De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Operation Mincemeat (Blu-ray)

    Operation Mincemeat (Blu-ray)

    Operation Mincemeat is een helaas wat matige en trage WOII spionage-film geworden op een redelijke Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat we weer geen 4K disc krijgen (wel 4K op iTunes).

  3. #3

    Standaard

    Zeker dat de track Dolby Digital 5.1 is? Mijn collega meldt dat het om een coverfout zou gaan. Kan je het eens nakijken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zeker dat de track Dolby Digital 5.1 is? Mijn collega meldt dat het om een coverfout zou gaan. Kan je het eens nakijken?
    Het klopt inderdaad, het is een coverfout. Beide tracks zijn inderdaad DTS-HD MA 5.1. Ik heb de recensie erop aangepast qua specs en toelichting maar de waardering blijft voor mij hetzelfde. Dank voor het aangeven ervan.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het klopt inderdaad, het is een coverfout. Beide tracks zijn inderdaad DTS-HD MA 5.1. Ik heb de recensie erop aangepast qua specs en toelichting maar de waardering blijft voor mij hetzelfde. Dank voor het aangeven ervan.
    Mijn collega vond de geluidstrack ook ondermaats, dus de codering speelt hier denk ik niet zo'n grote rol. Maar juist is juist natuurlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Vindt het alleen wel verwarrend dat je eerst melde dat om DD 5.1 tracks ging (en ook nog zonder vermelding van 640 of 448). Staan er ook echt geen extra's op ?. Uk uitgaven die op een BD25 zou staan met 1 DD 5.1 audiotrack meld namelijk wel extra's, maar niet welke. Heeft de disc wel een menu en is het ook hier een BD25 of BD50.

    Uk uitgaven https://www.blu-ray.com/movies/Opera...lu-ray/315222/ en dan naar slipback.

  7. #7

    Standaard

    Tja, ik vind het wel meevallen dat het verwarrend is. Het staat correct in de recensie, en daar gaat het nu toch om? En hier in het topic en in de recensie wordt er aangegeven en bevestigd dat het een coverfout betreft, dus kan je ervan uitgaan dat die informatie correct is.
    Sowiezo ga ik geen bitrates vermelden bij lossy DD-tracks, dat vind ik echt achterhaald. Dat deed je alleen bij DVD-recensies, toen was dat nog een "ding".
    Nog ter bevestiging: de BD bevat WEL een menu en nee, echt GEEN extra's. En of het een BD25 of BD50 lijkt me niet relevant. Gezien de inhoud van de data zou een BD50 echt geen meerwaarde zijn, aangezien de compressie dan echt minimaal zou zijn. En vwb de vergelijking met de UK titel, die laat ik aan me voorbij gaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Vindt het alleen wel verwarrend dat je eerst melde dat om DD 5.1 tracks ging (en ook nog zonder vermelding van 640 of 448). Staan er ook echt geen extra's op ?. Uk uitgaven die op een BD25 zou staan met 1 DD 5.1 audiotrack meld namelijk wel extra's, maar niet welke. Heeft de disc wel een menu en is het ook hier een BD25 of BD50.

    Uk uitgaven https://www.blu-ray.com/movies/Opera...lu-ray/315222/ en dan naar slipback.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 05-09-2022 om 15:35

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •