De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wizarding World 11-film Collection (Blu-ray)

    Wizarding World 11-film Collection (Blu-ray)

    Alle films uit de Wizarding World worden verzameld in deze erg mooie Blu-ray verzamelbox.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik had nog wel een opmerking over de verpakking verwacht. Van de Harry Potter-reeks zijn in het verleden al diverse verzamel-edities uitgebracht, de één een stuk mooier dan de ander. Hoe zit dat met deze uitgave? Is het een stack-case, zijn het losse keep cases in een kartonnen doos, is het een digipack? Kun je daar nog wat over zeggen? Vaak is de verpakking van dit soort verzamelboxen nogal teleurstellend en simpel, en is alleen de prijs het grote voordeel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    En daarmee is wellicht de collectie volledig want Warner heeft de stekker uit de sequels van Fantastic Beasts getrokken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik had nog wel een opmerking over de verpakking verwacht. Van de Harry Potter-reeks zijn in het verleden al diverse verzamel-edities uitgebracht, de één een stuk mooier dan de ander. Hoe zit dat met deze uitgave? Is het een stack-case, zijn het losse keep cases in een kartonnen doos, is het een digipack? Kun je daar nog wat over zeggen? Vaak is de verpakking van dit soort verzamelboxen nogal teleurstellend en simpel, en is alleen de prijs het grote voordeel.
    In mijn review exemplaar zaten er twee keepcases in een kartonnen box. De keepcases hebben dezelfde coverart en bevatten discholders die je kan omklappen zeg maar. Dus geen stack-cases. Net zoals de vorige 10-film editie (alhoewel dat 1 dikke keepcase was). Ik zat de recensie nog even updaten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •