De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraag over Cyberhome CH-DVD412 speler

    ik heb een vraag over dit product. Heb deze via de kringloopwinkel gekocht, maar helaas was er geen afstandsbediening beschikbaar. Nu heb ik een HAMA universele afstandsbediening gekocht, maar deze krijg ik met geen mogelijkheid werkend op dit type DVD-speler. Goedkoop lijkt zo duurkoop te worden
    Een originele Cyberhome afstandsbediening kost 20 euro, bij HAMA support krijg ik vooralsnog geen reactie. Heeft iemand hier nog een goed idee?

    bedankt alvast voor je reactie

  2. #2

    Standaard

    Je zou hier even kunnen kijken.

    Ik ken de shop verder niet

  3. #3

    Standaard

    Die van de link heb ik ook gevonden. Of even de kringlopen aflopen en zoeken in die bakken met afstandsbedieningen die ze hebben. Via de link dit TifKag gaf staat een afbeelding van de afstandsbediening die je moet hebben. Anders misschien Marktplaats in de gaten houden.

  4. #4

    Standaard

    Ik denk dat het goedkoper is om op zoek te gaan naar een nieuwe tweedehands speler dan een werkende afstandsbediening te gaan aanschaffen. Ik heb hetzelfde bij mijn Sony bluray die op mijn slaapkamer staat. Het veertje van de batterijhouder is afgebroken, dus die afstandsbediening doet het niet meer. Geen ramp dacht ik, want heb nog zo’n All for One ding liggen, maar krijg hem niet werkend. Alle sonycodes geprobeerd die op internet te vinden zijn. Een nieuwe AB bestellen kan, maar kost meer dan een nieuwer model tweedehands speler met AB. Aanbod genoeg in kringloop en marktplaats want niemand wil meer dvd- of blurayspelers hebben. Een dvd-speler moet je voor een tientje kunnen vinden, want nieuwe merkloze spelers kosten minder dan €25 met een beetje zoeken. Rondvragen bij kennissen wil ook nog wel eens helpen want veel mensen hebben hem onaangesloten in de kast of op zolder staan.
    Laatst aangepast door Oakey : 05-09-2022 om 18:40
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik denk dat het goedkoper is om op zoek te gaan naar een nieuwe tweedehands speler dan een werkende afstandsbediening te gaan aanschaffen. Ik heb hetzelfde bij mijn Sony bluray die op mijn slaapkamer staat. Het veertje van de batterijhouder is afgebroken, dus die afstandsbediening doet het niet meer. Geen ramp dacht ik, want heb nog zo’n All for One ding liggen, maar krijg hem niet werkend. Alle sonycodes geprobeerd die op internet te vinden zijn. Een nieuwe AB bestellen kan, maar kost meer dan een nieuwer model tweedehands speler met AB. Aanbod genoeg in kringloop en marktplaats want niemand wil meer dvd- of blurayspelers hebben. Een dvd-speler moet je voor een tientje kunnen vinden, want nieuwe merkloze spelers kosten minder dan €25 met een beetje zoeken. Rondvragen bij kennissen wil ook nog wel eens helpen want veel mensen hebben hem onaangesloten in de kast of op zolder staan.
    Kan je hiervoor geen stukje aluminium folie gebruiken? Het gaat er toch om dat de batterij contact maakt?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Kan je hiervoor geen stukje aluminium folie gebruiken? Het gaat er toch om dat de batterij contact maakt?
    Dat is inderdaad de huis-tuin-en-keukenoplossing om zoiets te fiksen.

  7. #7

    Standaard

    In mijn Harmony afstandsbediening kunnen heel veel apparaten.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    In mijn Harmony afstandsbediening kunnen heel veel apparaten.
    Die zijn helaas end of life en worden niet meer gemaakt. Als je er al een vindt, zijn ze heel duur...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat is inderdaad de huis-tuin-en-keukenoplossing om zoiets te fiksen.
    Ik bleek hem nog niet weggegooid te hebben dus meteen even geprobeerd maar aluminiumfolie doet niks. Het restje spiraal dat er zit is helemaal verroest door batterij die erin gelekt heeft. Bij pogingen die wat op te poetsen breekt er alleen maar meer weg van het restje spiraal. Laat zien hoe vaak ik hem gebruikte Geen ramp dus ook want kijk bijna nooit blurays meer en hoogstzelden überhaupt tv op mijn slaapkamer

    Die Harmonies zijn geen goedkope oplossing nee. Die heb ik voor mijn HT maar loopt nu heel snel leeg. Benieuwd hoe lang ik die nog kan gebruiken

    Toch gek dat zo’n All for One niet met een Sony uit de voeten kan.
    Laatst aangepast door Oakey : 11-09-2022 om 18:18
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •