De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: The Northman (UHD)

  1. #1

    Standaard The Northman (UHD)

    The Northman is een bloederige wraakfilm in de tijd van de Vikingen die meer te vertellen heeft dan je had gedacht.

    Lees hier de recensie
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 25-08-2022 om 11:08

  2. #2

    Standaard

    Dank je wel voor je eerlijke en duidelijke bespreking. Deze laat ik aan mij voorbijgaan. Niet mijn ding.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    merci voor de review. Is het bloederiger dan de tv-serie vikings ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kurtg Bekijk bericht
    merci voor de review. Is het bloederiger dan de tv-serie vikings ?
    In de IMAX wel

  5. #5

    Standaard

    Zo zie je maar dat smaken verschillen. Bij mij is deze review net een aanleiding om de film WEL te kopen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In de IMAX wel
    Ben eigenlijk wel benieuwd om te zien, zal 1 van de weken bestellen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zo zie je maar dat smaken verschillen. Bij mij is deze review net een aanleiding om de film WEL te kopen.
    Aan de acteurs (man/vrouw/onzijdig) ligt het niet, dat zijn niet de minsten, maar het - goedkope - effectbejag om maar weer zoveel mogelijk 'bloederige' scënes te (kunnen) laten zien (want anders is het niet 'echt'), ik heb het daarmee wel een beetje gehad. Maar ieder zijn meug, natuurlijk.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Aan de acteurs (man/vrouw/onzijdig) ligt het niet, dat zijn niet de minsten, maar het - goedkope - effectbejag om maar weer zoveel mogelijk 'bloederige' scënes te (kunnen) laten zien (want anders is het niet 'echt'), ik heb het daarmee wel een beetje gehad. Maar ieder zijn meug, natuurlijk.
    Zo'n soort film is het niet hoor Marcel, die puur voor het effect gaat. Het is juist een mystieke, soms bijna religieuze film, die inderdaad soms bloederig is. Maar ik vond dat zelf nooit de boventoon voeren.

  9. #9

    Standaard

    Niet bekend met de andere films van Robert Eggers (The VVitch, The Lighthouse) zeker?

  10. #10

    Standaard

    Ondertussen de film gezien, uitstekend gemaakt. Enkel jammer van mevrouw Kidman haar botox, soms leek het alsof een gezicht van een pop tussen de acteurs stond.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •