De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Game of Thrones - The Complete Series (DVD)

    Game of Thrones - The Complete Series (DVD)

    De hitserie Game of Thrones is op DVD met alle seizoenen samengesteld in een mooie verzamelbox.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik ga 'm nog eens herhalen:

    "You can compare Game of Thrones to a meal at a fancy restaurant. The Appetizer (seasons 1-3) are delectable, some of the best food you've ever tasted. The Entree (seasons 4-5) are amazing. You will never forget this night. Dessert (season 6-7) comes out, and you're expecting another slam dunk, and it disappoints. It's not BAD, but it's just nowhere near what came before. Now comes the digestivo. But instead of the after-dinner drinks, the chef comes out. He stands in front of you, turns around and lets out a loud, wet fart right in your face (season 8)."
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga 'm nog eens herhalen:

    "You can compare Game of Thrones to a meal at a fancy restaurant. The Appetizer (seasons 1-3) are delectable, some of the best food you've ever tasted. The Entree (seasons 4-5) are amazing. You will never forget this night. Dessert (season 6-7) comes out, and you're expecting another slam dunk, and it disappoints. It's not BAD, but it's just nowhere near what came before. Now comes the digestivo. But instead of the after-dinner drinks, the chef comes out. He stands in front of you, turns around and lets out a loud, wet fart right in your face (season 8)."

    Mooie metafoor

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga 'm nog eens herhalen:

    "You can compare Game of Thrones to a meal at a fancy restaurant. The Appetizer (seasons 1-3) are delectable, some of the best food you've ever tasted. The Entree (seasons 4-5) are amazing. You will never forget this night. Dessert (season 6-7) comes out, and you're expecting another slam dunk, and it disappoints. It's not BAD, but it's just nowhere near what came before. Now comes the digestivo. But instead of the after-dinner drinks, the chef comes out. He stands in front of you, turns around and lets out a loud, wet fart right in your face (season 8)."
    Ik ben het daar niet mee eens, seizoen 6 en 7 waren echt nog behoorlijk goed en ook van 8 heb ik nog kunnen genieten. Kijk je bijvoorbeeld naar de cijfers op IMDb voor de afleveringen van seizoen 6 en 7 dan is dat als volgt: 8.4, 9.3, 8.6, 9.0, 9.7, 8.3, 8.5, 8.3, 9.9, 9.9, 8.5, 8.8, 9.1, 9.7, 8.7, 9.0 en 9.4. Dat is toch niet bepaald teleurstellend te noemen, gemiddeld een 9. Ook de critici waren grotendeels positief 94% en 93% op RT.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik ben het daar niet mee eens, seizoen 6 en 7 waren echt nog behoorlijk goed en ook van 8 heb ik nog kunnen genieten. Kijk je bijvoorbeeld naar de cijfers op IMDb voor de afleveringen van seizoen 6 en 7 dan is dat als volgt: 8.4, 9.3, 8.6, 9.0, 9.7, 8.3, 8.5, 8.3, 9.9, 9.9, 8.5, 8.8, 9.1, 9.7, 8.7, 9.0 en 9.4. Dat is toch niet bepaald teleurstellend te noemen, gemiddeld een 9. Ook de critici waren grotendeels positief 94% en 93% op RT.
    Tja, ik neem dit soort beoordelingen toch wel met een korrel zout, want velen zijn gedaan in de tijd van uitzenden en toen was de hype erg groot. Dus dat betekent dat er vaak grote lofzangen worden gezongen en grote teleurstellingen werden uitgesproken. Ik denk dat je het nu, tig jaar later wat meer kan relativeren en dat de algemene beoordeling voor de eerste seizoenen een stuk lager ligt, en die van het achtste seizoen een stuk beter. Want die was zeker niet de grote flop die het werd bevonden ten tijde van uitzenden, maar ik kan me wel voorstellen dat fans er toen teleurgesteld over waren. Ook ik was verbaasd over het plotselinge heksengedrag van Dynearys en de vele "shortcuts" in de verhaallijnen, naast de ellenlange afleveringen die echt wel opgesplitst konden worden. Wel heb ik ene beetje ene tegenstelde mening over de gehele serie, ik vond die juist in het begin erg matig en steeds beter worden (behalve dan misschien seizoen 8) en dat de meeste fans en beoordelingen juist tegenovergesteld zijn. Ach, ieder zo zijn mening. Misschien verandert die nog bij een herkijkbeurt van de serie...

  6. #6
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb - toen de hype er was - alles vermeden, maar mede door House of Dragons en mijn zoons voorliefde voor de serie en de boeken, ben ik de laatste weken alles aan het bingwatchen. Ben nu halverwege seizoen 7 en wellicht komt het door het bingewatchen of de vele waarschuwingen die ik al op voorhand al kende over het einde van de serie, valt het mij aller sinds mee. Ik hoef natuurlijk niet een heel jaar te wachten op het nieuwste seizoen en heb het laatste discutabele seizoen 8 nog niet gezien, maar ik begrijp inmiddels de hype en vond daardoor wellicht seizoen 6 en 7 helemaal niet slecht. Desondanks, welke serie ken je die na 8 seizoenen continu ijzersterk blijft. Dan vind ik persoonlijk het erg meevallen, maar nog een aflevering of 12 en ik weet het precies...
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 07-12-2022 om 12:32
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •