De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Black Adam (UHD)

  1. #1

    Standaard Black Adam (UHD)

    Black Adam krijgt een degelijke technische presentatie op 4K UHD met daarbij een aantal extra's en is verpakt in een mooie Steelbook.

    Lees hier de recensie.

  2. #2

    Standaard

    Hap, slik, weg....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3

    Standaard

    Idem, lijkt me een volstrekt overbodige film, de zoveelste superheld, zucht. Niet mijn ding.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Ik heb 'm nog in de bios gezien, maar er zal mij weinig van bij blijven....

  5. #5

    Standaard

    Tja, hap slip weg... ik vind dat niet zo abnormaal bij dit soort films. Prima verstand op nul-vermaak, als je naar een doorwrochte arthousefilm zoekt dan is BA zeker niets, maar voor het doelpubliek is het wel een best aardige film. Alleen jammer dat ze er bij DC zo'n zooitje van hebben gemaakt (Cavill binnen, Cavill weer buiten...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Tja, hap slip weg... ik vind dat niet zo abnormaal bij dit soort films. Prima verstand op nul-vermaak, als je naar een doorwrochte arthousefilm zoekt dan is BA zeker niets, maar voor het doelpubliek is het wel een best aardige film. Alleen jammer dat ze er bij DC zo'n zooitje van hebben gemaakt (Cavill binnen, Cavill weer buiten...)
    Geen probleem hoor, maar een flink aantal films "superhelden" films, vind ik het herbekijken waard, deze valt daar niet onder.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Geen probleem hoor, maar een flink aantal films "superhelden" films, vind ik het herbekijken waard, deze valt daar niet onder.
    Dit dus. Die jongen die Amon speelde was ook irritant in de film, dat zou al een reden zijn om niet opnieuw te kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •