De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Elvis is vanaf 8 augustus thuis te bekijken via PVOD en PEST

    Elvis is vanaf 8 augustus thuis te bekijken via PVOD en PEST

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Nu ook op HBOMax, met ATMOS geluid en helaas voor mij ook met Dolby Vision en van Dolby Vision kan ik bij mijn Sony TV niet blij worden omdat ik van Sony niet de vrijheid krijg om een eigen keuze te maken en niet kan kijken in mijn eigen instellingen, Dolby Vision ziet er bij de streaming diensten over het algemeen niet uit met de plastic koppen etc etc.

    Zal mij benieuwen wanneer dat bagger Sony nu eindelijk eens leert om hun klanten zelf te laten kiezen ipv van ze met updates van de TV hun visie aan jou op te dringen, op dat gebied heeft Sony mij veel kijkplezier ontnomen, verplicht kijken naar HDR of Dolby Vision donker of licht kan mij absoluut niet blij maken, Dolby had het toch echt bij geluid moeten laten en zich wat mij betreft nooit met het beeld moeten gaan bemoeien, triest wordt ik van dat nep beeld.

    Was dan ook heel blij dat bijvoorbeeld de laatste Spiderman op Netflix niet met dat bagger Dolby Vision was en dat ik daar in eigen settings naar kon kijken.

    Voor de Elvis fans die zich niet ergeren aan DV..... veel plezier met de film op HBOMax
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Hoi H, jammer te horen dat je ervaringen met DV zo slecht uitpakken, want DV zal langzaam snel de HDR Dynamic standaard worden. Want steeds meer Streaming diensten maken hier gebruik van als Disney+, NetFlix, HBO-max, Apple-TV (Paramount+ en Peacock ook) en zelf Amazone Prime die in eerste instantie exclusief voor HDR10+ had gekozen is om. Uiteraard zie dit ook steeds vaker terug op web-dl’s en UHD (juist veel bij Back-catalogus content). Ik weet niet of er Display merken zijn waar je DV kan uitschakelen, dus dat word lastig. Je kan natuurlijk overstappen op Samsung, want die doet als enige geen DV en alleen HD10+, maar of je daar blij van gaat worden denk ik niet. Misschien zijn er losse media Streamers waar dit kan of juist een DV ondersteunen en is dat een oplossing.

    Zelf heb ik ook een Sony met DV en bij ons zag het er prima uit. Overigens ziet het er wel erg digitaal en gestileerd/procesed uit wat aansluit op deze quote:
    It's all very stylized and flashy and modern, self-consciously hip in a way that's clearly been designed to speak to generations for whom Elvis Presley may not be the King of Rock 'n' Roll…
    Iets om rekening mee te houden dus.

    Misschien zijn het de instellingen en gezien we beide een Sony hebben kunnen we die via de PB delen als dat helpt.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Nu ook op HBOMax, met ATMOS geluid en helaas voor mij ook met Dolby Vision en van Dolby Vision kan ik bij mijn Sony TV niet blij worden omdat ik van Sony niet de vrijheid krijg om een eigen keuze te maken en niet kan kijken in mijn eigen instellingen, Dolby Vision ziet er bij de streaming diensten over het algemeen niet uit met de plastic koppen etc etc.

    Zal mij benieuwen wanneer dat bagger Sony nu eindelijk eens leert om hun klanten zelf te laten kiezen ipv van ze met updates van de TV hun visie aan jou op te dringen, op dat gebied heeft Sony mij veel kijkplezier ontnomen, verplicht kijken naar HDR of Dolby Vision donker of licht kan mij absoluut niet blij maken, Dolby had het toch echt bij geluid moeten laten en zich wat mij betreft nooit met het beeld moeten gaan bemoeien, triest wordt ik van dat nep beeld.

    Was dan ook heel blij dat bijvoorbeeld de laatste Spiderman op Netflix niet met dat bagger Dolby Vision was en dat ik daar in eigen settings naar kon kijken.

    Voor de Elvis fans die zich niet ergeren aan DV..... veel plezier met de film op HBOMax
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #4

    Standaard

    Onderstaand de specs voor de UHD uitgave. Deze heeft wel Dolby Vision, maar GEEN Nederlandse ondertitels.
    En gezien dat ook Frankrijk aanwezig is verwacht ik niet dat er een uitgave zal komen die wel NL subs heeft.

    Disc Title: Elvis
    Disc Label: Elvis.2022.UHD.BluRay.2160p.HEVC.Atmos.TrueHD7.1
    Disc Size: 86,097,466,319 bytes
    Protection: AACS2
    Playlist: 00800.MPLS
    Size: 84,271,356,096 bytes
    Length: 2:39:15.671


    Total Bitrate: 70.55 Mbps
    Video: MPEG-H HEVC Video / 60543 kbps / 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / HDR10+ / BT.2020
    * Video: MPEG-H HEVC Video / 72 kbps / 1080p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / Dolby Vision / BT.2020

    Audio: English / Dolby TrueHD/Atmos Audio / 7.1 / 48 kHz / 3021 kbps / 16-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -27dB)
    Audio: English / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -27dB
    Audio: English / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -27dB
    Audio: English / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -27dB
    Audio: French / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -27dB
    Audio: Spanish / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 448 kbps / DN -27dB

    Subtitle: English / 47.990 kbps
    Subtitle: French / 28.103 kbps
    Subtitle: Spanish / 39.129 kbps
    Subtitle: Danish / 27.159 kbps
    Subtitle: Finnish / 33.436 kbps
    Subtitle: Norwegian / 30.010 kbps
    Subtitle: Swedish / 29.218 kbps
    Subtitle: French / 4.450 kbps
    Subtitle: Spanish / 4.435 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •