De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Thor: Love and Thunder (Streaming)

    Thor: Love and Thunder (Streaming)

    Thor: Love and Thunder is een zeer geslaagde vierde Thor-film en raakt echt alle rake noten.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 08-09-2022 om 18:19

  2. #2

    Standaard

    Zoals je dan gezien hebt, zijn er genoeg scenes waarbij de 3D wel goed moet zijn (er was bij ons in de bios helaas geen 3D beschikbaar). Al valt er ook wat te zeggen voor de IMAX versie met een vol scherm natuurlijk.

  3. #3

    Standaard

    Een 9,5? Dit is by far het slechtste wat Marvel ooit heeft gemaakt. Ze, of beter gezegd de regisseur, hebben van Thor een totale idioot gemaakt. De humor is te veel aanwezig en bovendien niet grappig. Ineens kan hij zijn krachten doorgeven? Had hij dit niet kunnen doen tegen Thanos? Nee dit is een bende en hopelijk maakt Waititi nooit geen Thor film meer.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Een 9,5? Dit is by far het slechtste wat Marvel ooit heeft gemaakt. Ze, of beter gezegd de regisseur, hebben van Thor een totale idioot gemaakt. De humor is te veel aanwezig en bovendien niet grappig. Ineens kan hij zijn krachten doorgeven? Had hij dit niet kunnen doen tegen Thanos? Nee dit is een bende en hopelijk maakt Waititi nooit geen Thor film meer.
    Nooit geen? Dus altijd? Tja, gelukkig verschillen meningen, ik vind persoonlijk Eternals de meest slechte MCU-film. Ik heb echt oprecht genoten van deze en ik snap de haat echt absoluut niet. Maar ik ben wel benieuwd naar wat een andere regisseur van Thor 5 gaat maken, want Waititi heeft nu zijn kans gehad en het is tijd voor een andere invalshoek.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Een 9,5? Dit is by far het slechtste wat Marvel ooit heeft gemaakt. Ze, of beter gezegd de regisseur, hebben van Thor een totale idioot gemaakt. De humor is te veel aanwezig en bovendien niet grappig. Ineens kan hij zijn krachten doorgeven? Had hij dit niet kunnen doen tegen Thanos? Nee dit is een bende en hopelijk maakt Waititi nooit geen Thor film meer.
    Ben het wel met Marcel den Haan eens, deze Thor film was echt wel slecht.De film was veel te rommelig en er was geen touw aan vast te knopen.
    En sommige scenes sloegen echt nergens op en die acteur die Thor speelt is een verwaande eigenwijze kwast!
    Ben nog nooit zo`n fan geweest van Thor.(De originele Avenger Hawkeye vind ik veel leuker) en na het kijken van dit deel is het er niet beter op geworden.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWAT*66 Bekijk bericht
    (...) De film was veel te rommelig en er was geen touw aan vast te knopen.
    En sommige scenes sloegen echt nergens op (...)
    Ik heb dat idee wel bij veel Marvel-films. Dat je denkt: waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken, waar gaat dit over? Als je niet in het Marvel-universum thuis bent (zoals ik), wordt het kijken naar (en waarderen van) dit soort films daarom best wel lastig. Dan krijg je vaak het idee dat het alleen maar om de actiescènes en special effects gaat... Ben net "Deadpool 2" aan het kijken, maar afgezien van de humor, een beetje 'lege' en vermoeiende film.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #7

    Standaard

    Marcel Hoeve, ik ben het helemaal met u eens over het feit te kijken naar de Marvel films.
    Heb Deadpool 1 en 2 ook gekeken.De films zijn om een keer te bekijken wel aardig maar heb wel betere films gezien.(Maar dat zal wel met smaak hebben te maken.)
    Die heisa om die twee Deadpool films dat ze zo goed en grappig zijn gaat dan ook aan mij voorbij.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •