De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Geen FM meer vanuit receiver, losse digitale ontvanger alternatief ?

    Sinds een tijdje is het analoge radio signaal van de kabel. Dus de tunerfunctie weerkt niet meer. Nu heb ik wel netradio, maar die moet ik dan via de wifi doen, en vele zenders doen het gewoon niet. Steeds hele zoekerij. Bovendien moet je bij elke inschakeling weer een zender opzoeken. Nu kwam ik een digitale radio ontvanger tegen. Een Quantis QE 317. Is dit een beetje een leuke oplossing ? Ervaringen er mee. Men zegt over het aansluiten: De coax vanuit de, tv uitgang muur contact naar de ingang Quantis, en dan uit de uitgang Quantis naar de TV. Maar dat moet dan toch ook met een splitter kunnen vanuit de muur, zodat we niet aan het doorlussen zijn. Zijn er mensen met een mening en/of hierover ?

  2. #2

    Standaard

    Ik herken dat probleem. Sinds mijn kabelmaatschappij volledig digitaal is gegaan moest ik de TV aanzetten om naar een radiozender te kunnen luisteren. Bizar! FM ging dus niet meer werken. Mijn AV-versterker heeft voor radio ook een DAB-aansluting, maar daarvan is de ontvangst echt beroerd. Signaal valt steeds weg en het hangt ervan af hoe de losse antenne (!) tegen de muur hangt. Het is bekend dat DAB-ontvangst in huis gewoon beroerd is. Waarom dat in mijn auto dan wel perfect is, zonder storingen, geen idee.
    Ik heb daarom mijn toevlucht moeten nemen tot het in mijn ogen inferieure internetradio, inderdaad via WiFi. Ik ben niet zo'n fan van draadloze oplossingen via WiFi, maar ik weet ook niet zo gauw een andere oplossing om radio-ontvangst in hoge kwaliteit te krijgen. Ik ken de Quantis QE 317 niet. Ik zou in jouw geval het gewoon proberen met het doorlussen. Ik weet alleen niet of de digitale radio-ontvanger dan aan moet staan als je TV wilt kijken. Als het goed ontwikkeld is, dan hoeft dat niet. Maar hoe sluit je de digitale radio-ontvanger dan aan op je versterker / AV-receiver? Want je wil toch geluid over je boxen krijgen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik herken dat probleem. Sinds mijn kabelmaatschappij volledig digitaal is gegaan moest ik de TV aanzetten om naar een radiozender te kunnen luisteren. Bizar! FM ging dus niet meer werken. Mijn AV-versterker heeft voor radio ook een DAB-aansluting, maar daarvan is de ontvangst echt beroerd. Signaal valt steeds weg en het hangt ervan af hoe de losse antenne (!) tegen de muur hangt. Het is bekend dat DAB-ontvangst in huis gewoon beroerd is. Waarom dat in mijn auto dan wel perfect is, zonder storingen, geen idee.
    Ik heb daarom mijn toevlucht moeten nemen tot het in mijn ogen inferieure internetradio, inderdaad via WiFi. Ik ben niet zo'n fan van draadloze oplossingen via WiFi, maar ik weet ook niet zo gauw een andere oplossing om radio-ontvangst in hoge kwaliteit te krijgen. Ik ken de Quantis QE 317 niet. Ik zou in jouw geval het gewoon proberen met het doorlussen. Ik weet alleen niet of de digitale radio-ontvanger dan aan moet staan als je TV wilt kijken. Als het goed ontwikkeld is, dan hoeft dat niet. Maar hoe sluit je de digitale radio-ontvanger dan aan op je versterker / AV-receiver? Want je wil toch geluid over je boxen krijgen?
    Ja inderdaad is DAB voor thuis niet de beste oplossing, of je moet een antenne op het dak zetten. Beetje ouderwets en meer iets voor de camping. Zelfs mijn auto,s van 2013 en 2018 hebben geen DAB. Maar gezien de miljoenen auto,s die nog rijden, uit de jaren 70 tot en met 2019 zullen ze FM via de ether niet snel uit de lucht halen. Dat is dus wel gebeurt op de kabel, evenals eerder de analoge tv. Gezien ik vier TV,s verdeeld in huis heb, allemaal bekabeld met zowel COAX als UTP heb ik geen kastje of decoder van mijn provider. Ik kan terugkijken via Ziggo GO met chromecast. Ik heb immer UTP kabels in de TV,s. TV kijken gaat ook zonder kastje best met 70 zenders. Ik heb ook nog IPTV er op, via een IPTV app. Dus TV kijken is niks mis mee. Via dat kastje van Ziggo kon je wel radiozenders opzetten zonder TV aan. Wil je nu radio luisteren dan moet je TV dus aan, tenzij je een Ziggo decoder huurt. Maar dat willen velen niet. Dus maakte Ziggo een beetje reclame voor zo,n digitale radio ontvanger. Ze verhuren of verkopen ze zelf niet. Ik heb op mijn receiver dus netradio, dat kan via een UTP kabel of WiFi. Maar elke keer moet je weer zoeken. Er is niets vast te leggen. Huidige situatie: Via COAX komt het dus alleen binnen indien je TV aan staat , of via de decoder van de provider. Oplossing indien geen decoder: https://www.bol.com/nl/nl/p/quantis-...iABEgL0qvD_BwE
    Het geluid gaat naar je receiver via een optische kabel.

  4. #4

    Standaard

    Mijn receiver heeft Heos, daar kan ik gewoon via mijn telefoon radiokanalen streamen. Ik hoef daar niks te zoeken, in de Heos-app heb ik een lijstje met favoriete radiokanalen, met een enorm aanbod van over de hele wereld. Ik mis het analoge signaal in het geheel niet.

    Heb wel laatst een nieuwe wekkerradio met DAB+ aangeschaft maar dat is idd waardeloos, signaal valt om de seconde weg. Maar ik gebruik hem met bluetooth en mijn iPhone, die hij meteen ook draadloos kan opladen.
    Laatst aangepast door Oakey : 16-12-2022 om 06:57
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Mijn receiver heeft Heos, daar kan ik gewoon via mijn telefoon radiokanalen streamen. Ik hoef daar niks te zoeken, in de Heos-app heb ik een lijstje met favoriete radiokanalen, met een enorm aanbod van over de hele wereld. Ik mis het analoge signaal in het geheel niet.

    Heb wel laatst een nieuwe wekkerradio met DAB+ aangeschaft maar dat is idd waardeloos, signaal valt om de seconde weg. Maar ik gebruik hem met bluetooth en mijn iPhone, die hij meteen ook draadloos kan opladen.
    Dat gaat het gewoon niet worden. Smartphone als bron gebruiken. En als jij dan de deur uit gaat. Hoe gaat het dan verder ? Nee hoor, de staande apparatuur moet het gewoon doen. Als ik er niet ben dan zou je niks hebben. Want mijn vrouw heeft niet eens een smartphone. Daarom is die digitale radio ontvanger natuurlijk de uitkomst. Signaal via de coax, als alternatief voor een Ziggo decoder of radio via het tv scherm..Het vervangt als extern apparaat de analoge FM tuner in de receiver. De vraag was ook, is er hier ervaring mee. Nee dus. https://www.bol.com/nl/nl/p/quantis-...iABEgL0qvD_BwE

  6. #6

    Standaard

    Als ik de deur uit ga hoef ik geen radio in de huiskamer te luisteren natuurlijk

    Maar even serieus, net als met veel streamingsapps is de smartphone niet de bron, maar alleen de interface. Ik kan via de Heos-app een radiokanaal kiezen en aanzetten en dan mijn smartphone of iPad uitzetten (of het huis uitgaan), dan blijft het gewoon doorspelen. Het "internet" zit immers in de receiver, het is geen stream van de iPhone naar de receiver. Ook als ik de receiver uitzet en weer aan, blijft hij mits de de Heos-ingang geselecteerd is, gewoon in hetzelfde radiokanaal staan als toen ik hem uitzette en speelt hij gewoon verder. Los van het feit dat je wel spullen met Heos-ondersteuning moet aanschaffen is het een prima alternatief voor analoge/FM (en zeker betere kwaliteit). Geen idee of er losse Heos-kastjes zijn die je op een bestaande receiver kunt aansluiten, maar Heos is wel iets dat door verschillende merken wordt ondersteund dacht ik.

    Die Quantis-tuner op bol.com zal ook zoiets zijn en vast prima werken, waarbij er een afstandsbediening is en je dus geen smartphone nodig hebt. Maar dan heb je wel weer een extra kastje + remote en kun je net zo goed een ziggokastje nemen toch?

    Zonder smartphones wordt het leven wel moeilijk natuurlijk, maar wellicht is er in huis wel een tablet oid. Het is geen nieuws dat analoge kabel uitgefaseerd wordt, dat is al jaren geleden aangekondigd. Net als dat je geen analoog tv-signaal meer uit de lucht kunt plukken. Maar je kunt toch ook gewoon een FM-antennetje aan je receiver hangen? Dat zal nog wel even blijven werken zoals je terecht zegt. Een eenvoudige DVB-T antenne kun je in je coax-aansluiting van de receiver pluggen en ontvangt ook FM: https://www.allekabels.nl/binnenante...SABEgLZzPD_BwE
    Er zijn ook actieve binnenantennes, die zouden nog beter moeten werken.
    Laatst aangepast door Oakey : 16-12-2022 om 19:13
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard

    Dank je voor de uitleg. Ik bedoelde ook dat als jij weg gaat, en er nog mensen thuis blijven. Ik snap het nu. Ik heb in huis Samsung TV,s en die hebben geen Ziggo Go app. Dus gebruik ik een Chromcast en bedien die via de Ziggo Go app op de phone, als ik iets wil terug zien via de TV. Daarna blijft het gewoon doorspelen, hoe dan ook. Dat zal hetzelfde zijn als de Heos app. Maar nee, ik heb geen Heos, op de Pioneer VSX 1131.Dus kwam ik die Quantis tegen ,via Ziggo. maar die verkopen hem niet meer. Ik heb juist mijn Ziggo abonnement een tijd terug omgezet naar Kabel TV zonder kastje omdat ik vier tv,s in huis heb ,(keuken,huiskamer,slaapkamer,zolder)en dat kastje werd alleen gebruikt voor de huiskamer en een betaalzender, in mijn geval ESPN. Dat werkt prima vanaf een spilitter in de meterkast. Toen de Formule 1 bij Ziggo weg ging en je alweer apart moest betalen voor Viaplay, ben ik overgestapt op IPTV en heb het Ziggo kastje opgezegd.Op elke TV heb ik een IPTV app, en een kastje voor noodgevallen, of om mee te nemen. Dus een Ziggo kasje, weer met een nieuw contract, huren doe ik niet alleen maar voor radio. Maar goed, die Quantis is niet heel erg bekend dus. Ziggo adviseerde het echter als alternatief voor via Tv-radio. Het uitproberen van een binnenantenne is op zich wel de moeite waard en niet erg duur. Al hoor ik dat DAB via antenne thuis een beroerde ontvangst heeft. Dus hoe dat met analoge FM is weet ik eigenlijk niet.

    https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Beschikbaarheid-Digitale-Radio-Ontvanger-Quantis-QE317/td-p/838100


    Laatst aangepast door Aristonos : 17-12-2022 om 08:38

  8. #8

    Standaard

    Heb de Quantis QE317 in bezit, destijds nog via Ziggo aangeschaft. Aangesloten door het signaal te splitten vanaf de tv aansluiting op de wandcontactdoos. Aangesloten op mijn versterker met een optische kabel maar met analoge cinch kan deze ook aangesloten worden. Het apparaat werkt verder prima, er zit een display op met de zenderinformatie en bediening gaat prima met de meegeleverde afstandsbediening.
    LG OLED65E6V - Oppo UDP203 - Marantz SR8012 - Marantz UD7007 - Marantz SA8005 - Tannoy Precision6.2 - Tannoy Revolution XT C - Tannoy TS2.12 - B&W CDM1

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aristonos Bekijk bericht
    Dank je voor de uitleg. Ik bedoelde ook dat als jij weg gaat, en er nog mensen thuis blijven. Ik snap het nu. Ik heb in huis Samsung TV,s en die hebben geen Ziggo Go app. Dus gebruik ik een Chromcast en bedien die via de Ziggo Go app op de phone, als ik iets wil terug zien via de TV. Daarna blijft het gewoon doorspelen, hoe dan ook. Dat zal hetzelfde zijn als de Heos app. Maar nee, ik heb geen Heos, op de Pioneer VSX 1131.Dus kwam ik die Quantis tegen ,via Ziggo. maar die verkopen hem niet meer. Ik heb juist mijn Ziggo abonnement een tijd terug omgezet naar Kabel TV zonder kastje omdat ik vier tv,s in huis heb ,(keuken,huiskamer,slaapkamer,zolder)en dat kastje werd alleen gebruikt voor de huiskamer en een betaalzender, in mijn geval ESPN. Dat werkt prima vanaf een spilitter in de meterkast. Toen de Formule 1 bij Ziggo weg ging en je alweer apart moest betalen voor Viaplay, ben ik overgestapt op IPTV en heb het Ziggo kastje opgezegd.Op elke TV heb ik een IPTV app, en een kastje voor noodgevallen, of om mee te nemen. Dus een Ziggo kasje, weer met een nieuw contract, huren doe ik niet alleen maar voor radio. Maar goed, die Quantis is niet heel erg bekend dus. Ziggo adviseerde het echter als alternatief voor via Tv-radio. Het uitproberen van een binnenantenne is op zich wel de moeite waard en niet erg duur. Al hoor ik dat DAB via antenne thuis een beroerde ontvangst heeft. Dus hoe dat met analoge FM is weet ik eigenlijk niet.

    https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Beschikbaarheid-Digitale-Radio-Ontvanger-Quantis-QE317/td-p/838100


    Je geeft aan dat je nog een Ziggo kastje hebt. Voor zover ik weet kunnen de meeste Ziggo kastjes schakelen tussen TV en Radio. Deze misschien ook?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Je geeft aan dat je nog een Ziggo kastje hebt. Voor zover ik weet kunnen de meeste Ziggo kastjes schakelen tussen TV en Radio. Deze misschien ook?
    Nee hoor, heb geen Ziggo kastje meer. Ik schreef dit :
    Gezien ik vier TV,s verdeeld in huis heb, allemaal bekabeld met zowel COAX als UTP heb ik geen kastje of decoder van mijn provider.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door IgWo Bekijk bericht
    Heb de Quantis QE317 in bezit, destijds nog via Ziggo aangeschaft. Aangesloten door het signaal te splitten vanaf de tv aansluiting op de wandcontactdoos. Aangesloten op mijn versterker met een optische kabel maar met analoge cinch kan deze ook aangesloten worden. Het apparaat werkt verder prima, er zit een display op met de zenderinformatie en bediening gaat prima met de meegeleverde afstandsbediening.
    Ah, oke. Ik heb destijds die actie van Ziggo gemist, en ze schijnen destijds snel uitverkocht te zijn geweest. Denk dat ik ook maar zo,n kastje neem, voor die prijs.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aristonos Bekijk bericht
    Het uitproberen van een binnenantenne is op zich wel de moeite waard en niet erg duur. Al hoor ik dat DAB via antenne thuis een beroerde ontvangst heeft. Dus hoe dat met analoge FM is weet ik eigenlijk niet.
    Vroeger deed men niet anders, een transistorradio of ghettoblaster etc, die hadden gewoon een uitschuifbare FM-antenne. Ik denk dat dat best te doen is, en binnen of buiten maakt met FM niet heel veel uit. Aangezien je TV kijkt via ziggo go app neem ik aan dat je geen HQ-geluidseisen hebt (want die go-app vond ik toen ik nog ziggo had echt waardeloos, zowel qua beeld als geluid en sowieso alleen stereo en niet in surround)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aristonos Bekijk bericht
    Nee hoor, heb geen Ziggo kastje meer. Ik schreef dit :
    Gezien ik vier TV,s verdeeld in huis heb, allemaal bekabeld met zowel COAX als UTP heb ik geen kastje of decoder van mijn provider.
    Dacht ik, want je schrijft ook dit: "en een kastje voor noodgevallen".

    Weet niet, of je een kringloop in de buurt hebt? Bij mijn kringloop zie je regelmatig Humax decoders voor € 25 á € 30. Die kunnen schakelen tussen TV en Radio.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vroeger deed men niet anders, een transistorradio of ghettoblaster etc, die hadden gewoon een uitschuifbare FM-antenne. Ik denk dat dat best te doen is, en binnen of buiten maakt met FM niet heel veel uit. Aangezien je TV kijkt via ziggo go app neem ik aan dat je geen HQ-geluidseisen hebt (want die go-app vond ik toen ik nog ziggo had echt waardeloos, zowel qua beeld als geluid en sowieso alleen stereo en niet in surround)
    Nee hoor, ik kijk gewoon TV via de kabel. Op alle punten. In de huiskamer loopt de TV via de Pioneer VSX 1131 7.1 . De GO app is alleen als ik iets wil terugzien en dat is vaak in de slaapkamer of op zolder, via smartphone en chromecast, omdat Samsung TV,s geen Ziggo Go app faciliteren, en die tv,s zijn niet aangesloten op een receiver.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Dacht ik, want je schrijft ook dit: "en een kastje voor noodgevallen".

    Weet niet, of je een kringloop in de buurt hebt? Bij mijn kringloop zie je regelmatig Humax decoders voor € 25 á € 30. Die kunnen schakelen tussen TV en Radio.
    Op elke TV heb ik een IPTV app, en een kastje voor noodgevallen.

    Oh ja, dat is dan weer IPTV. Daarmee krijg je onderhand de hele wereld binnen. IPTV kun je kijken via vele app,s waar je dan je inlogcodes invoert. Ik heb er ook zo,n kastje bij, ter grote van een sigarendoosje. Die kun je gebruiken als de app het niet meer doet, maar ook meenemen naar familie. Dus noodgevallen. Dat heb ik dus als vervanging voor zo,n Ziggo kasje, want dat Ziggo kasje gebruikte ik alleen voor betaalzenders. Zonder Ziggo kastje geen ESPN en Viaplay. En dus ook geen radio meer. IPTV is veel goedkoper, naast het hele reguliere zenderaanbod krijg je ook alle betaalzenders, en ook nog eens films en series van Videoland en Netflix. Nou, daarom ging ik dus van het Ziggo kastje af, maar verloor ik ook de digitale radio. vandaar dat het alternatief die Quantis is, voor mensen die geen Ziggo kastje hebben/willen. Want daar betaal je dan weer verborgen huur voor in je abonnement.
    Laatst aangepast door Aristonos : 18-12-2022 om 10:40

  16. #16

    Standaard

    Als ik op de App site van Samsung kijk voor TV's dan zou je Spotify misschien kunnen gebruiken voor muziek. Er lijkt geen app te zijn zoals Tune-in. Of een goedkope dongle kopen, een fire stick, chromecast of van Xaomi. Eventueel 2e hands op MP.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aristonos Bekijk bericht
    Sinds een tijdje is het analoge radio signaal van de kabel. Dus de tunerfunctie weerkt niet meer. Nu heb ik wel netradio, maar die moet ik dan via de wifi doen, en vele zenders doen het gewoon niet. Steeds hele zoekerij. Bovendien moet je bij elke inschakeling weer een zender opzoeken. Nu kwam ik een digitale radio ontvanger tegen. Een Quantis QE 317. Is dit een beetje een leuke oplossing ? Ervaringen er mee. Men zegt over het aansluiten: De coax vanuit de, tv uitgang muur contact naar de ingang Quantis, en dan uit de uitgang Quantis naar de TV. Maar dat moet dan toch ook met een splitter kunnen vanuit de muur, zodat we niet aan het doorlussen zijn. Zijn er mensen met een mening en/of hierover ?
    Waarom doen die zenders het niet?

    Slecht WiFi-signaal door interferentie?
    Dat kan gebeuren wanneer er meerdere zendertjes in de buurt van de receiver aanwezig zijn of omdat de straling geabsorbeerd wordt door de afscherming van de kabels. Het beste is dan om een ethernet-kabel te gebruiken en anders er voor te zorgen dat deze vrij staat, dus weinig kabels in de buurt van de antenne(s) heeft.

    Gebruik anders even een Wifi-analyser app om te kijken van hoeveel 'access-points' je een signaal ontvang en op welke kanalen. Misschien flippert de receiver tussen de signalen van een paar 'acces-points' van jouw eigen netwerk, Je hebt dan heb je wel een sterk signaal, maar de ontvanger kan dan moeilijk de beste kiezen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  18. #18

    Standaard

    Vandaar dat de beste aansluiting nog altijd een vaste kabel is... Ik ben absoluut geen WiFi-fan, maar soms ontkom je er helaas niet aan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als ik op de App site van Samsung kijk voor TV's dan zou je Spotify misschien kunnen gebruiken voor muziek. Er lijkt geen app te zijn zoals Tune-in. Of een goedkope dongle kopen, een fire stick, chromecast of van Xaomi. Eventueel 2e hands op MP.
    Allemaal geen optie als je geen smartphone hebt zou ik denken
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #20

    Standaard

    Op de Samsung tv
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Op de Samsung tv
    De tv aanzetten om muziek te luisteren was ook geen optie. Mij lijkt dat een FM-antenne op de coax-aansluiting van de receiver toch echt de eenvoudigste oplossing is.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De tv aanzetten om muziek te luisteren was ook geen optie. Mij lijkt dat een FM-antenne op de coax-aansluiting van de receiver toch echt de eenvoudigste oplossing is.
    mee 1s dan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    De tv aanzetten om muziek te luisteren was ook geen optie. Mij lijkt dat een FM-antenne op de coax-aansluiting van de receiver toch echt de eenvoudigste oplossing is.
    Ik heb toch maar zo,n kastje besteld, en aangesloten met een optische kabel. geluid is perfect, en makkelijk te bedienen en duidelijk display. Vond ik toch mooier dan een antenne in de huiskamer.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •