De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: Heat 4K downgrade!!

  1. #1

    Standaard Heat 4K downgrade!!

    Volslagen belachelijk dat mijn mening hier gewoon wordt weggegooid in ALLES IS FILM. Het is inderdaad belachelijk hoe sommige mensen hier reageren. Daar zou dan tegen opgetreden moeten worden. Ik heb bij mijn post altijd mijn tv en specs staan. Ja mijn tv is van 2016 Mist daardoor inderdaad heel wat NITS zoals dat heet. Maar ongenuanceerd???? Hallo zeg ik kijk naast mijn mening ook veel op u-tube. Zoals HEAT 4K UHD BLU-RAY REVIEW | DEFINITIVE DIRECTOR’S EDITION - YouTube

    Kijk daar maar eens naar voordat je mijn post delete pffffffffffffffffffffff
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  2. #2

    Standaard

    pjblack, graag je post aanpassen in het andere topic, dan ga ik die heropenen. Of je past bovenstaande tekst en het oorspronkelijke topic aan, en dan voeg ik die samen. Zoals aangegeven wordt dit soort gebash niet meer toegestaan op dit forum. Graag dit voor 15.00 aanpassen, want anders ben ik genoodzaakt ook dit topic te sluiten.

    Let ook op dat dit je eerste waarschuwing is. Bij drie waarschuwingen volgt een tijdelijke ban.

    Edit: Helaas geen aanpassing gezien in de openingspost dus deze gaat op slot.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 12-08-2022 om 15:16

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •