Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Heb To Sir, With Love nooit gezien, maar de rest zijn gewoon goede films.
    Voor mij persoonlijk steekt It Happened One Night er boven uit, maar de rest is gewoon erg goed ook.
    Ik heb de Indicator uitgave van To Sir, With Love en het is een hele mooie film imo. En inderdaad, voor mij steekt It Happened One Night er ook bovenuit.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb de Indicator uitgave van To Sir, With Love en het is een hele mooie film imo. En inderdaad, voor mij steekt It Happened One Night er ook bovenuit.
    Is de film niet een vervolg op 'Guess Who's Coming to Dinner?'? Misschien maar eens oppikken bij een volgende Indicator uitverkoop.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TMH Bekijk bericht
    Is de film niet een vervolg op 'Guess Who's Coming to Dinner?'? Misschien maar eens oppikken bij een volgende Indicator uitverkoop.
    Buiten het feit dat Sidney Poiter de hoofdrol heeft, hebben ze niets mwt elkaar te maken volgens mij. De standaard versie is inderdaad nog beschikbaar van beide en ze zijn allebei de moeite waard.

  4. #29

    Standaard

    Voor wie wél geïnteresseerd is: Bij Amazon Duitsland nu te koop voor 119,99 euro...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #30

    Standaard

    Ik zie de Amerikaanse versie op e-bay verschijnen maar blijkbaar hebben de films *geen* Nederlandse ondertitels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zie de Amerikaanse versie op e-bay verschijnen maar blijkbaar hebben de films *geen* Nederlandse ondertitels.
    Ik heb de Duitse uitgave en zie alleen bij "The Last Picture Show" en "To Sir With Love" geen Nederlands bij de ondertitels staan. Bij de overige vier titels ("Annie", "As Good As It Gets", "From Here to Eternity" en "It Happened One Night") wél.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb de Duitse uitgave en zie alleen bij "The Last Picture Show" en "To Sir With Love" geen Nederlands bij de ondertitels staan. Bij de overige vier titels ("Annie", "As Good As It Gets", "From Here to Eternity" en "It Happened One Night") wél.
    Oef!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Standaard

    Blu-ray.com heeft de boxset en alle titels uit deze box bekeken en beoordeeld:

    Columbia Classics Collection Volume 3 4K (boxset)
    It Happened One Night (1934)
    The Last Picture Show (1971)
    To Sir, with Love (1967)
    From Here to Eternity (1953)
    Annie (1982)
    As Good as It Gets (1997)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #34

    Standaard

    Sinds de losse release van Lawrence of Arabia uit vol 1 nu overal uitverkocht is (ik hoop echt dat ze m weer gaan uitbrengen), denken jullie dat ze van vol 2 en 3 de films los gaan uitbrengen? Er zitten hele interessante titels tussen, maar ik weet niet zeker of Sony al deze titels nog los gaat uitbrengen op 4K. A league of their own uit deel 1 is nog nergens anders te krijgen. Niet dat ik de film hoef, maar ik heb het idee dat in deel 3 niet echt hele interessante titels zitten om ook nog los op de markt uit te brengen. Wat denken jullie?
    Idem met de sony pictures classics. Ik denk dat ik die box maar ga importeren uit Amerika... Ook al is de prijs vrij hoog.

  10. #35

    Standaard

    Ik heb evt alleen interesse in "As good as it gets".
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  11. #36

    Standaard

    De Engelse versie is nu bij Amazon UK te koop voor slechts £ 99,99 ...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De Engelse versie is nu bij Amazon UK te koop voor slechts £ 99,99 ...
    En Amazon.fr voor 100 euro. Nog iets goedkoper.

  13. #38

    Standaard

    De UK is alweer 135 gbp als ik net keek.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb intussen via ebay As Good As It Gets los kunnen kopen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #40

    Standaard

    Review op HighDefDigest.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •