Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Last of Us (HBO)

    Volgend jaar verschijnt deze serie, een gameverfilming van één van de beste games ooit, op HBO (Max). Gisteren was het The Last of Us Day (op 26 september is de uitbraak in de game) en werden we verblijd met de eerste trailer:


  2. #2

    Standaard

    De remake van deel 1 was voor mij niet nodig en dit ook niet.Mensen die geen games spelen zullen hier denk wel plezier van hebben want het het is een goed verhaal.

  3. #3

    Standaard

    Dat eerste ben ik met je eens, de serie heb ik toch wel zin in, zeker ook omdat ze de wereld verder uit kunnen diepen.

  4. #4

    Standaard

    Als TLOU fan heb ik mijn twijfels. Kijken doe ik sowieso al wel, want ik betaal voor HBOMax.

    Pedro is een goeie acteur, maar lijkt niet eens op Joel. Dat meisje ook niet. Kon haar alleen van GoT, maar niks bijzonders te vermelden.

    Op basis van de trailer, lijkt het alsof er veel scenes in een filmstudio te zijn opgenomen.
    Daarnaast is Neil Druckmann veranderd in een over het paard getilde figuur. Zonder Amy Hennig (Uncharted) en Bruce Straley (TLOU part I) stelt Neil echt niet veel voor.
    Gelukkig dat Craig Mazin bemoeit met de TV serie, dat is een zeer positieve plusje.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Als TLOU fan heb ik mijn twijfels. Kijken doe ik sowieso al wel, want ik betaal voor HBOMax.

    Pedro is een goeie acteur, maar lijkt niet eens op Joel. Dat meisje ook niet. Kon haar alleen van GoT, maar niks bijzonders te vermelden.

    Op basis van de trailer, lijkt het alsof er veel scenes in een filmstudio te zijn opgenomen.
    Daarnaast is Neil Druckmann veranderd in een over het paard getilde figuur. Zonder Amy Hennig (Uncharted) en Bruce Straley (TLOU part I) stelt Neil echt niet veel voor.
    Gelukkig dat Craig Mazin bemoeit met de TV serie, dat is een zeer positieve plusje.
    Ik ben van mening dat Neil Druckmann echt wel zijn kwaliteiten heeft.Je lijkt Boris van de Ven wel[Gamekings]

    Verder laat ik deze serie mooi aan me voorbij gaan.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Je lijkt Boris van de Ven wel[Gamekings]
    Das heel mooi compliment, want kwa uiterlijk lijk ik ook op hem

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Das heel mooi compliment, want kwa uiterlijk lijk ik ook op hem


    Ondanks dat ik het soms met Boris niet eens ben mag ik hem wel hoor.

    Ewen Bremner:krijg vaak te horen dat ik daar op lijk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-09-2022 om 14:49

  8. #8

    Standaard

    Het review embargo is blijkbaar opgeheven, want de recensies stromen binnen en deze zijn zeer positief. IGN een 9, Collider een A+.

    The Last of Us: Season 1 Review - IGN
    The Last of Us Review: Everything a Great Adaptation Should Be (collider.com)
    HBO’s The Last of Us is gemaakt voor de massa | Review | Gamer.nl

    Na 29 recensies op RT 100% met gemiddeld een 8,9.

    The Last of Us - Rotten Tomatoes



    Maandag de eerste aflevering (van zo'n 85 minuten op HBO Max). In totaal negen afleveringen.
    Laatst aangepast door tmvde : 10-01-2023 om 14:29

  9. #9

    Standaard

    Vanmorgen een zeer positieve 5 sterren recensie in de Volkskrant (van een niet gamer) en ook 5 sterren van Empire

    The Last Of Us Review | TV Show - Empire (empireonline.com)

    Op RT is de score nu na 75 recensies 97% positief en certified fresh met een gemiddeld cijfer van 8,7.

    Hyped! Ik kan niet wachten tot het maandag is

  10. #10

    Standaard

    Wat een geweldige eerste aflevering, gaat dat zien! Ook voor niet gamers.

  11. #11

    Standaard

    Intense tweede aflevering, geweldig.

  12. #12

    Standaard

    Ik en de games niet maar de serie is tot nu toe genieten. Dat tweede deel binnen was echt enorm spannend.....

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik en de games niet maar de serie is tot nu toe genieten. Dat tweede deel binnen was echt enorm spannend.....
    Ook als liefhebber van de games is het genieten.

  15. #15

    Standaard

    Zo, wat een aflevering, wat een aflevering.
    Zo mooi, zo ontroerend.

    Veel beter dan dit wordt tv niet....

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ook als liefhebber van de games is het genieten.
    De games krijgen op moment een boost door de serie.Gezien dit ook een manier is op nog meer mensen naar Playstation te krijgen is dit natuurlijk een slimme zet geweest.

    Film/Series & games gaan bij mij niet hand in hand dus mij hebben ze dan weer niet.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, wat een aflevering, wat een aflevering.
    Zo mooi, zo ontroerend.

    Veel beter dan dit wordt tv niet....
    Inderdaad een geweldige aflevering. En ook echt een voorbeeld wat voor toegevoegde waarde een tv-serie kan geven aan het verhaal, want in de game had dit nooit zo verteld kunnen worden.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De games krijgen op moment een boost door de serie.Gezien dit ook een manier is op nog meer mensen naar Playstation te krijgen is dit natuurlijk een slimme zet geweest.

    Film/Series & games gaan bij mij niet hand in hand dus mij hebben ze dan weer niet.
    Misschien toch een keertje een uitzondering maken als de serie compleet is ..

  19. #19

    Standaard

    Ik ga deze serie wel bingen als ie er compleet opstaat

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ga deze serie wel bingen als ie er compleet opstaat
    Normaal gesproken doe ik dat ook, maar de kinderen waren bang voor spoilers. En op zich bevalt een deel per week nu prima, al ben ik echt geen voorstander ervan.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien toch een keertje een uitzondering maken als de serie compleet is ..
    Nou misschien dan.

  22. #22

    Standaard

    Aflevering 5 was ook weer erg sterk, kijk nu al uit naar aflevering 7, Left Behind, waarin de DLC aan bod zal komen!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Aflevering 5 was ook weer erg sterk, kijk nu al uit naar aflevering 7, Left Behind, waarin de DLC aan bod zal komen!
    Dat zegt mij niets (DLC) maar ik vermijd graag spoilers . Het is inderdaad wel erg sterk tot nu toe, ik zat weer met samengeknepen billen op het eind. Durf het bijna niet te zeggen maar tot nu toe zit het een beetje op hetzelfde niveau als Game of Thrones eerste seizoen. En dat was hoog.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat zegt mij niets (DLC) maar ik vermijd graag spoilers . Het is inderdaad wel erg sterk tot nu toe, ik zat weer met samengeknepen billen op het eind. Durf het bijna niet te zeggen maar tot nu toe zit het een beetje op hetzelfde niveau als Game of Thrones eerste seizoen. En dat was hoog.
    DLC is downloadable content Was extra verhaal wat zich tijdens en voor het spel afspeelde.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    DLC is downloadable content Was extra verhaal wat zich tijdens en voor het spel afspeelde.
    Aha, voor de echte kenners dus. Mooi dat ze lekker deep cut gaan in de serie voor jullie .

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •