De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal Pictures Benelux September releases

    Universal Pictures Benelux September releases

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Enorm fan van The Last Kingdom hier. Ik ben net de boeken van Bernard Cornwell aan het lezen.

    "I am Uthred, son of Uthred, whose father was also named Uthred." Veel moeite om namen te verzinnen deden ze niet in Bebbanburg.
    Laatst aangepast door Werner : 26-08-2022 om 09:48
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    "Downton Abbey: A New Era" is een verplichte aanschaf voor mij, al heb ik liever de 4K-uitgave, die wél in het buitenland verkrijgbaar is en hier in Nederland dus kennelijk (weer) niet.
    Wel uitermate slordig dat er in het persbericht zo'n storende spelfout staat: 'Downton Abbbey 2: A New Era', terwijl de correcte titel 'Downton Abbey: A New Era' is. Ik weet dat jij (Rogier) de persberichten integraal overneemt, maar ik had deze fout toch verbeterd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "Downton Abbey: A New Era" is een verplichte aanschaf voor mij, al heb ik liever de 4K-uitgave, die wél in het buitenland verkrijgbaar is en hier in Nederland dus kennelijk (weer) niet.
    Wel uitermate slordig dat er in het persbericht zo'n storende spelfout staat: 'Downton Abbbey 2: A New Era', terwijl de correcte titel 'Downton Abbey: A New Era' is. Ik weet dat jij (Rogier) de persberichten integraal overneemt, maar ik had deze fout toch verbeterd.
    Klopt Marcel, ik ga niet elk persbericht tekstueel na. En omdat de titels mij nu niet echt heel veel interesseren op het eerste gezicht heb ik er niet heel erg naar gekeken en valt een extra "b" in een toch al bijzonder woord me niet direct op. Maar ik heb de fouten (want het waren er meerdere zag ik) verbeterd. Mea culpa

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Enorm fan van The Last Kingdom hier. Ik ben net de boeken van Bernard Cornwell aan het lezen.

    "I am Uthred, son of Uthred, whose father was also named Uthred." Veel moeite om namen te verzinnen deden ze niet in Bebbanburg.
    I heb wel de eerste 2 (of 3?) seizoenen gezien, maar vind de serie wat bleekjes afsteken t.o.v. Vikings.

  6. #6

    Standaard

    Jammer, dat Downton Abbey op 4K er hier weer niet komt.

    The Last Kingdom... wat bedoelen ze met digitaal?
    iTunes? Dat zou dan de eerste serie zijn voor nederland / vlaanderen? Of bedoelen ze netflix?

  7. #7

    Standaard

    Even melden dat er weer een fout staat op de schijven van The Last Kingdom 5. De opdruk van de schijven is identiek aan die van seizoen 3, een beetje hetzelfde probleem als Firestarter. De inhoud lijkt me dan weer wel juist, er staat volgens mij seizoen 5 op, zo oordelend op de eerste beelden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Jammer, dat Downton Abbey op 4K er hier weer niet komt.

    The Last Kingdom... wat bedoelen ze met digitaal?
    iTunes? Dat zou dan de eerste serie zijn voor nederland / vlaanderen? Of bedoelen ze netflix?
    Netflix, er komt ook nog een afsluitende film.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Jammer dat we niet in de Apple Store kunnen kopen.
    Scheelt toch wel in kwaliteit t.o.v. netflix.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •