De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Catch Me if You Can (Blu-ray)

    Catch Me if You Can (Blu-ray)

    Catch Me if You Can krijgt in deze heruitgave een mooie steelbook, maar met helaas de verouderde Blu-ray Disc.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Voor de steelbook alleen ga ik uiteraard niet upgraden. Het is wel een zeer goede film, jammer alleen dat de extra's niet weerhouden zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    "Catch me if you Can werd in 2002 al uitgeven in Nederland door Paramount op o.a. een Special Edition DVD en op Blu-ray Disc in een keepcase-versie. Vanaf dit jaar doet Dutch FilmWorks de distributie voor Paramount, en deze brengt nu een re-release uit van de film in een nieuwe Steelbook-versie. Helaas heeft de BD geen upgrade gekregen, en is dus dezelfde als uit 2002."

    Een correctie: de film is uit 2002, niet de Blu-ray. Die stamt uit 2013. Overigens was men op Blu-ray.com destijds wel erg te spreken over de beeldkwaliteit...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "Catch me if you Can werd in 2002 al uitgeven in Nederland door Paramount op o.a. een Special Edition DVD en op Blu-ray Disc in een keepcase-versie. Vanaf dit jaar doet Dutch FilmWorks de distributie voor Paramount, en deze brengt nu een re-release uit van de film in een nieuwe Steelbook-versie. Helaas heeft de BD geen upgrade gekregen, en is dus dezelfde als uit 2002."

    Een correctie: de film is uit 2002, niet de Blu-ray. Die stamt uit 2013. Overigens was men op Blu-ray.com destijds wel erg te spreken over de beeldkwaliteit...
    Aangepast. Graag dit soort feedback vwb de recensie per PB aangeven als het kan
    Tja, ik vond het beeld echt niet meer zo mooi, misschien ben ik teveel verwend met recente BD transfers en 4K

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik vond het beeld echt niet meer zo mooi, misschien ben ik teveel verwend met recente BD transfers en 4K
    Het is dan ook zo geen schreeuwerige Marvelfilm, en ook geen animatiefilm. De kleuren zijn natuurlijk, en meer moet dat voor mij niet zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is dan ook zo geen schreeuwerige Marvelfilm, en ook geen animatiefilm. De kleuren zijn natuurlijk, en meer moet dat voor mij niet zijn.
    Je hoort het ook mij nergens zeggen dat ik vind dat het moet lijken op een Marvel film. Maar ik zie veel recente producties die een betere PQ krijgen op BD en ook veel nieuwe Kino Lorbers op 4K en dat zijn echt geen Marvel films, maar die hebben een veel mooiere transfer, ook al op BD die erbij zit. Dus deze kan er echt beter uitzien, daar ben ik van overtuigd.

  7. #7

    Standaard

    Er zijn tegenwoordig inderdaad Blu-ray uitgaven die zo scherp zijn en een zo mooi contrast en kleurweergave hebben, dat je zelfs denkt: who needs 4K? We raken verwend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Er zijn tegenwoordig inderdaad Blu-ray uitgaven die zo scherp zijn en een zo mooi contrast en kleurweergave hebben, dat je zelfs denkt: who needs 4K? We raken verwend.
    Tja, wat 4K betreft ben ik een grote fan aan het worden van Kino Lorber. Ik koop bijna al hun recente 4K titels, want het zijn echt de films die ene grote meerwaarde met 4K hebben. De Dollars-trilogie, Hard Target (oke, deze wat minder), Out of Sight, In Bruges, The Score en nu ook weer The Usual Suspects. Van die nieuwe 4K transfers geniet ik echt het meest.

  9. #9

    Standaard

    Maar dat heb je het echt over nieuwe 4K-scans van al wat oudere films. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar bij veel hedendaagse films is het verschil tussen de 4K-uitgave en de Blu-ray vaak minimaal, als ik de recensenten mag geloven, een uitzondering daargelaten. Maar dat mag ik niet zeggen van de 4K-fanboys , want dan is er iets mis met mijn ogen of mijn TV-apparatuur...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar dat heb je het echt over nieuwe 4K-scans van al wat oudere films. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Maar bij veel hedendaagse films is het verschil tussen de 4K-uitgave en de Blu-ray vaak minimaal, als ik de recensenten mag geloven, een uitzondering daargelaten. Maar dat mag ik niet zeggen van de 4K-fanboys , want dan is er iets mis met mijn ogen of mijn TV-apparatuur...
    Het verschil met hedendaagse BD's en 4K zie ik echt wel in de scherpte en HDR. Maar dat is ook omdat ik erop let ivm recensies. Misschien als je je daar minder van bewust bent zie je het minder, dat kan natuurlijk. En sommige studio's zijn er beter in dan anderen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •