dat het niet de gemoedelijkheid van het forum ten goede komt .

    Maar in dit geval wil ik het toch even opnemen voor Rogier.

    Er zijn 22 reacties in dit draadje en 5 daarvan (allemaal negatief) zijn van crocs. Dat lijkt mij een schoolvoorbeeld van trollen. Iedereen is vrij om te reageren in elk topic, maar wat is de zin om dit 5 keer te doen in een topic over een film die je (op voorhand, want niemand hier heeft 'm al gezien) haat? Mij lijkt alles boven de 1x reageren zonde van je tijd, want dan kun je beter reageren bij iets dat je wel leuk vindt. Of nog beter: maak eens zelf een topic aan van een film die je wel goed vond.

    Al die negatieve energie, met enkel de bedoeling om reacties uit te lokken, want meer is het niet. Als je geen enkele postieve bijdrage aan het forum hebt, waarom kom je hier nog? Kijk maar eens naar zijn postgeschiedenis bij de topics over Disney/Marvel/Star Wars: waarom? Waarom ga je niet meer tijd besteden aan films/series die je wel leuk vindt i.p.v. alleen maar te posten wat je ruk vindt? Eerst vond ik het vermoeiend, nu heb ik eigenlijk alleen maar medelijden.

    Ik zal het hierbij laten en niet meer reageren.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik wilde eigenlijk gewoon helemaal niet meer reageren op crocs, want uit het verleden blijkt dat het niet de gemoedelijkheid van het forum ten goede komt .

    Maar in dit geval wil ik het toch even opnemen voor Rogier.

    Er zijn 22 reacties in dit draadje en 5 daarvan (allemaal negatief) zijn van crocs. Dat lijkt mij een schoolvoorbeeld van trollen. Iedereen is vrij om te reageren in elk topic, maar wat is de zin om dit 5 keer te doen in een topic over een film die je (op voorhand, want niemand hier heeft 'm al gezien) haat? Mij lijkt alles boven de 1x reageren zonde van je tijd, want dan kun je beter reageren bij iets dat je wel leuk vindt. Of nog beter: maak eens zelf een topic aan van een film die je wel goed vond.

    Al die negatieve energie, met enkel de bedoeling om reacties uit te lokken, want meer is het niet. Als je geen enkele postieve bijdrage aan het forum hebt, waarom kom je hier nog? Kijk maar eens naar zijn postgeschiedenis bij de topics over Disney/Marvel/Star Wars: waarom? Waarom ga je niet meer tijd besteden aan films/series die je wel leuk vindt i.p.v. alleen maar te posten wat je ruk vindt? Eerst vond ik het vermoeiend, nu heb ik eigenlijk alleen maar medelijden.

    Ik zal het hierbij laten en niet meer reageren.
    Hij mag toch gewoon negatief over Marvel zijn ?!

    Negatieve energie: kom op man dit is echt overdereven.

    Dat hij niet in jou straatje praat is deels jou probleem

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •