Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 81 worden weergegeven.

Standaard

Kaitlyn Dever gecast als Abby, voor spelers van Part 2 een bekend personage.

https://collider.com/the-last-of-us-...kaitlyn-dever/

Standaard

Seizoen 2 telt 7 afleveringen, maar er wordt ook over een derde en vierde seizoen gesproken:

https://gamer.nl/nieuws/playstation/...-afleveringen/

Standaard

Teaser voor seizoen 2 op Last of Us Day.

Standaard

Van mij mogen ze wel weer beginnen. Een van de weinige series die ik wekelijks kijk i.p.v. te wachten dat het compleet is.

Standaard

En dan op dinsdag de podcast van de makers luisteren. Good times

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En dan op dinsdag de podcast van de makers luisteren. Good times
    Ja inderdaad !

Standaard

Teaser voor seizoen 2 dat in april uit zal komen!

Standaard

Ja, dit wordt wel weer een MUST see hoor . Ik ben echt ZOOOOO benieuwd wat ze met het verhaal uit de game hebben gedaan.

Standaard

14 april gaat het bij ons van start!

Standaard

Een van de weinige series die ik per week ga kijken en niet wacht tot het compleet is....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Een van de weinige series die ik per week ga kijken en niet wacht tot het compleet is....
    Ik ook, maar meer ivm de spoilers online dan voor de verhaallijn, want die moet me wel bekend voorkomen gezien de game

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ook, maar meer ivm de spoilers online dan voor de verhaallijn, want die moet me wel bekend voorkomen gezien de game
    En niet te vergeten de uitstekende podcast die hopelijk nu ook weer gemaakt wordt na elke aflevering.

Standaard

En niet te vergeten de uitstekende podcast die hopelijk nu ook weer gemaakt wordt na elke aflevering.
    Oe, zeker. Luisterde ik altijd in mijn werkpauze op dinsdag. Erg informatief.

Standaard

In aanloop naar seizoen 2 kijk ik nu elke dag een aflevering van het eerste seizoen. Vandaag aflevering 3 met Bill en Frank, echt geweldig. Sowieso de hele serie. Ik kan niet wachten tot seizoen 2 begint.

UPDATE Ik zie nu dat er recensies zijn en nu kan ik helemaal niet meer wachten!

https://collider.com/the-last-of-us-season-2-review/
    https://www.empireonline.com/tv/revi...f-us-season-2/
    Laatst aangepast door tmvde : 07-04-2025 om 21:18

Standaard

Helemaal klaar voor morgen na het opnieuw kijken van seizoen 1. Nu nog de extra’s kijken.

Standaard

Eerste aflevering bouwt het verhaal langzaam op, maar eindigt onheilspellend. Weer erg de moeite waard.

Standaard

Heel fijn eerste deel van het nieuwe seizoen. Ik ken de game maar een beetje, dus voor mij is heel veel nieuw. Had wel weer een erg spannend stuk.....en het einde belooft veel goeds (of eigenlijk slechts)!

Standaard

Is deze serie ook wat voor mensen zoals ik die totaal niets om 'games' geven en deze game ook helemaal niet kennen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is deze serie ook wat voor mensen zoals ik die totaal niets om 'games' geven en deze game ook helemaal niet kennen.
    Zeer zeker. De serie gaat juist veel dieper dan de game, heeft nog meer karakterontwikkeling en staat juist los van de gameplay.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ken de verhaal van de games ook niet Marcel, maar heb enorm genoten van de serie.

Wel grappig, ik heb even de IMDB rating van het befaamde 3e deel opgezocht. Om een of andere reden heeft deze in Saudi Arabië niet zo'n hoge rating ....

Standaard

Wat een werkelijk geweldig tweede deel....Game Of Throne vibes.
    En als iemand die het verhaal van de game dan niet kent: echt schokkend, dat einde van Joel. Ik weet niet of de serie wel leuk blijft zonder hem, maar we zullen het zien . Nog 5 delen te gaan...

Standaard

Heftige aflevering, heb de spellen wel gespeeld dus zag het wel aankomen. Erg getrouw verfilmd trouwens, alleen de Jackson gevechten kwamen in de game niet voor. Wel een mooie toevoeging, vooral het gevecht met de flamethrower. De makers hebben die erin gedaan voor de gamers om het gevoel wat je hebt tijdens het spelen na te bootsen, en dat is wel gelukt. Erg goed gedaan.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 22-04-2025 om 09:30

Standaard

Wat een werkelijk geweldig tweede deel....Game Of Throne vibes.
    En als iemand die het verhaal van de game dan niet kent: echt schokkend, dat einde van Joel. Ik weet niet of de serie wel leuk blijft zonder hem, maar we zullen het zien . Nog 5 delen te gaan...
    We zijn Pedro nog niet helemaal kwijt, want net als in de game zal er een flashback aflevering zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    We zijn Pedro nog niet helemaal kwijt, want net als in de game zal er een flashback aflevering zijn.
    Vanuit de game is er niet heel veel meer te vertellen hoor, eigenlijk al het bestaand materiaal is al verfilmd in Ep 1. Misschien hebben ze nog wat extra materiaal geschreven, maar eerlijk gezegd zou dat nu niet meer echt passen vind ik. Ook gaat de tweede game over Ellie en Abby, en niet meer over Joël. Dus wees niet verbaasd als men de focus gaat verleggen op Ellie en Abby.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vanuit de game is er niet heel veel meer te vertellen hoor, eigenlijk al het bestaand materiaal is al verfilmd in Ep 1. Misschien hebben ze nog wat extra materiaal geschreven, maar eerlijk gezegd zou dat nu niet meer echt passen vind ik. Ook gaat de tweede game over Ellie en Abby, en niet meer over Joël. Dus wees niet verbaasd als men de focus gaat verleggen op Ellie en Abby.
    Dan ben je misschien het level uit Part II vergeten waarin Joel en Ellie naar een soort wetenschapsmuseum gaan. Dat gaat in de serie ook nog gebeuren en net als in de game zal dit een flashback zijn. De beelden hiervan hebben al in verschillende trailers gezeten.

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten