Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 51 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aha, voor de echte kenners dus. Mooi dat ze lekker deep cut gaan in de serie voor jullie .
    Ik verklap niets, maar deep cut is het niet echt, want het is echt essentieel voor het verhaal. In de PS4 en PS5 versie zat het ook standaard bij de game.

  2. #27

    Standaard

    Wat een magistrale serie is dit zeg. Ik ben de serie toch nu al wekelijks aan het kijken vanwege de goede berichten, en dit valt inderdaad totaal niet tegen zeg, integendeel. Uitschieters voor mij zijn afleveringen 3 en 5. Prachtig geacteerd. Vanavond nog aflevering 6 en ik ben weer bij.

  3. #28

    Standaard

    Ik meen ergens gezien te hebben dat deze reeks ook weer op 4K gaat uitkomen, bij Warner. Warner is voor zover ik weet de enige maatschappij die televisieseries op 4K uitbrengt met NL ondertitels (Game Of Thrones, Westworld, Chernobyl...) Dat belooft!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik meen ergens gezien te hebben dat deze reeks ook weer op 4K gaat uitkomen, bij Warner. Warner is voor zover ik weet de enige maatschappij die televisieseries op 4K uitbrengt met NL ondertitels (Game Of Thrones, Westworld, Chernobyl...) Dat belooft!
    Vergeet House of the Dragon niet Maar inderdaad, deze moeite is zeker te prijzen en The Last of Us gaat dan ook zeker in de collectie komen.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik meen ergens gezien te hebben dat deze reeks ook weer op 4K gaat uitkomen, bij Warner. Warner is voor zover ik weet de enige maatschappij die televisieseries op 4K uitbrengt met NL ondertitels (Game Of Thrones, Westworld, Chernobyl...) Dat belooft!
    Ik weet alleen niet of dit een release is die bij Warner uit zou komen, aangezien de IP eigendom van Sony is en de serie ook door Sony Television geproduceerd wordt.

    Correctie, ik zie dat er al een 4K release van Warner bij Amazon FR te bestellen is:

    The Last of Us-Saison 1 [4K Ultra HD]: DVD et Blu-ray : Amazon.fr
    Laatst aangepast door tmvde : 22-02-2023 om 13:01

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik weet alleen niet of dit een release is die bij Warner uit zou komen, aangezien de IP eigendom van Sony is en de serie ook door Sony Television geproduceerd wordt.

    Correctie, ik zie dat er al een 4K release van Warner bij Amazon FR te bestellen is:

    The Last of Us-Saison 1 [4K Ultra HD]: DVD et Blu-ray : Amazon.fr
    Het is een co-productie inderdaad, ook met Naughty Dog (de maker van de games). De distributie ligt bij Warner/HBO voor VOD en Video, waaronder dus de fysieke releases zullen vallen.

    https://www.imdb.com/title/tt3581920...?ref_=tt_dt_co

  7. #32

    Standaard

    Naughty Dog is ook van Sony

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Naughty Dog is ook van Sony
    Dat zijn Sony Television en Playstation Productions ook, maar worden als aparte entiteiten genoemd als zijnde producenten binnen de credits. Het zijn allemaal onderdelen van Sony Coorporation, maar hebben zo hun eigen zegje binnen de productie. Dus dat maakt het nog steeds een co-productie, hoe gek dat ook klinkt

  9. #34

    Standaard

    Ik ben heel erg benieuwd naar de aflevering van volgende week, dan komt het verhaal van de DLC aan bod en dat was destijds echt heel bijzonder.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat een magistrale serie is dit zeg. Ik ben de serie toch nu al wekelijks aan het kijken vanwege de goede berichten, en dit valt inderdaad totaal niet tegen zeg, integendeel. Uitschieters voor mij zijn afleveringen 3 en 5. Prachtig geacteerd. Vanavond nog aflevering 6 en ik ben weer bij.
    Er is nog geen enkel deel dat tegenvalt, zelfs als er qua verhaal weinig gebeurt is het qua sfeer en beleving nog erg goed, Pascal en Ramsey zijn ook wel heel goed hoor.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Er is nog geen enkel deel dat tegenvalt, zelfs als er qua verhaal weinig gebeurt is het qua sfeer en beleving nog erg goed, Pascal en Ramsey zijn ook wel heel goed hoor.
    Klopt hoor, maar vooral drie en vijf steken er bij mij bovenuit. Drie vanwege het liefdesverhaal en vijf omdat je dan een al wat andere dynamiek ziet tussen Joel en Ellie, naast het verhaal van de twee broers. Eerste afleveringen zijn ook erg goed en spannend hoor, dat zeker. Ik ben dan ook benieuwd naar de laatste 4 (inc ep 6 die ik nog moet bekijken).

  12. #37

    Standaard

    Ik dacht eerst dat het 8 afleveringen waren, maar toen ik het ging checken (mijn vrouw wilde weten hoeveel er nog kwamen) was ik aangenaam verrast dat het er 10 waren.
    En zo te lezen in de opmerking van tmvde wordt het volgende week weer genieten.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vergeet House of the Dragon niet
    Beschouw ik in één adem met GoT...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik dacht eerst dat het 8 afleveringen waren, maar toen ik het ging checken (mijn vrouw wilde weten hoeveel er nog kwamen) was ik aangenaam verrast dat het er 10 waren.
    En zo te lezen in de opmerking van tmvde wordt het volgende week weer genieten.
    Moet ik je toch teleurstellen, het zijn er 9. Aflevering 1 is namelijk een samenvoeging van wat oorspronkelijk aflevering 1 en 2 zouden zijn.

  15. #40

    Standaard

    Op IMDb staat ook 10 afleveringen, maar Ep 10 (Ep 1 staat alleen omschreven als "Ep. 1") is seizoen 2, Ep 1. Dus een beetje vertekend, helaas...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Op IMDb staat ook 10 afleveringen, maar Ep 10 (Ep 1 staat alleen omschreven als "Ep. 1") is seizoen 2, Ep 1. Dus een beetje vertekend, helaas...
    Ja, dat doen ze op IMDb, als er al een nieuw seizoen is aangekondigd. Dus dat is dan het goede nieuws

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ja, dat doen ze op IMDb, als er al een nieuw seizoen is aangekondigd. Dus dat is dan het goede nieuws
    Klopt inderdaad, dat zie ik vaker bij series alhoewel ik nog nergens heb gelezen dat er een tweede seizoen al is bevestigd. Maar als dat zo is dan is het fijn nieuws inderdaad

  18. #43

    Standaard

    Ik heb nog niets gezien van deze serie, maar als er geen zombies en/of monsters in voorkomen, dan ben ik wel geïnteresseerd... Ik heb zo langzamerhand mijn buik vol van films (of series) met dat soort wezens.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb nog niets gezien van deze serie, maar als er geen zombies en/of monsters in voorkomen, dan ben ik wel geïnteresseerd... Ik heb zo langzamerhand mijn buik vol van films (of series) met dat soort wezens.
    Er komen "infected" in voor, maar die maken maar zeer beperkt onderdeel van het verhaal uit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt inderdaad, dat zie ik vaker bij series alhoewel ik nog nergens heb gelezen dat er een tweede seizoen al is bevestigd. Maar als dat zo is dan is het fijn nieuws inderdaad
    Heb je post #13 niet gezien?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Heb je post #13 niet gezien?

    Haha nee, ik had dit topic eerder vermeden ivm spoilers en ik zit niet (actief) op Twitter haha. Ook op andere social media (Facebook waar ik veel film en BD/4K groepen volg) heb ik veel posts bewust overgeslagen. Maar dan mis je wel eens iets, zo blijkt

  21. #46

    Standaard

    Verstandig, doe ik ook, als ik blanco iets wil kunnen zien. Dit verhaal ken ik zo goed, dat het hier niet nodig is. Al word je soms wel verrast, zoals in aflevering 6.

  22. #47

    Standaard

    Ik was heel benieuwd hoe ze het verhaal uit Left Behind (het DLC hoofdstuk uit de game) zouden verfilmen en weer stellen ze me niet teleur. Bijzonder hoe ze het gebruik van infected tot een minimum weten te beperken. Het hoofdstuk in het spel zelf was ook heel bijzonder, waar er heel veel tussen heden en verleden werd geschakeld.
    Laatst aangepast door tmvde : 01-03-2023 om 22:53

  23. #48

    Standaard

    De podcasts zijn ook erg de moeite waard, bijvoorbeeld van de aflevering van gisteren.


  24. #49

    Standaard

    Ha, nog iemand die de podcasts volgt (hoewel ik luister via Spotify)! Ik loop er nog 1 achter. Ik heb die van Chernobyl ook gevolgd en die waren ook zo goed.

  25. #50

    Standaard

    Goede aflevering weer hoor, nummer 7. En ook erg mooi gemaakt die set in het winkelcentrum.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •